Max Power on tulossa kuitenkin ilmeisimmin paikalle? Mua pelottaa jo nyt! Sovitaan et painit öljytyin vartaloin vastakkaisen sukupuolen kanssa.. jooko? :D
Onko jotain mitä sulla EI ole? Löytyykö jokilaiva? :D
Mä voin ottaa hoitaakseni Maxin ja pitää huolta ettei pääse sua kiusaamaan ja juottaa sille jallua.
Niin, ja jokilaivaa ei ole. Eikä muuten ole Aidsiakaan, on se niin hirveä tauti etten toista kertaa sitä enää halua (hymiö)
Änäriä ja pöytälätkää, ne saavat ainakin minun ääneni. Voin tuoda jopa oman Stigani.
Ja jottei tule epäselvyyksiä, kiellän kaikki non-perinteiset pöytälätkäpelit. Ei siis mitään ihmeviritelmiä, eikös joillakin peleillä pysty kohottamaan kiekkoa omituisilla napeilla?
Ne kaks pöytää mitä löytyy on nimenomaan perinteisiä, pitänee tarkistaa että kiekot ja ukot on tallessa. Ja että on jallua.
Älä veli hyvä tollasia stressaa, sun mitään isompaa autoa tarvitte ostaa ku naapurikylästä löytyy farmariVolvo ja tilaahan riittää :)
Voit sitten kolffin (koffia?) kanssa tulla itte paikalle lätkäkamojen kanssa, ja mä voin viedä muut tavarat Volvolla (ja imeä parsaa?)
Tehdäänpäs niin että tulee kamat ja ukot ja kaikki sun kyydillä :-) mun ei tarvii stressata sen jälkeen ollenkaan mistään ja voin juoda jallua.
Mattivirmasmaisesti: näillä mennään, jos ei parempaa ilmeenny muilta.
On sen verran tilaa, että voi kamojaan levittää kuivumaan.
Ehdotus/kysymys, saa ampua alas heti kun siltä tuntuu, mutta, onko kenelläkään halua olla tuolla jo perjantaista alkaen? Itselleni sopisi ihan hyvin tulla jo perjantaina, hieman istua iltaa ja silleen. Ei olisi pitkä matka seuraavana päivänä pelipaikoille, vanhan miehen jalat kun ei pitkistä matkoista palaudu niin helposti enää.
Eipä sillä, ei tuo niin paljon maksa etteikö siellä voisi olla vaikka yksinkin pelaamassa änäriä ja juomassa jallua.
Ja tosiaan, mun puolesta ne jotka haluavat lähteä baariin, menee baariin, ei siellä ketään väkisin pidetä, (paitsi minä Maxin) ja loput on sitten eri aktiviteettien kimpussa tai juomassa jallua.