Tässä otsikossa sumplitaan JWC 2010-juttuja (ei vielä ilmoittauduta)

  • 24 787
  • 239
Tila
Viestiketju on suljettu.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Niin, sanoin tuolla aiemmin, että penkin takana on tilaa. Tarkoitin siis sitä, että ei sinne mitään seitsemää ihmistä tule, vaan ihan normaalimäärä. Joku viisaampi voisi sanoa, että 2-4 on hyvä luku

Ainakin Bonersilla on hyvä poppoo penkin takana kun on Streider ja Vanha Len tietoineen ja taitoineen punomassa juonia ja eikös meillä ollut Koirapoikakin mv-koutsina?

Eikä meidän penkin taakse paljon kolmea enempää saa mahtumaan, ennen kuin on päästy siihen tilanteeseen että se liian pieni pikkutakki taas mahtuu kunnolla allekirjoittaneen päälle.. :D
No joo, onhan siellä tilaa vielä jos halua on huudella, kunhan ei mitään seittemää kaveria ala pyörimään ympäriinsä penkin takana :) pelaajamääristä saatte päättää keskenänne, ketjulotosta tulee ainakin mielenkiintoista mitä enemmän porukkaa sinne tulee..

PS. Pikkutakki on jo silitetty kisakuosiin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Yksi koutsi olisi Bonersin penkin sivusta halukas hyppäämään jäälle, varusteet päällä tosin. Jos ei muuta niin herättämään hilpeyttä ja aiheuttamaan Nokkikselle aikaisen hiusten harmaantumisen. Toki aiemman kokoonpanon miehet ensin ja muut sitten, mutta jos paikka aukenee niin valmiina ollaan. Treenattu on ja kehitys polkee lupaavasti paikallaan, ehkä jopa taantumaa havaittavissa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja itse seurasin siis tosiaan kateellisena alkuperäistä tapahtumaa, ja olisin halunnut olla mukana. Minun ei tarvitse olla penkin takana, tulen kyllä jo yleisön joukkoon jos paikka kentällä tai aitiossa on liian tiivistä. Oisi vaan kiva olla mukana, loistavasti järjestelty tapahtuma.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihtoehtoinen järjestämispaikka.

Tää on hyvä et näitä tarjouksia tulee, mut taitaa olla niin että "Mr. JWC" eli Tutzba päättää missä peli pelataan. Näin taidettiin enemmän tai vähemmän virallisesti päättää. Peurungassa ei kyl olis mitään vikaa. Vois käydä vaikka kotikulmilla samalla. =P

Kaikki ei tajua tulla vaihtoon sen 45 sekunnin jälkeen.

Miks aina pitää meikäläiselle kuittailla? ;-)

Noista pelaajamääristä sen verran, et kyllä mä olen kans ton 3 "kenttää per joukkue" kannalla. Muuten siitä menee sit pelaamisen rytmi ja sit ite alkaa miettimään et saakohan nyt kaikki pelata tarpeeks..? Sit jää vaivaa, "jos" on vetänyt ylipitkän vaihdon.. :)

Ja jos te vitun munapäät kuitenkin pelaatte tuolloin niin testamenttaan pelipaikkani perintäjärjestyksessä 1) PahaKurki 2) Designer.

Perintöä odotellessa. Kiitos Twite! ;-) Ei kyllä täysin varmaa ole osallistumiseni. Ei pysty ajankohtaa vielä täysin varmistamaan. Matkasuunnitelmia on alustavasti tehty tuolle ajalle..? Eikös toi uusi ajankohta osu Olympiatauolle? Saapa nähä.

Tosin nyt kun joku toi tuon espoolaisen ramstein -fanin mielenliikkeet tähän juttuun, ni joudun miettimään väliinjättöä ihan tosissaan.....!

[OT]Mitäs, mitäs? En olekaan huomannu että Vanha Len ja Streider on molemmat Hc Bonersin johtoryhmää..? Voi jumalauta. Mä en muuten vaihda jengiä! Jouduttepa (johtoryhmä) kattelee "villekoho" -tuuletusta (mikä on törkeen siisti!) sitten ihan väärässä aitiossa! Oma moka. Lupaan tehdä monta. ;-) [/OT]
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jos pelaamaan ei mahdu, niin varaa Tutzba mulle penkin takaa paikka. Kummassa jengissä olikaan enemmän HC:n porukkaa?
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Itekki pyrin paikalle vaan jos kyytiä siunaantuu. Omia varusteita ei ole niin pelaamaan ei varmaan pääse ku halukkaita ilmeisesti riittää omien kamojenki kansa. Mutta kaukalon laidalle huutaan ja kädet puuskas jos ei muuta :D
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja itse seurasin siis tosiaan kateellisena alkuperäistä tapahtumaa, ja olisin halunnut olla mukana. Minun ei tarvitse olla penkin takana, tulen kyllä jo yleisön joukkoon jos paikka kentällä tai aitiossa on liian tiivistä. Oisi vaan kiva olla mukana, loistavasti järjestelty tapahtuma.

Otan mielelläni vastaan henkilökohtaisen maalivahtivalmentajan. Äläkä huoli men olimme Max:n kanssa samalla autolla liikkeellä viime keväänä, kyllä me toimeen tullaan...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos vedetään se tunnin setti tällä kertaa elikkäs täysi peli niin jos päädytään kahteen kassariin voin toiseen päähän tunkea toiseksi. Nytkun on ne "väärä puolen" varusteet ihan omasta takaa
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otan mielelläni vastaan henkilökohtaisen maalivahtivalmentajan. Äläkä huoli men olimme Max:n kanssa samalla autolla liikkeellä viime keväänä, kyllä me toimeen tullaan...

Otan tämän lupauksena! Vaikka en ole koskaan edes maalivahdin varusteita pistänyt ylleni, voin antaa vinkkejä järkevästi, kuten "yritä olla kiekon edessä aina kuin mahdollista" voittokapasiteettia siis!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Yksi koutsi olisi Bonersin penkin sivusta halukas hyppäämään jäälle, varusteet päällä tosin.

Mitä, onko Streider hommannut varusteet!?

Asiaan. Jos ketjujen määrä kasvatettaisiin neljään, pelkään myös sen junnuajoilta tutun vaihtovihellyksen tulevan tarpeeseen. Viime Klassikossakin olisi voinut suorittaa vaihtoja vähän tiheämmällä frekvenssillä.

Palatakseni aiemmin käytyyn keskusteluun, ihan matsia ajatellen en hirveästi syty myöskään sille, että jo matsia edeltävänä iltana järjestettäisiin yhteistä hulinaa. Viime keväänä olin Peurungalla harrasteturnauksessa, jossa alkusarja oli lauantaina ja sijoituspelit sunnuntaina. Oma peli-ilo olikin sitten sijoitusmatseissa tiukoilla, kun ykköskenttä ei darraltaan kyennyt kaukaloon. Olivat varmaan juoneet lauantai-iltana aika paljon jallua. Käkeen tuli kaikissa sunnuntain peleissä ja rumasti. Eli JWC mahdollisuuksien mukaan hyvissä ajoin iltapäivällä, jolloin illallekin jää aikaa ottelun analysointiin ruokaillen... ja jallua juoden.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mitä, onko Streider hommannut varusteet!?

Jäälle tekee mieli muuten kyllä välillä hypätä kun vituttaa, mutta itte pelaamisen voin jättää niille jotka jaksavat luistella sen alle minuutinkin vaihdoin :D

Kyllä mä vielä jonain vuonna tulevissa häppeningeissä siellä jäälläkin viiletän ihan varusteiden kanssa.. Tää on uhkaus. Ennen sitä keskityn kuitenkin siihen huutamiseen ja turhautumiseen :)
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tosin nyt kun joku toi tuon espoolaisen ramstein -fanin mielenliikkeet tähän juttuun, ni joudun miettimään väliinjättöä ihan tosissaan.....![/OT]

Älä sä sitä mieti turhaan, ei JWC:ssä tälle asialle tehdä muuta kuin nauretaan miehissä

Jos pelaamaan ei mahdu, niin varaa Tutzba mulle penkin takaa paikka. Kummassa jengissä olikaan enemmän HC:n porukkaa?

Tuossa mielen virkistämiseksi alkuperäiset kokoonpanot, tosin muutamia muutoksia taisi tulla

ja jallua juoden.

Ihan vain tämän perusteella aistin, että meistä tulee vielä hyviä kavereita
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Varmaan ihan väärä foorumi, väärä ajoitus, hullu idea ja kaikkea se juoppo taas keksii. Mutta ei tuolta Valkeakoskelta irtoais kokonaista päivää, ja perustettais 4 joukkuetta, pelattais vastakkain ja sit miniplayoffit jne... Joka jengille 4-5 peliä...

Shoot me.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan ihan väärä foorumi, väärä ajoitus, hullu idea ja kaikkea se juoppo taas keksii. Mutta ei tuolta Valkeakoskelta irtoais kokonaista päivää, ja perustettais 4 joukkuetta, pelattais vastakkain ja sit miniplayoffit jne... Joka jengille 4-5 peliä...

Shoot me.

Minä ammun. JWC pidetään yhtenä pelinä, kuten ollaan sovittu, turnauksia voidaan järjestellä muulloin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Minä ammun. JWC pidetään yhtenä pelinä, kuten ollaan sovittu, turnauksia voidaan järjestellä muulloin.

Kiitos. Ja kaksi joukkuetta ja max 15 jätkää per jengi sitten, että saa PELATA. Koska pelaamaanhan tuonne ollaan tultu, right?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran tuli tässä vielä mieleen, että onko enemmän ollut puhetta siitä, että tästä tehtäisiinkin kahdesti vuodessa toteutettava tapahtuma? Jossain vaiheessa tästä ainakin ohimennen muutama sananen vaihdettiin siellä edellisen tapahtuman ketjussa.

Mietin vain näin uutena mukaantulijana, että tuntuisi halukkaita riittävän kahteenkin tapahtumaan ja kaikki eivät varmasti pääse/pysty osallistumaan jos vain yksi pidetään. Tällä keinoin siis useammille tulisi mahdollisuus osallistua.

Ja vielä herkkuna soppaan sellainen fakta, että ajankohta toiselle tapahtumalle voisi olla melkeinpä milloin tahansa, sillä esimerkiksi tuossa aiemmassa viestissäni ilmi tuomani Icecat Arena on ympärivuoden käytössä. Eikä se hintakaan mikään hirvittävä ole, vaikka hintaa tulee hallin uutuudenkin myötä enemmän, kuin monissa muissa halleissa.

Jos pitäydytään yhdessä tapahtumassa, niin pelaajamäärät voisivat olla jopa luokkaa neljä täyttä kentällistä (3+2) ja kaksi maalivahtia per joukkue. Eli yhteensä 44 pelaajaa pääsisi jäälle. Toinen vaihtoehto voisi olla kahden ottelun pelaaminen samana päivänä. Silloin toki otteluiden kestoa tulisi lyhentää ja pelaajamääriä ei ainakaan kannata nostaa.

Tässä siis hieman uutta ideaa, koska halukkaita tuntuu olevan ja suuremmalla porukalla varmasti hauskaakin olisi entistä enemmän.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan ihan väärä foorumi, väärä ajoitus, hullu idea ja kaikkea se juoppo taas keksii. Mutta ei tuolta Valkeakoskelta irtoais kokonaista päivää, ja perustettais 4 joukkuetta, pelattais vastakkain ja sit miniplayoffit jne... Joka jengille 4-5 peliä...

Shoot me.

Sama idea mieleen. Jos tarpeeksi halukkaita ilmenee niin pistäkää ihmeessä turnaus pystyyn. Neljä joukkuetta saattaisi löytyä helpostikin tältä foorumilta.

Ymmärrän kyllä, että tapahtuma olisi mukava pitää ns. sisäpiirin kesken, mutta tällöin se estää monien halukkaiden osallistumisen.
 

tutzba

Jäsen
Turnauksia ja muita voi järjestää missä tahansa ja milloin tahansa, mutta en haluaisi nähdä sitä päivää, jolloin JWC on neljän joukkueen kokopäiväinen turnaus. Eli siis eri nimellä voi järjestää mitä tahansa, mutta JWC on JWC.

--

Se on hienoa, että porukka on innostunut taas näin paljon. Thanks.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos pelaamaan ei mahdu, niin varaa Tutzba mulle penkin takaa paikka. Kummassa jengissä olikaan enemmän HC:n porukkaa?

HC Andersenin vaihtoaitiossa on takuuvarmasti tilaa ainakin yhdelle valmentajalle, koska viime kerralla meitä oli siellä kaksi (Lutakon Leijona ja minä) ja minulla on kova hinku siirtyä Twiteksi Twiten paikalle. Ja vaikka en siirtyisikään, niin mahtuu sinne silti. Voit vaikka aina kertoa minulle, koska pitää mennä kentälle, ja koska pitää tulla pois.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on hienoa, että porukka on innostunut taas näin paljon. Thanks.
Löytyisikös Mr. JWC:ltä mielipidettä esimerkiksi minun ehdotuksiini, joilla saataisiin useampia pelaajia mukaan? Tuossa ylempänä löytyy siis ko. viesti, jossa mietiskelin näitä. Edellisellä sivulla on myös vaihtoehtoinen järjestämispaikan ehdotus hallista, joka on jäissä ympäri vuoden. Voisihan se olla mielenkiintoista järjestää JSC (Jatkoaika Summer Classic), jossa edelleen pelattaisiin jääkiekkoa..

Toivottavasti jollain tavoin pääsen osallistumaan, sillä halua on valtavasti. Edellinen tapahtuma oli todella hienosti järjestetty ja siitäkin voidaan vielä parantaa!
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vaikka tässä nyt kysyttiinkin joltain muulta mielipidettä niin huutelen silti. Yhteen peliin neljä hyökkäysketjua on liikaa puhumattakaan neljästä pakkiparista. Kun porukalla näyttää intoa riittävän niin mikään ei estä järjestämästä lisää vastaavia tapahtumia, vaikkapa sitten turnausmuodossa. On tää niin hauskaa puuhaa että ite oon ainakin mukana kaikissa jos vaan suinkin mahdollista.
 

Nokkis

Jäsen
Edellisellä sivulla on myös vaihtoehtoinen järjestämispaikan ehdotus hallista, joka on jäissä ympäri vuoden. Voisihan se olla mielenkiintoista järjestää JSC (Jatkoaika Summer Classic), jossa edelleen pelattaisiin jääkiekkoa..

Kyllä mulle JSC kelpaa ja kun vaikutti lupaavalta paikalta järjestää. Olikos tuossa Peurungassa se kylpylän tapainen samassa? Tai mikä uimahalli onkaan. Kesähöntsät, pikku pulikointi, ruoka ja juoma sekä iltamat rennossa seurassa, kuulostaa hyvältä.

Sitä ennen kuitenkin pelataan JWC alta pois, eli jos keskitytään nyt siihen :)

Tuo pelaajamäärä on hankala juttu, tai oikeastaan hankalaa on se, ettei kaikki halukkaat pääse pelaamaan. Tämä pelaajapolitiikka täytyisi ratkaista kaikkia (vanhoja ja uusia halukkaita) kohtaan oikeudenmukaisesti, mutta miten?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä mulle JSC kelpaa ja kun vaikutti lupaavalta paikalta järjestää. Olikos tuossa Peurungassa se kylpylän tapainen samassa? Tai mikä uimahalli onkaan. Kesähöntsät, pikku pulikointi, ruoka ja juoma sekä iltamat rennossa seurassa, kuulostaa hyvältä.
Kylpylähän siitä löytyy ja oikeastaan kaikki muukin mitä vaan mieleen tulee. Mutta tästä voidaan tosiaan keskustella lisää sitten JWC:n jälkeen.

Maalivahdit mukaanlukien pelaajia taisi viimeksi olla mukana yhteensä 32? Kaikki viimeksi mukana olleet eivät varmasti pääse, mutta silti uskoisin esimerkiksi 25:n vanhan pelaajan lähtevän nytkin mukaan. Lisäksi valmentajapuolella tuntuu olevan intoa lähteä kentälle. Tämä siis jättää melko vähän mahdollisuuksia uusille mukaantulijoille, joka on erittäin harmillista.

Mielestäni jotain ratkaisua pitäisi keksiä, jotta riittävästi halukkaita saataisiin mukaan. Tuntuisi jokseenkin harmilliselta, että näinkin ison keskustelupalstan tapahtumasta muodostuisikin varsin pienen porukan kesken joka vuosi toistuva tapahtuma. Tapahtuman ideaa ei kannata lähteä muuttamaan turnausmuotoiseksi, koska niitä voidaan järjestää sitten erikseen. Mutta jokatapauksessa tämä hieno tapahtuma ansaitsee kehittyä entistä suuremmaksi ja paremmaksi, eikö vain? Nyt vain yhdessä miettimään mikä on paras ratkaisu kaikkien kannalta.

Turnauksista vielä sen verran, että ehkäpä jonkinlaiselle jatkoaika-turnaukselle voisi perustaa uuden aiheen ja aloittaa suunnittelemaan sen toteutusta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tota noinnista. Viime vuonna kysyttiin mukaan halunneita. Porukka ilmoittautui, laittoi rahaa kiinni esim. paitojen muodossa ja niillä mentiin. Ja niillä se on sitten meno tänäkin vuonna. Eli ne, ketkä ovat jo olleet mukana, omaavat sen "etuosto-oikeuden". Luonnollista. Nyt vaan pitää olla tarkkana kun vapautuneet paikat täytetään. Viivalle kyttäämään ja ilmoittautumaan.

En halua kuulostaa mulkulta mut näin se menee.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tota noinnista. Viime vuonna kysyttiin mukaan halunneita. Porukka ilmoittautui, laittoi rahaa kiinni esim. paitojen muodossa ja niillä mentiin. Ja niillä se on sitten meno tänäkin vuonna. Eli ne, ketkä ovat jo olleet mukana, omaavat sen "etuosto-oikeuden". Luonnollista. Nyt vaan pitää olla tarkkana kun vapautuneet paikat täytetään. Viivalle kyttäämään ja ilmoittautumaan.

En halua kuulostaa mulkulta mut näin se menee.

Tuo kuulostaa aivan oikeudenmukaiselta sekä vanhoja että uusia pelaajia kohtaan.

Noh, pitää sitten harventaa Jatkoaika-joukkueen rivejä tulevassa DK - Jatkoaika ottelussa ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös