Tässä otsikossa sumplitaan JWC 2010-juttuja (ei vielä ilmoittauduta)

  • 24 739
  • 239
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kumpi näistä oli se parempi, hienompi ja kauniimpi jengi, Boners vai Andersen? Siis se, joka voitti myllyt.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
In or Out?

Kyllähän mä voisin lähteä kans mukaan (virallisesti), jos vielä on tilaa? HC ANDERSEN ois se mun jengi...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
HC Boners

Pelaamassa: Nokkis, Jarzki, tutzba, Bone
Ehkä: kentsu
Paikkaa kärkkyy: FutureHockey

HC Andersen

Pelaamassa: obi-wan, wilco, Steegil, TosiFani, Jiri
Ehkä: Max Power
Paikkaa kärkkyy: Designer, Red Devil

--

Eikös Jirillä ollut viime vuonna Boner? Elikkä ikäänkuin väärään jengiin olisi mies laitettu. Vai muistanko nyt ihan omiani?

Ei mutta joo, mukana ollaan, jos mitään ihmeellisyyksiä ei tapahdu.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joo, Jiri oli meillä. Jos Andersen haluaa Jirin, niin vaihdossa voidaan ottaa JMA ja Bliz. :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tässä siis listattuna vain sitä porukkaa, jolla on jo jonkinlaista taustaa joko JWC:sta tai sitten JHC:n tapahtumista. Listalta puuttuu varmasti porukkaa, jotka ovat tässä ketjussa ilmaisseet halukkuutensa ns. rivien väliin, mutta mielellään isken nimen vasta kun saan virallisen ilmoituksen.
Meitsi olisi vaihtoaitiosta kärkyllä charliehuddymaisiin suorituksiin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä siis listattuna vain sitä porukkaa, jolla on jo jonkinlaista taustaa joko JWC:sta tai sitten JHC:n tapahtumista. Listalta puuttuu varmasti porukkaa, jotka ovat tässä ketjussa ilmaisseet halukkuutensa ns. rivien väliin, mutta mielellään isken nimen vasta kun saan virallisen ilmoituksen.
Minut voi laittaa kärkkymään paikkaa, sillä tulen taatusti paikalle kuitenkin. Ihan virallinen ilmoitus siis tämä.
 

Nokkis

Jäsen
Muistutetaan nyt vielä, että jos peliaika on 3x20 kuten olen ymmärtänyt, niin olen valmis jakamaan torjuntavastuun puoliksi. Eli Bonersissa on lisäpaikka yhdelle maalivahdille.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mut voi siirtää EHKÄ-listalta pois. Olen mukana aivan varmasti.

Boners saa Jiristä rullan mailateippiä. Jirissä on kuitenkin niin kova rauhoittaminen koko pelin ajaksi, joten Andersenien peli sekoaa siihen.
 

passenger

Jäsen
Mukana myös mielellään ensi vuonna, tietysti! Harmittaa vähän että pitää jättää huominen matsi väliin. No menee silti ehkä pelit teillä paremmin :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No menee silti ehkä pelit teillä paremmin :)

Valmentajan kommentti tähän väliin...ÄLÄ JAUHA PASKAA!

Sua tarvitaan jokaiseen matsiin ja varsinkin huomiseen koska peli pelataan maamme upeimmalla jäällä. On tilaa ja on aikaa...ja...köhöm...on paikkoja jäljellä:)

Oikeesti sua tarvittaisiin veliseni.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos pelataan 3 x 20 min ja TF niin suo niin voisin pelata puolet matsista maalissa. Jookos


Ja jos niin kay niin joudun tilaamaan tai siis saan tilata itselleni toisen paidan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jaa nytkö tänne ketjuun, johon ei ilmoittauduta, ilmoittaudutaan? Sinne vaan listalle nimeä mjötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös