Tässä otsikossa sumplitaan JWC 2010-juttuja (ei vielä ilmoittauduta)

  • 24 775
  • 239
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ei tällainen äänestys minun korviini ole kantautunut!

Sinä möllötit silloin kotona kun me muut juhlimme hopeaa Manalassa! Etkä edes Saloon lähtenyt..Ei vaan. Leikkinä.

Valkeakoski on hyvä paikka pitää JWC ja myös jos se jatkopaikaksi kaavailtu mökki onnistuu, niin ihqua!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Valkeakoski on hyvä paikka pitää JWC ja myös jos se jatkopaikaksi kaavailtu mökki onnistuu, niin ihqua!

Sinne mökille voitaisiin kehittää jotain ohjelmaa/tekemistä eikä vain sitä tyypillistä viinan kittaamista...jossa ei mitää vikaa ole mutta kuitenkin. Pokeriturnaus, NHL 2010-turnaus tai vaikkapa karaokea. Jotain mukavaa aktiviteettia. Tehdäänkö hyvää ruokaa kimpassa esim.? Jos tulee jotain mieleen niin kerätään ajatuksia tänne. Kyllä niistä sitten yleensä jotain jalostuu.

Jos saisi videoprojektorin ja kankaan jostain niin voitaisiin katsoa jotain äärimmäistä kauhua, pieruhuumoria tai verioopperaa yhden leffan verran. Pöytälätkäturnaus Stigalla...?

Kehitellään...
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jos saisi videoprojektorin ja kankaan jostain niin voitaisiin katsoa jotain äärimmäistä kauhua, pieruhuumoria tai verioopperaa yhden leffan verran. Pöytälätkäturnaus Stigalla...?

Kehitellään...

Multa löytyy projektori ja kangas, voidaan vaikka pelata änäriä siinä sitten, siistimpää isolla kuvalla. Löytyy myös kaks pöytästiigaa, tosin tulee kohta jo autossa tilanpuute :-D
Pitänee siis ostaa isompi auto...
 

Nokkis

Jäsen
Pokeriturnaus

No meikäläiseltä ei tule ääniä pokeriturnauksen puolesta. Tuskin se läheskään kaikkia edes kiinnostaisi. Joku NHL2010- tai pöytälätkäturnaus sen sijaan vaikuttaisi tuollaiseen illanviettoon varsin hyvältä vaihtoehdolta.

Leffan toljottaminen vaikuttaa ehkä turhan passiiviselta kun kaikilla vielä adrenaliini virtaa ja kauhua sekä komediaa tarjoillaan varmasti porukan omasta toimesta, tosin jos sinne projektori ja kangas tuodaan esim. 2010 varten, niin miksikös ei siinä leffatkin pyörisi sivussa sitten turnauksen jälkeen.

Itsehän olen valitettavasti innokas tarttumaan mikkiin jos on pikkuisen otettu ja karaokea olisi tarjolla, jätetäänkö se pois vaihtoehdoista? Ei viitsisi sitten loppuvuoden katsella Facebookista videopätkiä kun Nokkis vetää epävireisesti Tästä asti aikaa.

Ruokapuoli pitäisi hoitaa joko tilausperusteisesti tai sitten pari asiansa osaavaa kokkaa koko porukalle sapuskat, muuten saattaisi mennä säätämiseksi.

Tässähän alkaa innostumaan vaikka tapahtumaan on aikaa vielä kuinka paljon.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eri aktiviteetteja, saa osallistua mihin haluaa tai keskittyä nestetankkaukseen. Mieskuorolaulua, pantomiimiesityksiä, pokeria, digitaalista lätkää, old school-pöytälätkää.. onhan näitä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No kunhan se ei mene siihen, että yksi porukka jurottaa koko illan hinkkaamassa niitä muutamaa euroa puolelta toiselle.

No sitä minäkin pelkään että porukka jää puskemaan chippejä pöytään. Järjestetään pelipaikka ulkovarastoon, niin voi jäädä pelit lyhyemmäksi..

Ruuan laitto koko porukalle, saunomista ja paskanjauhantaa, niillä pärjää pitkälle. Miespaini öljytyin vartaloin klo 03.44 kuulostaa aina sopivalta aktiviteetilta. Omat trikoot mukaan!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tai jos sittenkin sinne mansen yöhön...
 

tutzba

Jäsen
Täytyy kartoittaa Valkeakosken tarjontaa mökkien suhteen, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että Tampereeltakin saa heittää ehdotuksia. Ei Valkeakoski kuitenkaan niin luksusmesta ole, että tänne olisi pakko jäädä.

