"Paras kehu jonka olet kuullut/saanut". Vai olikos tälläinen ketju jo olemassa?
Mua kehutaan niin harvoin, ettei ketju koske mua. Kerran sanottiin, että "ei oo ronkeli ruualle", siinäpä ne kehut tässä elämässä.
Harmi, kun Turhis ei saa avata ketjuja enää koskaan. Haluaisin ketjun "Pillu mitä en koskaan saanut".
Varmasti olisi monia läheltä piti tilanteita, mutta ei sitten onnistunutkaan.
Tosin ei ole ollut edes läheltä piti -tilanteita. Kaukaa ovat leidit seilanneet ohi. Onneksi löysin harrastuksekseni masturboinnin.
Mua aina kehutaan hyväks mieheks, esim. älä nyt hyvä mies noin tee! Usein tulee kuultua."Paras kehu jonka olet kuullut/saanut". Vai olikos tälläinen ketju jo olemassa?
Kiitos päivän nauruista.Mua aina kehutaan hyväks mieheks, esim. älä nyt hyvä mies noin tee! Usein tulee kuultua.
Mä päätin, etten ehkä enää koskaan avaa yhtään ketjua, mut miksi kukaan ei vielä oo avannut "Miksi en kestänyt elämää koko maailmanhistorian helpoimmassa yhteiskunnassa, jossa kaikki annetaan tarjottimella, ja päässäni alkoi viheltää?"?
Joo kyllähän sitä jo ala-asteella ihmetteli kun jotkut ei uskaltanut ostaa divarista pokelehtiä. Itsetunto ei vissiin ollut normaali täydet.
Inspiroiduin tuolta popcorneista niin olisko jollain rahkeita semmoiseen ketjunavaukseen kun "Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella xxxx-xxxx jos joukkueessa pelaisi tämä tai tämä pelaaja"
En ole viinien juoja, enkä itse osallistuisi Jatkoajan viiniketjuun ollenkaan, mutta miten on mahdollista että tätä ketjua ei ole olemassa? Luulisi että kysyntää olisi, varmasti on useita viinien ystäviä tällä foorumilla.
Tää oli hyvä, mennyt täysin ohi.Päivän Roope Salminen
Roopelta usein lävähtää kaikkea terävää. Viimeksi (vai onko jo ollut muuta) Roope keksi, että muilla artisteilla on motivaatio-ongelmia, hänellä ei ehkä ole:
Roope Salminen julkaisi raivoisan kirjoituksen, jossa kritisoi ankarasti muita artisteja – musiikkialan vaiettu ilmiö - Viihde - Ilta-Sanomat