Talven 2012 NHL Fantasy Draft

  • 14 259
  • 185

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Ottaisiko joku lyhyen listan, mulla on toronton 12. kierroksen varaus klo 20.57 ja pitäisi siinä 20.30 lähteä, eli lyhyt lista tulisi.
 

Ralph

Jäsen
Patrik Berglund ja Kevin Shattenkirk lähtevät vaihdossa johonkin huippusentteriin ja johonkin tulevaan varaukseen. Ehdotelkaa, jos kiinnostaa.

Siinä on tarjolla kaksi NHL:n sarjakärjen huippunimeä. Rightin laadukas puolustaja Shattenkirk kelpaa ykköspariinkin, kun Berglund on tasainen ja hyvä kakkos/kolmossentteri. Olkaa yhteyksissä pian, sillä tuotetta on rajoitettu määrä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Patrik Berglund ja Kevin Shattenkirk lähtevät vaihdossa johonkin huippusentteriin ja johonkin tulevaan varaukseen. Ehdotelkaa, jos kiinnostaa.

Siinä on tarjolla kaksi NHL:n sarjakärjen huippunimeä. Rightin laadukas puolustaja Shattenkirk kelpaa ykköspariinkin, kun Berglund on tasainen ja hyvä kakkos/kolmossentteri. Olkaa yhteyksissä pian, sillä tuotetta on rajoitettu määrä.

Katsele jos mun rosterista löytyy jotain kivaa. Lähden kyllä kohta liikenteeseen, mutta anyway.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ottaisiko joku lyhyen listan, mulla on toronton 12. kierroksen varaus klo 20.57 ja pitäisi siinä 20.30 lähteä, eli lyhyt lista tulisi.

Mä voin ottaa. Joudun tosin varmaan itte antamaan listaa myös jollekin, kun ysiltä saunavuoro ja 21.45 sekä 21.49 varausvuorot.

Eikö ketään oo vielä kiinnostunut CBJ 16 + ANA 17 <-> 15 + 18 ?
 

Ralph

Jäsen
Kukaan ei suostu millään hyväksymään vaihtoehdotuksia, joten kyselen nyt kuka ottaa listaa minun 12th ja 13th vuoroille?
 

Ralph

Jäsen
NYI 12th ja 13th <> COL 12th ja 13th

Weissflogilla nyt kiireitä, ei ehdi kuittaamaan. Minulla minun vuoroilla kiireitä, en ehdi varaamaan. Eli molemmat voittivat, eikä kenekään tarvitse ottaa minulta listaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Cjyyl ja minä ei olla huomenissa kahden varauksen aikaan koneella, joten voitaisiin treidata ne muihin. Perjantain klo 19.13 ja 19.33 MTL-varaukset siis tarjolla.

Siis:

MTL antaa: 15 rounder & 16 rounder
Sinä annat: 14 rounder & 18 rounder

Joko yksityisenä tai täällä, jos kiinnostusta treidiin on.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Itellä samaa vikaa, käviskö jolleen

ANA 16 + CBJ 17 <-> 14 + 20
tai OTT 15 + ANA 16 + CBJ 17 <-> 18 + 19 + 13 (tai early 14)
 

Ralph

Jäsen
Cjyyl ja minä ei olla huomenissa kahden varauksen aikaan koneella, joten voitaisiin treidata ne muihin. Perjantain klo 19.13 ja 19.33 MTL-varaukset siis tarjolla.

Siis:

MTL antaa: 15 rounder & 16 rounder
Sinä annat: 14 rounder & 18 rounder

Joko yksityisenä tai täällä, jos kiinnostusta treidiin on.

Minä voin vaihtaa tämän.

COL-14th ja 18th
<>
MTL-15th ja 16th

Ok?
 

Ralph

Jäsen
Etiskelen vähän vaihtoa. Eli tälläistä etsiskelen:

To COL:
huippulaituri & 20th

To YOU:
Patrik Berglund & 15th

Yksityisviestillä kyselyitä, jos kiinnostaa.
 

Rapala

Jäsen
Philadelphia hakee yhtä romuluista laitahyökkääjää. Meiltäpäin tarjolla Hudler tai melkein viidenkymmenen maalin Gionta. Myös pickien liikuttelu mahdollista.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Eli edelleen vuorojen vaihtoa hakusessa ;

ANA 16 + CBJ 17 <-> 15 + 19
tai
OTT 15 + ANA 16 + CBJ 17 <-> 14 + 15 + 20

16 + 17 kiekoista olis halua päästä eroon ku hallille pitäs suunnata. Ja hyvän laiturin etsijöille se Brenden Morrow/Ryan Smyth on mahdollisesti treidattavissa jos hinta on kohdillaan (top4 pakki).
 

trap

Jäsen
Oisko mitään vetää noi kierrokset 16-20 viikonloppuna tai jotain? Hankala yrittää koko ilta pysyä mobiililla mukana ja veikkaan että aika iso osa muistakin viettää perjantai-iltaa jossain muualla?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oisko mitään vetää noi kierrokset 16-20 viikonloppuna tai jotain? Hankala yrittää koko ilta pysyä mobiililla mukana ja veikkaan että aika iso osa muistakin viettää perjantai-iltaa jossain muualla?

Eih! Ei käy Montrealille! Suunniteltiin Cjyylin kanssa, että se varaa alkuviikosta ja minä hoidan perjantain. Meinasit siis sulkea mut ulos kokonaan tästä draftista, niinkö? Ei kiitos enää muutoksia!
 

Ralph

Jäsen
Yhä olen tätä vaihtoa hakemassa:

Hyvä laituri + 20th -> COL
Patrik Berglund + 15th -> jonnekin
 

Ralph

Jäsen
Ottaako joku listaa minun 15. kierroksen alkupään varaukseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös