Tuo on käytännössä mahdotonta. Suomi-Hollanti 21580. Kaksi kertaa enemmän on 64740
Onkos tämä jotakin jullien matikkaa?
/winkwink
Kai sinne stadionille saisi 43160 henkeä ahdettua.
Tuo on käytännössä mahdotonta. Suomi-Hollanti 21580. Kaksi kertaa enemmän on 64740
Onkos tämä jotakin jullien matikkaa?
Tietääkseni ihan suomen kielestä olisi kysymys. Kokeilisit sinäkin.
Kovasti ristiriitaiset tunteet tuosta lätkäpelin (tai mahdollisesti jopa kahden) järjestämisestä. Viime tapahtuma oli upea - varmasti monella tavalla hienointa mitä suomi-lätkässä on seurajoukkuetasolla tapahtunut Kerhon mestaruuden jälkeen. Toisaalta, näin kahden lajin ihmisenä, sydän itki verta kun katseli noita futismaajoukkueen kotipelejä. Pääosin toki suoritustason perusteella, mutta paljolti myös fasiliteettien vuoksi. Kenttä on ollut aivan helvetin huonossa kunnossa ja pitkälti juuri jääkiekkotapahtuman ansiosta. Ymmärtääkseni tästä on johtunut myös haluttomuus uuteen lätkätapahtumaan - raha varmasti kelpaa kaikille. Toivottavasti viime kerran virheistä on nyt opittu. Ja ilmeisesti on opittu ja asiat on sovittu tehtävän eri tavoin, kun sopimukseen on kerran päästy. IFK-Jokerit -peliä edelleenkään en lähde seuraamaan,mutta mahdollisen maaottelun voisi paikalle tullakin katsomaan, kun lätkäkausi noin muutoin alkaa olemaan ohi jo tässä vaiheessa.
Minulle ei ole selvinnyt missään vaiheessa, miksi Suomessa pitää olla niin pääkaupunkikeskeinen, etteikö talviklassikkoa voisi pelata välillä vaikkapa Tampereella. Tampereen stadionille mahtunee rapiat 30 000 katsojaa, minkä pitäisi olla ihan riittävä määrä tapahtumalle, vaikka joka vuosi ei tehtäisikään uutta katsojaennätystä.
Mielestäni ei ole mitään syytä uskoa, että joku asettuisi poikkiteloin, jos joku tällaisesta ottaisi vetovastuun. En ehkä kuitenkaan jäisi hengitystäni pidättelemään sitä odotellessa.Minulle ei ole selvinnyt missään vaiheessa, miksi Suomessa pitää olla niin pääkaupunkikeskeinen, etteikö talviklassikkoa voisi pelata välillä vaikkapa Tampereella.
Mikä helvetti tässä voi olla ongelma, jos IFK maksaa joka tapauksessa uuden nurmen? Jalkapallo on, ja tulee aina olemaan Suomessa kakkoslaji, ei siitä tulla pääsemään mihinkään, pelattiin Stadikalla lätkää tai ei.
NHL:ssä nämä talviklassikot pelataan eri vuosina eri paikoissa. Minulle ei ole selvinnyt missään vaiheessa, miksi Suomessa pitää olla niin pääkaupunkikeskeinen, etteikö talviklassikkoa voisi pelata välillä vaikkapa Tampereella.
...
NHL:ssä nämä talviklassikot pelataan eri vuosina eri paikoissa. Minulle ei ole selvinnyt missään vaiheessa, miksi Suomessa pitää olla niin pääkaupunkikeskeinen, etteikö talviklassikkoa voisi pelata välillä vaikkapa Tampereella.
Talviklassikko osa 2 tullaan pelaamaan.
Julkistetaan huomenna.
Lähde: baari-ilta jääkiekkoliiton henkilön kanssa
Häh, eikö tää julkistettu jo viime viikolla? No ainakin sait edes yrittää päteä.
Sen mitä aikanaan jostain Veikkaajasta luin, niin muista SM-liigaseuroista vain Pelicans on tosissaan suunnitellut järjestävänsä vastaavanlaisen ulkoilmaottelun. Tamperelaisseurat eivät ilmeisesti näe ulkoilmaottelua taloudellisesti kannattavana ideana tai sitten kaupungista ei vaan löydy intoa tapahtuman järjestämiseen. Se ei ole HIFK:n tai Jokereiden vika.
Häh, eikö tää julkistettu jo viime viikolla? No ainakin sait edes yrittää päteä.
Minä kyllä muistelen IFK:n luvanneen pistää vaikka koko nurmi uusiksi jos talviklassikon pelaaminen siitä on kiinni. Silti lupaa ei herunut mutta nyt kun jääkiekkoliitto tuli mukaan niin ilmeisesti mitään ongelmia ei olekaan. Nurmikin varmaan vaan parantaa kasvuaan kun punakone käy talvella kurvailemassa jäällä.Nurmi vaihdetaan keväällä uuteen, joten ongelma on poistunut. Viime vuonna nurmea kasvatettiin/hoidettiin normaaliin tapaan, jolloin nurmi oli kunnossa vasta loppukesästä. Ensi keväänä nurmi siis uusitaan siirtonurmella kokonaan. Tämän lienee mahdollistanut jääkiekkoliiton (rahallinen) avustus.
Minä kyllä muistelen IFK:n luvanneen pistää vaikka koko nurmi uusiksi jos talviklassikon pelaaminen siitä on kiinni. Silti lupaa ei herunut mutta nyt kun jääkiekkoliitto tuli mukaan niin ilmeisesti mitään ongelmia ei olekaan. Nurmikin varmaan vaan parantaa kasvuaan kun punakone käy talvella kurvailemassa jäällä.