Voi...!
Meitä totaali-ärsyyntyneitä on täällä näköjään NIIN paljon, että tukitaan se maikkarin palaute osasto nyt totaalisesti!!!
Tossa linkki:
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/palaute.shtml
Ohjelmalla on tosiaan aina ns. pääottelu josta näytetään enemmän ja se oli ihan asiallinen. Mutta millä v..lla Kauppilan ja Ifk miesten epäonnistuneita tilanteita ehditään näyttää jos muiden pelien maaleissa on jo pelaajilla kädet pystyssä kun nauha alkaa pyöriä?!?!?!
Joku tossa sanoi ettei ratkaisevia maaleja jäänyt puuttumaan? Korjatkaa jos multa meni ohi, mutta en nähnyt Saipan toista maalia, olinko unessa? Sitä nyt ainakin voi pitää aika ratkaisevana. Sitä paitsi JOKA maali on todella ratkaiseva Saipan, Jypin ja Ässien tasoisille joukkueille, kun se tulee tv:stä. Millä niitä ihmisiä Isoonmäkeenkään muuten saadaan. Eipä kärppien 4-1 maalikaan paljoa ratkaissut. Hieno maalihan se oli. Tyhjiin tehty, omasta päästä jäätä pitkin sutaistu maali menee minulla kategoriaan "ei ole pakko nähdä". Mutta tuolla vauhdilla (max. 2 sek. kuljetus ennen pyyriä) ehtisi näyttää vielä divarinkin maalit ja silti Kurri ehtisi antaa haistapaska-analyysinsä.
En tiedä tarkkaan, kuka lopulta pätkien laadun päättää. Pelkkä ohjaaja? En usko. Mika Saukkosella täytyy olla "toimittajana" siihen osuus. Ja varmaan Tynilläkin. Kurri nyt ei vaikuta mihinkään muuhun kuin ohjelman ärsyttävyteen. Pistetään nyt per...le pojille postia!!
Valittaminen on ärsyttävää, mutta muistakaa,
ellei valita, mikään ei koskaan muutu!! Mutta tehdään se asiallisesti ja KONKREETISESTI PERUSTELLEN! Eli muutenkin kuin "mua ärsyttää sen naama" tyyppisillä jutuilla. Tottakai kritiikkiä, mutta fiksusti. Nimittely tai KOKO ohjelman haukkuminen maan tasalle tuntuu vaan vittuilulta ja sitä ne saa aivan varmasti jo koko ajan. Muistakaa että katsojaluvut on kuitenkin pirun korkeita ja on helppo sanoa itselleen että 'tämä nyt on joku ääliö' jos se on pelkkää solvaamista. Myös henkilökohtaisuuksiin meneminen tai uhkailu poistaa tehon täysin.
Painakaa tota linkkiä ja kertokaa näistä täällä eniten esiintyneistä jutuista, niin saadaan samoja asioita monesta suusta. Vaikutus kasvaa. Käsittelen itse aika paljon työpaikkani sakkapostia ja hyvin tehdyn valituksen vien AINA siitä vastaavalle esimiehelleni. Ja jos se on omasta toiminnasta ja uskokaa mua, kyllä se vaan kolahtaa lujaa. Kirosanalla alkava viesti lentää ennen loppuaan silppuriin.
Eli pois läski-Jutit ja ääliö-Kurrit ja perusteltua lyhyttä faktaa peliin!! KIITOS!
EDIT: HEI TOI YLÄPUOLELLA OLEVA MALLI ON HELVETIN HYVÄ POHJA! Ei sen kopiolta näyttävää tietty kannata laittaa, mutta runkona just noin. Anteeksi Jari ym. on hyvä. Idiootti-sanat ehkä pois mut saahan se luja ärsyntyminen siinä näkyä, kunhan se ei ota valtaa. Ja, "Onnea jatkoon..", loppuun "Kunnioittaen...*tai jotain*" ja OMA NIMI! Vaikka pelkkä etunimi, muttei "nimim. Juti ulos" tms. Oma koko nimi ja vielä vaikka puhelinnumero kertoo siitä että olet oikeasti tosissasi. Hyvä!