Edit: joo, nyt kun miettii, taitaa olla parempi lähteä Tampereelle. Siellä on kaikki hotellit ja tällaiset vastaavat, jos jollekin ei mökkimajoitus kelpaa.

Vai tuleeko siinä liikaa reissaamista yhdelle illalle?
 

Nokkis

Jäsen
Edit: joo, nyt kun miettii, taitaa olla parempi lähteä Tampereelle. Siellä on kaikki hotellit ja tällaiset vastaavat, jos jollekin ei mökkimajoitus kelpaa.

No höpö höpö. Katsotaan jostain kaksi mökkiä vierekkäin. Missäs täällä sellaisia on, nimittäin kun Nettimökki.com ei tarjoa juuri mitään vaihtoehtoja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy kartoittaa Valkeakosken tarjontaa mökkien suhteen, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että Tampereeltakin saa heittää ehdotuksia. Ei Valkeakoski kuitenkaan niin luksusmesta ole, että tänne olisi pakko jäädä.

Omasta puolestani saunatila voisi olla Tampereella, Valkeakoskella tai vaikka Hämeenlinnassa, mutta minusta tärkein idea on olla ilta yhdessä. Yöelämässä on se ikävä puoli, että baarissa porukka hajoaa ja osan uroksista valtaa perusvietit, jolloin JWC on vain muisto... Kyllä yöelämään ehtii 51:nä muuna viikonloppuna.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Omasta puolestani saunatila voisi olla Tampereella, Valkeakoskella tai vaikka Hämeenlinnassa, mutta minusta tärkein idea on olla ilta yhdessä.

Samaa mieltä. Yhdessäolo on kuitenkin se juttu. Onhan tässä aikaa suunnitella vaikka mitä mutta kunhan se on juuri niin ettei jengi hajoa ja kaikki pystyisivät jäämään.

Parisuhteessa elävät voivat laitta jo loma-anomukset vetämään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miespaini öljytyin vartaloin klo 03.44 kuulostaa aina sopivalta aktiviteetilta. Omat trikoot mukaan!

Hallituksen jäsenenä vaadin saada nähdä tämän, joko livenä tai videolta.

Omasta puolestani saunatila voisi olla Tampereella, Valkeakoskella tai vaikka Hämeenlinnassa, mutta minusta tärkein idea on olla ilta yhdessä. Yöelämässä on se ikävä puoli, että baarissa porukka hajoaa ja osan uroksista valtaa perusvietit, jolloin JWC on vain muisto... Kyllä yöelämään ehtii 51:nä muuna viikonloppuna.

Kumikannun jälkeen ainakin porukka pysyi hyvin kasassa jonnekin puoli kolmeen tjsp. Salaisuus on siinä, että varaa baarista pöydän, johon koko porukka mahtuu. Näin ei tule hajontaa sen vuoksi, että väki ei pääse istumaan.
 

tutzba

Jäsen
Ehdotukset Valkeakoskella:

Noin 3-4 km keskustasta Kangasalan suuntaan sijaitsee mukava mökki, jossa on kaksi saunaa, pikkuinen keittiö, takka sekä "olohuone". Ainoa ongelma tuossa on se, että saattaa olla hiukan liian ahdas.

Samalla suunnalla on järkyttävän kokoinen kaksikerroksinen rakennus ulkosaunalla ja keittiöllä. Ei niinkään mökki, vaan yksinkertainen talo.

Nelisen kilometriä Hämeenlinnan suuntaan on siisti mökki ulkosaunalla. Tämä olisi paras mielestäni. Päärakennus ja ulkosauna on keskenään suunnilleen samankokoiset eli isot, joten ahdasta ei tule. Täältä löytyy myös hyvä keittiö.

Majoitustilat noissa on aika rajalliset, mitä nyt sohvia ja muutamia punkkia on. Jälkimmäisessä parhaat majoitusmahdollisuudet. Hinnoiltaan kaikki ovat samaa luokkaa, n. 100 euroa.

Kunhan Simba vaan herää, voi hän sanoa omat mielipiteet jos tietää mistä puhun.

Linkitän ensi viikonloppuna kuvia mestoista.
 

Nokkis

Jäsen
Unohdetaanpa nyt suosiolla baarit ja menopaikat. Tutzba lyö nyt kiltisti lukkoon mökkipäätöksen ja jos haluaa, niin voi ulkoistaa mökkien etsimisen minulle.

Edit: jaa tuossahan Tutzba onkin kerinnyt kartoittamaan tarjontaa. Majoitushan voi olla joku iso tila, ei se mökki mikään pakko ole.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unohdetaanpa nyt suosiolla baarit ja menopaikat.

Tää kuulostas paremmalta. Jos äänestetään, ni mun ääni tämän puolesta. Ei palais rahaakaan niin paljoa!

No sitä minäkin pelkään että porukka jää puskemaan chippejä pöytään. Järjestetään pelipaikka ulkovarastoon, niin voi jäädä pelit lyhyemmäksi..

Panokset niin korkealle että kaikkia kiinnostaa (jopa katsoa), tai sitten niin alas ettei ketään kiinnosta. Helppoa. :D Mun mielestä vois chipit ottaa mukaan. Pikkupelit ois jees.

Eri aktiviteetteja, saa osallistua mihin haluaa tai keskittyä nestetankkaukseen. Mieskuorolaulua, pantomiimiesityksiä, pokeria, digitaalista lätkää, old school-pöytälätkää.. onhan näitä.

Hienoa, "luovuutta" löytyy! Tästä tulee loistava setti. Nyt on lokakuu, joten aikaa ainakin suunnitteluun (ja toteutukseen) pitäs riittää. Ja mikähän on mun panos tässä? Katotaahan nyt, varmaan paskanjauhanta ja sen organisointi.

Ruuan laitto koko porukalle, saunomista ja paskanjauhantaa, niillä pärjää pitkälle. Miespaini öljytyin vartaloin klo 03.44 kuulostaa aina sopivalta aktiviteetilta. Omat trikoot mukaan!

Alku oli pirun hyvä. Mut nyt ei edes läpällä tommosia loppuheittoja. Max Power on tulossa kuitenkin ilmeisimmin paikalle? Mua pelottaa jo nyt! Sovitaan et painit öljytyin vartaloin vastakkaisen sukupuolen kanssa.. jooko? :D

Multa löytyy projektori ja kangas

Onko jotain mitä sulla EI ole? Löytyykö jokilaiva? :D
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Liian vaikeaa ohjelmaa nyt haetaan.

Pokerin kanssa käy niin, että 1/3 porukasta pelaa pokeria sen 6-8 tuntia niin kuin Vierumäellä ja loput remuavat ja pitävät hauskaa erilaisten voimistelusuoritusten seurassa.

Jos joku mökki hommataan, niin paras vaihtoehto noista on vanha kunnon pöytälätkä, ruokailu ja sauna. Joku ne kortit sinne kuitenkin salakuljettaa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

No mukana kuitenkin, jos vaan ehtii ilmoittautumaan mukaan. Sitten kun sen aika on.
 

tutzba

Jäsen
Jep, taitaa olla asia niin kuten Max Power sen sanoi. Pokeri jakaisi porukan liikaa kahtia, joten unohdetaan se. Itse siis olisin ehdottomasti mukana pelaamassa, mutta ehkä tämä on paras ratkaisu.

Änäriä ja pöytälätkää, ne saavat ainakin minun ääneni. Voin tuoda jopa oman Stigani.

Ja jottei tule epäselvyyksiä, kiellän kaikki non-perinteiset pöytälätkäpelit. Ei siis mitään ihmeviritelmiä, eikös joillakin peleillä pysty kohottamaan kiekkoa omituisilla napeilla?

Simbalta tuli viestiä ja hän heitti peliin neljännen mökin Valkeakoskella. Se on se paras vaihtoehto, jonka olin autuaasti unohtanut. Simba voinee sen linkittää?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Multa löytyy projektori ja kangas, voidaan vaikka pelata änäriä siinä sitten, siistimpää isolla kuvalla. Löytyy myös kaks pöytästiigaa, tosin tulee kohta jo autossa tilanpuute :-D
Pitänee siis ostaa isompi auto...

Älä veli hyvä tollasia stressaa, sun mitään isompaa autoa tarvitte ostaa ku naapurikylästä löytyy farmariVolvo ja tilaahan riittää :)
Voit sitten kolffin (koffia?) kanssa tulla itte paikalle lätkäkamojen kanssa, ja mä voin viedä muut tavarat Volvolla (ja imeä parsaa?)

