Talven 2012 NHL Fantasy Draft

• 14 454
  • 185

Ralph

Jäsen
Kerron nyt täällä, että olen poissa n. 18:45 - 21:25 tjsp. Minulla yksi varaus siinä, joten kyselen ottaako joku listaani? Varaan Detroitin kuudennella vuorolla ja lähettäisin listan joskus 18:30. Mielellään joku sellainen voisi ottaa, joka ei varaa ennen minua tuon 18:30 jälkeen. Onko vapaaehtoisia?

Rapala

Jäsen
Lätkäpeliin suuntaan minäkin. Listaa en taida ehtiä tekemään joten minun vuorot kaheksalta voi hypätä suoraan yli. Toisella erätauolla voin käydä varaamassa, jos on vuorot ehtineet sinne asti. Mutta siis tosiaan Phillyn kahta vuoroa ei tarvi illalla ootella. Paahtakaa eteenpäin vaan.

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kerron nyt täällä, että olen poissa n. 18:45 - 21:25 tjsp. Minulla yksi varaus siinä, joten kyselen ottaako joku listaani? Varaan Detroitin kuudennella vuorolla ja lähettäisin listan joskus 18:30. Mielellään joku sellainen voisi ottaa, joka ei varaa ennen minua tuon 18:30 jälkeen. Onko vapaaehtoisia?

Laita vaan tänne listaa.

Ralph

Jäsen
Haluan kiireiden vuoksi eroon 12, 13, 14 ja 15 vuorostani.

Sinun:
10, 11, 17 ja 19
<>
Minun:
12, 13, 14 ja 15

Käykö kenellekään?

Ralph

Jäsen
Mikä joukkue siirretään läntisestä itäiseen konferenssiin? Nashville, Detroit vaiko Columbus?

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Itellä on varaukset seiskakierroksen lopussa ja kasikierroksen alussa klo 17.30 ja 17.55, enkä ite kerkeä varailemaan.

Ottaako joku listaa vastaan?

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Itellä on varaukset seiskakierroksen lopussa ja kasikierroksen alussa klo 17.30 ja 17.55, enkä ite kerkeä varailemaan.

Ottaako joku listaa vastaan?

Voin ottaa, laitoin ihan varmuuden vuoksi hälytyksenkin päälle puhelimeen.

Ralph

Jäsen
Huomiseen liittyen, etsisin vaihtokaveria tälläiseen treidiin:

Minun 12th ja 13th
<>
Sinun 12th ja 13th

Joku PHI - BOS olisi hyvä olla kyseessä. Varaisin 12. kierroksella aikaisemmin ja sinä 13.

Rapala

Jäsen
Philadelphia on vahvasti kiinnostunut alkupään 8 kierroksen vuorosta. Tarjolla oma 9 ja 10 tupla.

esimerkiksi.

Philadelphia 9th,10th
<->
Sinun 8th + 12th

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
To PHX: 10th (#257 overall) + 11th (#284 overall)
To BUF: 9th (#219 overall) + 12th (#322 overall)

Steegil vahvistaanee

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy