Minä olen mielenkiinnolla seurannut tätä viestiketjua ja olen siffan kanssa samaa mieltä lähes kaikessa mitä hän on kirjoittanut.
Kysyisin kuitenkin vielä: onko Tamminen syylliinen noihin toisen henkilön ravintolatöppäilyihin. Niin tässä välillä tuntuu kun katselee noita TosiFanin ym. kirjoituksia.
Mielestäni Tamminen hoiti tuon asian kasittelyn oikein ja nopeasti. Hän ei ole syyllinen siihen että jääkiekkoilijoiden vaimot eivät luota puolisoihinsa.
Syyllinen sai rangaistuksen välittömästi. Joten asia hoidettiin täsmälleen oikein. Minun mielestäni julkista syyttelyä tuosta töppäilystä ei ansaisisi kukaan.
Täällä on jauhettu pa**aa niin paljon tässä ketjussa, että jos olisin moderaattori sulkisin tämän ketjun välittömästi.
Tami on parasta mitä Mestikselle on tapahtunut pitkään aikaan.
En nyt ymmärrä Vihtoria siinä, miksi moderaattorien tämä keskustelu pitäisi sulkea ja miksi tämä keskusteluketju olisi jotenkin jonkin jauhamista.
Täällähän aika analyyttisesti vaihdetaan mielipiteitä ja ollaan innostuttu asialliseen sävyyn ja tyyliin käytävään aitoon keskusteluun. Tämä taas kaiketi on jatkoajankin tavoite keskustelupalstoilla, eli keskustella muustakin kuin illan kokoonpanoista, poissaolijoista ja tulosennusteista - sekä käydä sitten pelin jälkeen väittelyä taklauksista ja tuomaritoiminnasta. Kaiketi laajempaakin keskustelua on hyvä käydä, jos kiinnostava aihe löytyy.
Toki meitä ei-vaasalaisia on tällä foorumilla nyt oudon paljon, mutta kun Tami on valtakunnallinen lätkäpersoona, niin se lienee sallittua. Me Tammisen kritisoijat emme pitäne tätä yökerhojuttua kuin yhtenä pienenä tekijänä isossa kokonaisuudessa, jota Tamminen edustaa. Sen taas voi koko viestiketjua tarkastelemalla saada hyvinkin selville.
Siffa lähinnä on kokenut, että Hiltusen lehdistötiedote ja nyt saavutetut kaksi voittoa ovat osoitus siitä, etä kaikki on kunnossa ja kaikki aiheutui vain yökerhotöppäysjutun käsittelystä. Itse taas epäilen, että yökerhojupakka on ollut vain laukaiseva tekijä - ei kaiken syy.
Mutta jos osoittautuu, että Siffa on oikeassa ja joukkue painelee tästä menestykseen valmentajaansa luottaen ja Sportin talouskin kestää mennen tullen tämän kauden - niin sitten olen nyt pahasti väärässä. Lupaan siinä tapauksessa Siffalle, että minäkin ostan Tamin kirjan ja luenkin sen - nyt en ole vielä siihen sortunut.
Seuraan tilannetta ja osallistun mieluusti silloin tällöin mielestäni mielenkiintoiseen keskusteluun. Tässä keskustelussa ollaan korkeintaan syyllistytty välillä puolin ja toisin jankkaamiseen. Epäasiallisuuksiin ei ole menty ja kiinnostus tätä keskustelua kohtaan osoittaa tämän tarpeellisuuden.