Muuten noihin suunnitelmiin, kaikki kuulostaa ihan hyvältä. Pöytälätkät ja digitaalikiekot ynnämuut on aina jees! Pääasia kun kaikki on tuiskeessa ja on hauskaa. Sitäpaitsi, viinaa voi olla ilman hauskaakin.
 

Simba

Jäsen
Simbalta tuli viestiä ja hän heitti peliin neljännen mökin Valkeakoskella. Se on se paras vaihtoehto, jonka olin autuaasti unohtanut. Simba voinee sen linkittää?

Se mökki on paikallisen metsästysseuran (varmaan ampuvat jos paikkoja rikotaan) ja sijaitsee n. 12km päässä Valkeakoskelta Hämeenlinnan suuntaan vanhan kolmostien varrella (=Sääksmäen sillan lähellä, jos joku tietää). Tälläinen paikka. Ilmeisesti vuokraan kuuluisi tuo Saarioismaja ja sauna. Tuo Juhantalo on turhan kolkko paikka.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Muuten noihin suunnitelmiin, kaikki kuulostaa ihan hyvältä. Pöytälätkät ja digitaalikiekot ynnämuut on aina jees! Pääasia kun kaikki on tuiskeessa ja on hauskaa. Sitäpaitsi, viinaa voi olla ilman hauskaakin.
Siinä tulisi oikea JWC Hattrick kun ensin voitat oikean kiekko-ottelun, sitten vielä digitaalikiekkoturnauksen ja pöytälätkässäkin pieksee kaikki. Tämän tempun tehnyt sankari juotetaan sammuksiin ja hitleröidään, tuon tussin että saadaan laittaa nimmarit nahkaiseen pelipaitaan.

Kuten mukava valkku sanoi, kyllä päihtymään kyetään niinkin ettei kellään ole kivaa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Max Power on tulossa kuitenkin ilmeisimmin paikalle? Mua pelottaa jo nyt! Sovitaan et painit öljytyin vartaloin vastakkaisen sukupuolen kanssa.. jooko? :D

Onko jotain mitä sulla EI ole? Löytyykö jokilaiva? :D

Mä voin ottaa hoitaakseni Maxin ja pitää huolta ettei pääse sua kiusaamaan ja juottaa sille jallua.

Niin, ja jokilaivaa ei ole. Eikä muuten ole Aidsiakaan, on se niin hirveä tauti etten toista kertaa sitä enää halua (hymiö)

Änäriä ja pöytälätkää, ne saavat ainakin minun ääneni. Voin tuoda jopa oman Stigani.

Ja jottei tule epäselvyyksiä, kiellän kaikki non-perinteiset pöytälätkäpelit. Ei siis mitään ihmeviritelmiä, eikös joillakin peleillä pysty kohottamaan kiekkoa omituisilla napeilla?

Ne kaks pöytää mitä löytyy on nimenomaan perinteisiä, pitänee tarkistaa että kiekot ja ukot on tallessa. Ja että on jallua.

Älä veli hyvä tollasia stressaa, sun mitään isompaa autoa tarvitte ostaa ku naapurikylästä löytyy farmariVolvo ja tilaahan riittää :)
Voit sitten kolffin (koffia?) kanssa tulla itte paikalle lätkäkamojen kanssa, ja mä voin viedä muut tavarat Volvolla (ja imeä parsaa?)

Tehdäänpäs niin että tulee kamat ja ukot ja kaikki sun kyydillä :-) mun ei tarvii stressata sen jälkeen ollenkaan mistään ja voin juoda jallua.

Mattivirmasmaisesti: näillä mennään, jos ei parempaa ilmeenny muilta.

On sen verran tilaa, että voi kamojaan levittää kuivumaan.

Ehdotus/kysymys, saa ampua alas heti kun siltä tuntuu, mutta, onko kenelläkään halua olla tuolla jo perjantaista alkaen? Itselleni sopisi ihan hyvin tulla jo perjantaina, hieman istua iltaa ja silleen. Ei olisi pitkä matka seuraavana päivänä pelipaikoille, vanhan miehen jalat kun ei pitkistä matkoista palaudu niin helposti enää.
Eipä sillä, ei tuo niin paljon maksa etteikö siellä voisi olla vaikka yksinkin pelaamassa änäriä ja juomassa jallua.

Ja tosiaan, mun puolesta ne jotka haluavat lähteä baariin, menee baariin, ei siellä ketään väkisin pidetä, (paitsi minä Maxin) ja loput on sitten eri aktiviteettien kimpussa tai juomassa jallua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös