Talven 2012 NHL Fantasy Draft

• 14 457
  • 185

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Otas minut sittenkin pois listalta, ei riitä aika eikä mielenkiinto tällä kerralla draftaamaan.

Ralph

Jäsen
Kuusi paikkaa tosiaan vapaana, mutta onko kellään nyt ehdotusta, mitä aikataulua käytetään nyt? 16-23?

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olisin mieluusti mukana vaikkapa Vancouver Canucksilla, jos draft saataisiin ajalle 20:30-24 mahdollisesti? Haittaako jos ei ole 30 joukkuetta?

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tolla aikataululla homma venyy liian pitkäksi.

Jep, mutta voisihan noita varauksia puolittaa seuraavallekin päivälle. Taitaa kuitenkin olla nyt niin etten minä ehdi näihin pippaloihin mukaan, jossei tätä nopeasti saada startattua.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jep, mutta voisihan noita varauksia puolittaa seuraavallekin päivälle. Taitaa kuitenkin olla nyt niin etten minä ehdi näihin pippaloihin mukaan, jossei tätä nopeasti saada startattua.

Aa, meinasit että tää olis yhden päivän setti. Vaatii vähän pidempiaikaista sitoutumista nää karkelot. :)

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jos viikolla mennään niin ei kyllä kykene 16-23 sitoutumaan draftaamishommiin. Vapautetaanpa Pensselit siis ihan hyvällä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aa, meinasit että tää olis yhden päivän setti. Vaatii vähän pidempiaikaista sitoutumista nää karkelot. :)

Ei mulla tästä kokemusta olekaan aiemmin, niin vähän uusi juttu. En tiennyt millä aikataululla näitä on läoi viety, mutta tuolla systeemillä allekirjoittanut on väistämättä ulkona kuvioista. Seuraan kyllä mielenkiinnolla.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Vaikuttaa siltä, että pitää tällä kertaa vetää pienemmällä joukkue määrällä drafti läpi? Parin vapautuksen jälkeen taitaa olla seitsemän paikkaa auki, joten taitaa tuo 25 olla aika maksimi mitä saadaan nopealla aikataululla mukaan. Laittakaas joku kuka jaksaa tai kerkee noille aikasempien draftien jengille vähän viestiä. Itse en kerkee sitä tehdä. Jos joku viitsii niin olisi oikein hyvä ja voisi saada nopeammin ja enemmän jäseniä mukaan. Joku on toki voinut sen jo tehdäkkin.

Parin vapautuksen jälkeen taitaa olla seitsemän paikkaa auki, joten taitaa tuo 25 olla aika maksimi mitä saadaan nopealla aikataululla mukaan.
24 joukkueella varmaankin homma sujuisi yksinkertaisemmin. Kaksi 12 joukkueen lohkoa, joista molemmista esimerkiksi kuusi pudotuspeleihin ja tämän jälkeen näistä kuudesta kaksi parasta finaaliin.

Ps. Itselleni sopii ihan minkälaiset aikataulut tahansa.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jos viikolla mennään niin ei kyllä kykene 16-23 sitoutumaan draftaamishommiin. Vapautetaanpa Pensselit siis ihan hyvällä.

Jos ei tinke-boy lähde draftiin, niin yksi tarvittaisiin vielä, niin sitten olisi tuo Köyliön mainitsema 24 joukkuetta kasassa. Minä kannatan myös 24, jos ei porukaa enempi kiinnosta.

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Pakko kyllä perua omalta osaltani drafti myös. Tuli yhtäkkiä kiireitä muutamalle illalle, ja menisi varmaan liikaa listojen nakkaamiseksi muuten.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mitäs nyt keksitään tähän, kun tuntuu tota jengiä vapauttavan joukkueitaan kovaa tahtia. Olisi ihan hyvä saada kuitenkin nopeasti tämä käyntiin. Tosiaan itselläni on tällä viikolla yllinkyllin aikaa, joten aikaa on draftata aikataulusta huolimatta, mutta olisi tosi hyvä saada nopeaan käyntiin tämä. Kaksi jengiä siis tarvitaan nyt vielä mukaan.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Miten vaan. Itte voisin kyllä vielä vaikka ensi maanantaihinkin odotella jos jostain väkeä alkaisi löytymään. Ehkä joku ulostautuneistakin kerkeäisi paremmin?

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
mielummin venataan viikko tai kaksi että saadaan se 30 täyteen, 22 2varaajaa" on omasta mielestä aivan liian vähän, menee tavallaan draftin idea tuossa.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mites draftin vetäjä nyt sitten on, että vedetäänkö pienemmällä joukkue määrällä? Vai odotetaan ensiviikkoon? Ihan sen takia vaan kysyn, että jos aloitetaan ensiviikolla, niin Jets vapautuu, koska meitsillä on nyt hiihtoloma ja ensviikolla taas koulua, niin en kerkee mukaan jos ei draftia tällä viikolla käydä. Eli siis jos drafti venyy ensiviikkoon, niin Jets on vapaana.

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Voisin lähteä ensikertalaisena kokeilemaan, että miten onnistuu.. Canadiens de Montreal.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
25 on ehdoton minimi. Eli nyt yksi vielä mukaan ja toinen Cjyylin kaveriksi ja drafti käyntiin!

Voin mahdollisesti toimia Cjyylin kaverina, jos draftit suoritetaan myöhäisempään aikaan niin, että meillä on joku varaamassa ennen kello kahdeksaa. 20:00 alkaen itse pystyisin varailemaan.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se ei taida olla mahdollista, mutta jos saatte sovittua että Cjyyl hoitaa ennen kahdeksaa olevat varaukset?

Juuri muokkasin viestiä, sillä tuota tarkoitinkin mutta epäselvän kirjoitusasun takia se ei tullut alkuperäisessä viestissä selkeästi esille. Mulle käy tuo mainittu vaihtoehto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy