Re: Ja tiedotteen ulkopuolelta...
Että Linkku... olet nähtävästi huumorimiehiä. Muistan varsin elävästi ne paperin kahina hetket, joita Linkku tarjosi varsin usein meille maaseudunseurojen kannattajille.
Niin sitten itse asiaa(?). Mielelläni olisin nähnyt ohjelman siirtyvän Neloselle. Sopimuksen arvo, eli sen pysyminen saman suuruisena ihmetyttää. Olisi luullut, että sopimuksen arvoa saadaan nostettua "tarjouskilvalla".
No katsellaan Jutin paisumista sitten kolme vuotta eteenpäin, viimeisenä vuonna pitää ostaa jo laajakuvatelkkari... ( anteeksi Juti ja muut Tapparamieliset ) Toivottavasti Suvi ei lue tätä palstaa.
Viestin lähetti Janos
Sopimus on muotoa 3+3 eli sisältää optionkin kolmesta seuraavasta kaudesta. Toivottavasti Kolmosen pojat saavat jotain uuttakin kasaan, ettei eletä sen yhden matsin ja yhden kälyisen viikkomakasiinin kanssa. Urheilukanavalla voitas edelleen näyttää vaikka se yks rinnakkaismatsi viikossa, kun MTV:llä on siitäkin omistusenemmistö. Juti, kaukalotoimittajat ja Kari Tyni sais mun puolesta jäädä, mutta Saukkis ja Kurri voitas ottaa pois tuolta. Ei mitään tarjottavaa eikä lahjoja. Kurrilla aina samat fraasit ja Saukkosen ääntä en vaan kestä. Linkkukin kävis paremmin!
Että Linkku... olet nähtävästi huumorimiehiä. Muistan varsin elävästi ne paperin kahina hetket, joita Linkku tarjosi varsin usein meille maaseudunseurojen kannattajille.
Niin sitten itse asiaa(?). Mielelläni olisin nähnyt ohjelman siirtyvän Neloselle. Sopimuksen arvo, eli sen pysyminen saman suuruisena ihmetyttää. Olisi luullut, että sopimuksen arvoa saadaan nostettua "tarjouskilvalla".
No katsellaan Jutin paisumista sitten kolme vuotta eteenpäin, viimeisenä vuonna pitää ostaa jo laajakuvatelkkari... ( anteeksi Juti ja muut Tapparamieliset ) Toivottavasti Suvi ei lue tätä palstaa.