Tässäkö ensi kauden valmentaja ?

  • 248 240
  • 1 105

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
lunar kirjoitti:
Mikäli Erkan maajoukkuepesti ei jatku kevään jälkeen voisi Westerlund - Surenkin kaksikko olla hyvä vaihtoehto.

Tuo kaksikko kelpaisi minulle. Jos Westerlundille ei saada semmoista "toteuttajaa" niin ei häntä kiitos. Kunnon kakkosvalmentaja Erkalle niin eiköhän siitä tulis hyvä.
 

Lambert

Jäsen
Suosikkijoukkue
La islas
liigajyrä kirjoitti:
Niin tiesin kuka oli ehdokas numero yksi.Kenen kanssa oli asiat sovittu mutta mies teki omat ratkaisunsa ja jäi tulematta. Nyt haavissa on kaksi äijää asiat lyödään lukkoon heti kun homma on selvä.
Tiedän hyvin tarkkaan keiden kanssa jokerit on neuvotelleet ja sen voin sanoa että Summanen se ei ole. Syitä en erittele mutta niitä on tarpeeksi.

Tiedät sitten varmaan myös sen, että W.Immonen palaa ensikaudeksi Jokerivalmennukseen - tosin ei päävalmentajaksi.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No avataan tätäkin ketjua pikkuisen uudestaan.

Olympiatauko lähenee ja silloin pitäisi olla päävalmentaja selvillä. Eli onkos kellään mitään tietoa / huhua ensi kauden valmentajasta?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No niin, valmentaja on sitten kuulemma tänään sainattu eli kuka se on? Ei ole kuulemma Summanen eikä Jortikka. Erkka vaiko JJ? Pankaa nyt se nimi tänne ihan selkokielellä vaan. Ei se salaisuutena kuitenkaan pysy olympialaisiin asti.
 

Jokeri#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
No niin, valmentaja on sitten kuulemma tänään sainattu eli kuka se on? Ei ole kuulemma Summanen eikä Jortikka. Erkka vaiko JJ? Pankaa nyt se nimi tänne ihan selkokielellä vaan. Ei se salaisuutena kuitenkaan pysy olympialaisiin asti.
Perjantaina on nimi jo ollu paperissa... Nimestä en kommentoi!
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokeri#90 kirjoitti:
Perjantaina on nimi jo ollu paperissa... Nimestä en kommentoi!

Tai siis et tiedä. =)

Helvetin hyvä asia tämä ensi kauden valmentajan selviäminen, nyt jatkosopimuksia tekemään Masa.
 

Jokeri#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nakkisormi kirjoitti:
Tai siis et tiedä. =)

Helvetin hyvä asia tämä ensi kauden valmentajan selviäminen, nyt jatkosopimuksia tekemään Masa.
Tiedän 2 nimeä joista se on valittu, en sen enempää... Nyt se on hyvä tehä jatkosopimuksia ku pelaajat tietää että hyvä valmentaja on valmentamassa ensi kautta!!
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokeri#90 kirjoitti:
Tiedän 2 nimeä joista se on valittu, en sen enempää... Nyt se on hyvä tehä jatkosopimuksia ku pelaajat tietää että hyvä valmentaja on valmentamassa ensi kautta!!

Tuskin tiedät. Mutta eiköhän se valmentaja tule ilmi olympiatauon aikana tai sen jälkeen. Mutta ainakin nytten niita sopimuksia tekemään, minkä itse mainitsit.

Toivottavasti olisi kyvykäs valmentaja...
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väittäisin että ainakin Summasen, Westerlundin, J. Jalosen sekä Jortikan nimet voidaan vetää yli.

Veikkaan Sheddeniä.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tökö kirjoitti:
Väittäisin että ainakin Summasen, J. Jalosen sekä Jortikan nimet voidaan vetää yli.

Valmentaja voi olla kuka tahansa, mutta kuten totesit, niin itsekkin veikkaan, että Summanen tai Jortikka se ei ole. Mutta J. Jalonen, Shedden, Tamminen, Toivola... Se voi olla ihan kuka tahansa.

Tärkeää on kummiski, että ensikauden jengiä voidaan alkaa nytten rakentamaan ja niitä jatkosopimuksia / uusia sopimuksia tekemään.
 
Viimeksi muokattu:

tembo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Le Banner kirjoitti:
Saanko tässä ohimennen pikkaisen arvailla? Jalonen venttaili miten tämä Sheddenin jatko etenee? Joutuikin jäämään HPK:n vielä kaudeksi ennen IFK:hon siirtymistään.
Joutui jäämään Hpk:hon... HUOH..mies teki ihan vapaaehtoisesti jatkosopimuksen jo syksyllä Kerhoon.
 

Jokeri#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
yki kirjoitti:
Tuskin tiedät. Mutta eiköhän se valmentaja tule ilmi olympiatauon aikana tai sen jälkeen. Mutta ainakin nytten niita sopimuksia tekemään, minkä itse mainitsit.

