Tässä otsikossa sumplitaan JWC 2010-juttuja (ei vielä ilmoittauduta)

  • 24 764
  • 239
Tila
Viestiketju on suljettu.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ehdotus/kysymys, saa ampua alas heti kun siltä tuntuu, mutta, onko kenelläkään halua olla tuolla jo perjantaista alkaen? Itselleni sopisi ihan hyvin tulla jo perjantaina, hieman istua iltaa ja silleen.

Tässä Tampereella kun kerran nyt jo odottelen pelien alkua, eli olen hyvissä ajoin nurkilla, niin voin jo nyt sanoa varmaksi että voisin innostua tästä perjantai-ideasta. Voitaisiin vaikka juoda Jallua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä tuo perjantai passaa mullekin. Mitä pidempään pois kotoa, sen parempi.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sellainen kysymys olisi 2010 JWC:stä että saako pitkän jälkeen vaihtaa?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Perjantai sopisi paremmin joo. Hmm... Jallua vois ottaa mukaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
)

ei siellä ketään väkisin pidetä, (paitsi minä Maxin) ja loput on sitten eri aktiviteettien kimpussa tai juomassa jallua.

Meinaat ottaa minut väkisin sillä aikaa kun muut pitävät hauskaa? No, ei kerta jne..

Taitaa jäädä JWC väliin meikäläiseltä....

Minähän en Jallua juo!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Se mökki on paikallisen metsästysseuran (varmaan ampuvat jos paikkoja rikotaan) ja sijaitsee n. 12km päässä Valkeakoskelta Hämeenlinnan suuntaan vanhan kolmostien varrella (=Sääksmäen sillan lähellä, jos joku tietää). Tälläinen paikka. Ilmeisesti vuokraan kuuluisi tuo Saarioismaja ja sauna.

Teltat vaikuttavat tilavilta ja halvoilta, otetaan sellaiset.

Vaikuttaa hyvältä paikalta. Onhan siellä talvella lämmin vai juodaanko toinenkin pullo jallua?

Perjantai-ilta voisikin kuulostaa ihan hyvältä idealta, jos vain vaimo päästää.

Että silleen...
 

tutzba

Jäsen
Kyllä siellä lämmintä on. Tai jos ei ole, niin sitten otetaan se poikapaini ja simsalabim, heti on kuuma!

Tein alustavat kyselyt jo tuon mökin suhteen. Vastausta en vielä tosin saanut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mahtuuko tuonne mökkiin kolmisenkymmentä henkeä nukkumaan makuualusta+makuupussi -yhdistelmällä, ja saako siellä yöpyä niin paljon porukkaa? Pelaajia, huoltajia, ja laitaan nojailijoita on molemmissa joukkueissa yhteensä helposti nelisenkymmentä, ja osa todennäköisesti jättää mökkeilyn sen jälkeen väliin.

Ruokailu kannattanee hoitaa sillä periaatteella, että yhteissafkaksi on risottoa, kiusausta tai jotain muuta vastaavaa jonka jokainen on osaltaan maksanut jo etukäteen, ja muut ruoat ja juomat jokainen hoitaa itse.
 

tutzba

Jäsen
Tai sitten mennään Valkeakoskella (uskokaa tai älkää, kyllä täälläkin ravintoloita on) johonkin vetämään hampurilaiset tai wingsit jne. Sen jälkeen jokainen saa sitten mökillä syödä mitä haluaa.

Kyselin jo viime vuonna ryhmäalennusta ja sellainen olisi onnistunut, jos oltaisiin tänne jääty.
 

Nokkis

Jäsen
Tai sitten mennään Valkeakoskella (uskokaa tai älkää, kyllä täälläkin ravintoloita on) johonkin vetämään hampurilaiset tai wingsit jne. Sen jälkeen jokainen saa sitten mökillä syödä mitä haluaa.

Itse kuitenkin haluaisin mielelläni virkistäytyä heti ottelun jälkeen kylmän oluen ääressä ja tuosta ruokailusta pitää kuitenkin siirtyä sitten autolla mökille, eli jos ei siirtymiseen hommata jotain bussia, niin tämä jää meikäläisen osalta käyttämättä. (ja jostain syystä homma menee kuitenkin niin, että meikäläinen on autolla ja muut istuu kyydissä.. :)

Edelleenkin meikäläisen ääni menee mökillä järjestettävälle ruokailulle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ruokailu kannattanee hoitaa sillä periaatteella, että yhteissafkaksi on risottoa, kiusausta tai jotain muuta vastaavaa jonka jokainen on osaltaan maksanut jo etukäteen, ja muut ruoat ja juomat jokainen hoitaa itse.

Hyvä puhe! Kinkkukiusaus tai risotto + leivät. Siinä perusape ja sitten omat makkarat messiin sekä aamiais settiä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mr JWC vois käydä korjaamassa FB:ssä olevan päivämäärän kuntoon, itse en ainakaan muista oleeni kuin vasta yhdessä JWC:ssä, tai sitten olen ollut niin jalluissa että muisti on mennyt.
 

tutzba

Jäsen
Mr JWC vois käydä korjaamassa FB:ssä olevan päivämäärän kuntoon, itse en ainakaan muista oleeni kuin vasta yhdessä JWC:ssä, tai sitten olen ollut niin jalluissa että muisti on mennyt.

Se on siellä sen takia, että tuolla päivämäärällä ilmeisesti pelataan. Sen takia siinä perässä lukee alustava.

Edit: ei kun joo, siellä on väärä vuosi. Korjataan kun ehditään.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän alkuun voisi mainita, että itselleni tuskin käy tuo perjantai, kun samaisena iltana on JYP-KalPa ja se pitänee pysähtyä matkalla katsomaan ja sitten jatkaa matkaa Tampereelle kaverin luokse yöksi. Sehän ei luonnollisesti estä muita.

Sellanen idea tulevasta tapahtumasta tuli mieleen, että voisi miettiä millaiset mahdollisuudet olisi kuvata ottelu kunnolla. Meinaan siis ihan vain kamerajalustaa jne. Ja tällä en todellakaan tarkoita vähätellä aiempia kuvaajia. Ideoita on jo tullut ja laitellaan lisää. Se on sama toteutetaanko niitä, hyvä jos tulee varaa valita parhaat päältä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tähän alkuun voisi mainita, että itselleni tuskin käy tuo perjantai, kun samaisena iltana on JYP-KalPa ja se pitänee pysähtyä matkalla katsomaan ja sitten jatkaa matkaa Tampereelle kaverin luokse yöksi. Sehän ei luonnollisesti estä muita.

Mikä sua estää ajamasta suoraan Valkeakoskelle Tampesterin sijasta? Olettaen että siellä poppoota perjantaina on. Voidaan sit saunoa VM:t päässä ja juoda jallua.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä sua estää ajamasta suoraan Valkeakoskelle Tampesterin sijasta? Olettaen että siellä poppoota perjantaina on. Voidaan sit saunoa VM:t päässä ja juoda jallua.

Ei varmasti mikään, mutta koko reissuun kuuluu osana edes toisena iltana tavata Tampereen kavereitakin. Eiköhän saunomista ja naukkailua riitä siitä huolimatta.
 

Simba

Jäsen
Sellanen idea tulevasta tapahtumasta tuli mieleen, että voisi miettiä millaiset mahdollisuudet olisi kuvata ottelu kunnolla. Meinaan siis ihan vain kamerajalustaa jne.

Tuota kuvaamista vain haittaa pahasti, että wareenassa on aivan järkyttävän värinen valaistus. Lisäksi joku on keksinyt laittaa muikkuverkot molemmille laidoillekin, niin kuvaaminen hieman kärsii siitäkin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sellanen idea tulevasta tapahtumasta tuli mieleen, että voisi miettiä millaiset mahdollisuudet olisi kuvata ottelu kunnolla.
Minä mietin lähinnä että millaiset mahdollisuudet olisi kieltää kokonaan kameroiden käyttö 40 km säteellä tapahtumapaikoista.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä mietin lähinnä että millaiset mahdollisuudet olisi kieltää kokonaan kameroiden käyttö 40 km säteellä tapahtumapaikoista.
Ymmärrän hyvin ja kunnioitan ehdottomasti nimimerkkien anonymiteettiä tässä asiassa, mutta sivustaseuranneelle pelikuvat ja -videot on ollut oikein mielenkiintoista katsottavaa, ihan kun olisi itse ollut mukana. Eli meidän fanien kannalta kuvaaminen olisi suotavaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ymmärrän hyvin ja kunnioitan ehdottomasti nimimerkkien anonymiteettiä tässä asiassa, mutta sivustaseuranneelle pelikuvat ja -videot on ollut oikein mielenkiintoista katsottavaa, ihan kun olisi itse ollut mukana. Eli meidän fanien kannalta kuvaaminen olisi suotavaa.

Ei sitä anonymiteettiä tässä pelätä, vaan sitä, että näkee itsensä liikkuvassa kuvassa. Kentällä on tuntunut, että painaa hirveää vauhtia ja sitten videolta näkee, kun joku etana painaa selkä suorana hitaasti potkutellen kiekon menettäen. Normikuvissa sentään vielä luulee menevänsä lujaa.

Mutta kyllä minulle hyvin käy, vaikka joku koko pelin kuvaisi. Onpahan sitten lapsille kerrottavaa/naurettavaa.

Että silleen...
 

tutzba

Jäsen
Kuvasin joskus U20-maajoukkueen matsin Valkeakoskella ja muistaakseni ne verkot eivät näkyneet/haitanneet, ainakaan paljon.

Eli olisi kyllä hienoa saada matsi kuvattua, vaikka siinä sitten vähän verkkoja näkyisikin.

Edit: mitä sitä haaveilemaan, kyllähän sen kuvattua saa. Eihän se ongelmia tuota.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tuota kuvaamista vain haittaa pahasti, että wareenassa on aivan järkyttävän värinen valaistus. Lisäksi joku on keksinyt laittaa muikkuverkot molemmille laidoillekin, niin kuvaaminen hieman kärsii siitäkin.

Ei tuokaan valaistus ole ongelma hyvälle kameralle, vaikka toki haastava onkin. Se kamera, jolla viime Classic kuvattiin, on tarkoitettu hieman vähemmän haastaviin valaistusolosuhteisiin. Tuolla hallissahan se ei tiennyt, onko sisällä vai ulkona, ja se teki mielenkiintoisia asioita valkotasapainolle.

Lisäys. Anonyymiteetin menettämisen pelosta sen verran, että ilman kameroitakin mahdollisuus nimen ja naaman yhdistymisestä nimimerkkiin nousee äksänteen potenssiin. Kuvaus ja klippien laittaminen YouTubeen tottakai entisestään nostaa tuota. Toivottavasti jokainen ottaa nämä asiat huomioon kun pohtii, osallistuako vai eikö.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös