No niin. Edistystä matkaan lähdössä on tapahtunut, heh.
Eli passi hommattu, rokotteet otettu ja Visa Electron hommattu.
Siis kaippa tässä sitten on lähtö edessä katsomaan millainen duunikeikka se on.
Uskoisin että minun tommimäkinen englannillakin pärjää, kunhan vaan paikan päälle pääsee.
(Tosin suomeksi siellä duuniajalla kuulemma pääasiassa keskustellaan, mutta tiedä sitten tuonkin paikkaansapitävyydestä.)
Matka lähtee ensi torstaina Hki-Vantaalta Frankfurtin kautta Miamiin.
Juuri huomasin että oli tuollainen nettilentolippu tärähtänyt mailiini. Onkos se nyt sitten nimeltään E-lippu..
Hiukan vilkaisin ja kysyisinkin nyt menetelläänkö tämän kanssa jotenkin erilailla kun normaalin. Ja koska viime koneessa olosta on noin kymmenisen vuotta, niin mitenkäs se lipun kanssa yleensäkin menetellään?
Ja kaikki muukin 'huomio tämä'-asiat, jotka tuon lentomatkan kanssa on mahdollisesti edessä, olisi mukava kuulla.
Toki siellä varmasti sitten muihinkin samaan hommaan meneviin törmää ja voi jutella, mutta lähtökohtaisesti olisi kiva itse tietää mitä on edessä, jos vaikka johonkin venäläisten putkimiesten keskelle joutuu viettämään matkaa...
Check in-passitarkastus-odottelemaan koneeseen.
Matkakassi hihnalle ja käsimatkatavarapussi mukaan.
Tuossa noin pääasiallisesti mitä olen tietoja kerännyt.
Ainoa vaan tuo koneen vaihto. Onko ongelmia?
Vaihdetaanko tuo printattu A4 (mahtuuko tuo yhdelle?) johonkin tuossa check inissä vai miten sen kanssa ylipäätä toimitaan?
Ja tuolla linkillä (joka on mailissani ao tekstin alla) ilmeisesti lippu 'aktivoidaan'.
CLICK THE FOLLOWING LINK TO ACCESS YOUR ONLINE ITINERARY:
Jos jossain niin, todellakin tuossa ilmoittelu/opastamisasiassa on hieman järjestävällä taholla vielä opettelemista.
Mutta ymmärtää sitä tietysti kun on monta eri projektia ja työntekijää hoidettavana.
Siksi näin omatoimisesti pitää ottaa selvää sen minkä osaan...
Sellaisen kätevän ohjeen kun saisi tuohon lentokone/-kenttä käyttäytymiseen (meno/paluu) niin olisi jees.
Perillä vaan jos löydän kentältä yhteyshenkilön, niin luulisi siitä eteenpäin selviävän.