Toivottavasti olisi kyvykäs valmentaja...
No kiitti vaan ku luotat muhun!!
 

Jeffrey

Jäsen
Eiköhän tuo valmentajan (ja ensimmäisten vahvistusten) julkaisu tule muutama päivä sen jälkeen kun Jokerit on kautensa päättänyt. Tai viimeistään hieman sen jälkeen kun viimenen finaali on pelattu.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokeri#90 kirjoitti:
No kiitti vaan ku luotat muhun!!

En jaksa millään luottaa, ennen kuin sanot jotain lähteestäsi. Jos vaikka harrastat jääkiekko ja sanot, että kuulin hallilta, niin en oikeen siihenkään usko. Ja vielä kun sanot, että "Tiedän 2 nimeä joista se on valittu, en sen enempää..." niin ei oikein vakuuta.

Mutta voit olla oikeassa, sitä en kiistä.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Tökö kirjoitti:
Veikkaan Sheddeniä.


Sama täälä!

Veikkaukseni vielä vahvistuu jos Sheddenillä ja Hifkillä ei tule tällä viikolla ilmoitusta jatkosopimuksesta. Penahan laittoi tämän viikon takarajaksi Sheddenille.

Saapas nähdä, Shedden ei kyllä olis mun ykkös toive joten toivottavasti ei.
 

Jokeri#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, sanotaan näin että oon kuullu tutulta joka tuntee ja on kuullu tämän asian eräältä mieheltä ja jos tämä mies ei näitä asioita tiedä niin ei kukaan muukaan. Hankalaksi menee :D
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokeri#90 kirjoitti:
No, sanotaan näin että oon kuullu tutulta joka tuntee ja on kuullu tämän asian eräältä mieheltä ja jos tämä mies ei näitä asioita tiedä niin ei kukaan muukaan. Hankalaksi menee :D

Okei. Valota edes sen verran, että onko valmentaja ehdokkaat sinun mielestäsi hyvät? Nimiä ei tarvitse paljastaa...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jokeri#90 kirjoitti:
No, sanotaan näin että oon kuullu tutulta joka tuntee ja on kuullu tämän asian eräältä mieheltä ja jos tämä mies ei näitä asioita tiedä niin ei kukaan muukaan. Hankalaksi menee :D
Nyt menee jo niin hankalaksi, että mielestäni ei ole muuta mahdollisuutta enää kun heittää ne nimet tiskiin.
 

kkf

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Tami se tuskin on. Tami kun veti herneet nenään Hjalmarille taannoisesta lehtijutusta jossa Hjallis kritisoi kovaan ääneen Tamin siirtymistä sveitsiin kesken sopimuskautensa/projektinsa "sport liigaan v2007"

Itse veikkailisin vähillä tiedoillani Erkkaa tai Toivolaa. Sheddeni olisi tämän "miehen" todellinen wet dream has come true ;)
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
kkf kirjoitti:
Itse veikkailisin vähillä tiedoillani Erkkaa tai Toivolaa. Sheddeni olisi tämän "miehen" todellinen wet dream has come true ;)

Itsekkiin veikkaan, että joku noista se on. Itse sanoisin Herra Toivola...
 

Jokeri#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Nyt menee jo niin hankalaksi, että mielestäni ei ole muuta mahdollisuutta enää kun heittää ne nimet tiskiin.
Heh, toi oli hyvä. Taitaa olla niin että jos nyt paljastan ne kaksi nimeä niin jää tästä lähtien inside-jutut kuulematta :(...
Mä en noista valmentajien "hyvyyksistä" osaa mitään sanoa, parempia kuitenkin kuin nuo tän kauden pellet...
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eiköhän tässä ole veikkailtu tarpeeksi, odotetaan nyt että saadaan ne kaksi nimeä selville.
 

kkf

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
unohtui

Toinen märistä unistani, eli Ika Lehkonen...aina tervetullut mun mielestä kotiin. Tosin en tiedä tietävätkö johtoherramme tämän kaverin Jokeritaustasta mitään??
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Gags kirjoitti:
Nyt menee jo niin hankalaksi, että mielestäni ei ole muuta mahdollisuutta enää kun heittää ne nimet tiskiin.

Samaa mieltä. Ei ole mitään lisäarvoa kirjoittaa: "Mä tiedän pari nimeä. Ovat oikeasti, siis ihan oikeasti oikeita. Mulla on tuttu joka tuntee sen tyypin, joka tietää nämä varmasti.". Hei please. Joko on kerrottavaa tai sitten ei.

Tuomas ehti jo tuolla kirjoitella toiseen ketjuun (klo 21.16), että toimistolta tuli tieto siitä, että valmentajadiili on tehty. Sitten Jokeri#90 ilmestyy nyt 5:n viestin kokemuksella tähän ketjuun julistamaan viestiä klo 22.39. Hmmm?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös