Mainos

Talven 2012 NHL Fantasy Draft

• 14 469
  • 185

Rapala

Jäsen
Florida 8th & 13th
<->
Philadelphia 9th,10th

Holmgren allekirjoittaa.

Ralph

Jäsen
Huomiseen liittyen, etsisin vaihtokaveria tälläiseen treidiin:

Minun 12th ja 13th
<>
Sinun 12th ja 13th

Joku PHI - BOS olisi hyvä olla kyseessä. Varaisin 12. kierroksella aikaisemmin ja sinä 13.

Samaa hommaa etsin myös 14th ja 15th kohdalla.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Bambinolle 8th+12th+13th

Mulle 8th+8th+19th

Pakollinen ylimaksu.

Nyt vituttaa kyllä Fasön puolesta, kun varmaan mies luuli tuon kaupan onnistuneen. Helvetin 11.kiekan vuoro..

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Peruutan pois treidiehdotuksesta, kun Elliott ehti mennä ja Paveleciin nyt tuli jo se 4. kierroksen varaus tosiaan käytettyä niin ei viitti niin halvalla päästää pois.

Hyviä veskoja tuolta kyllä vielä löytyy.

Ei maha sitten mitään. Mullakin tosiaan Smith on jo. Claude Girouxista saa tehdä ehdotuksia. Hyvä pakki ja hyökkääjä pitää olla ainakin. Multa saa sitten Martinin tai Boychukin kylkeen.

Ralph

Jäsen
Laitetaan nyt vielä kerran, että Columbus, Detroit tai Nashville olisi siirrettävä toiseen konferenssiin. Mikä sinne heitetään vai heitänkö minä vain jonkun?

Ja olisi kiva, että vaikka ette olisi hyväksymässä vaihtoehdotuksia mitä olette saaneet, niin voisitte silti vaivautua vastaamaan, vaikka sitten kahdella kirjaimella että "ei". On kyllä tylsää lähettää vaihtoehdotus ja sitten olla saamatta mitään vastausta.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Laitetaan nyt vielä kerran, että Columbus, Detroit tai Nashville olisi siirrettävä toiseen konferenssiin. Mikä sinne heitetään vai heitänkö minä vain jonkun?

Pistät arpakoneen pyörimään, tyyli vapaa. Nimet hattuun ja sitä rataa. Varmaan pätevin ja reiluin tapa kun ei tästä varmaan mitään äänestystä kannata lähteä rakentamaan. Arpa ratkaiskoon. (?)

Ralph

Jäsen
No, lähetin jonnekin kymmenelle tuon toisen ehdotuksen mutta kukaan ei siihen kääntynyt. Joten laitetaan uutta aluille:

To COL:
11th, 13th (loppu), 14th (alku) ja 16th

To YOU:
12th, 13th, 14th ja 15

Ja niin, arpa osui Columbukseen. Eli Columbus on osa itäistä konferenssia äänestyksessä.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves

Ja olisi kiva, että vaikka ette olisi hyväksymässä vaihtoehdotuksia mitä olette saaneet, niin voisitte silti vaivautua vastaamaan, vaikka sitten kahdella kirjaimella että "ei". On kyllä tylsää lähettää vaihtoehdotus ja sitten olla saamatta mitään vastausta.

Sori en vastannu, kun en ollu koneella. Giroux lähtee oikeesti nyt hyvään hintaan. Ehdotuksia vaan tuleen.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Lisätääs tohen muitakin eli haussa ;

Sinun 11 + 14 <-> CBJ 12 + ANA 13
Sinun 14 + 18 <-> CBJ 16 + ANA 16
Sinun 14 + 20 <-> CBJ 17 + ANA 17
Sinun 12 + 14 <-> CBJ 11 + ANA 17

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Meen tästä koneelta pois, niin laitan tähän ton mun ehdotuksen Rapalalle.

Giroux, Martin <-> Karlsson, Stewart

Jos käy niin kauppa on valmis. Jos ei, niin laittakaa lisää tarjouksia.

Rapala

Jäsen
Valmista tuli. Giroux pukee yllensä tutun #28

RepoMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs
Pavel Datsyuk ja Tim Thomas mahdollisesti kaupan! Pistäkää tarjouksia tulemaan yv:llä.

edit. Myös Cole ja Wheelervoivat olla osana kauppaa.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Adam Henriquesta voi laittaa tarjouksia. Sentteriä kaivataan kuitenkin myös tänne suuntaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy