Sämppärillä on aina ollut jotain henkilökohtaisia patoutumia Pulkkista kohtaan.Miksi tällaista toivot? Hyi saatana.
Sämppärillä on aina ollut jotain henkilökohtaisia patoutumia Pulkkista kohtaan.Miksi tällaista toivot? Hyi saatana.
Ihmeellistä Pulun morkkausta täällä. Tekee kahdessa vuodessa sellaiset hillot, että perheen loppuelämä on sillä melkolailla turvattu. Lätkäpelaajan ura on aika lyhyt ja sillon pitää takoa kun rauta on kuumana.
Tuskinpa jää siihen kahteen vuoteen. Ikää kuitenkin vasta 29 nyt. Vielä senkin jälkeen kerkeää rahastamaan uusissa KHL-seuroissa.
Vielä kerkeää tuuletella Neftehimikin riveissä maalia Jokereita vastaan. Onnea vaan Pulkkiselle. Oikeastaan mulle on ihan sama vaikka menisi julleihin. Ei tunnu missään.Menee samaan kategoriaan kuin Sean Bergenheim.
Ja toivottavasti pukeekin.
Ihan oikeastiko täällä joku ei tykkää Pulkkisesta sen takia kun on tuulettanut maaliaan Jokereita vastaan?
Nenäliinoja saa kaupasta. Ja hamekangasta myös.
Pulkkinen ja IFK ansaitsee toisensa. Ylimielisen saagan täydellinen loppu. Näinhän täälläkin on faktaksi sanottu, että Pulu haluaa lopettaa uransa IFK:ssa.Miksi tällaista toivot? Hyi saatana.
Totta. Lätkävaimohan ei voi koskaan käydä töissä miehen pelaajaurankaan jälkeen ja kantaa omaa panostaan pöytään. Ja Jokereissa Pulkkisella olisi ollut mahdollista tienata vielä pari miljoonaa, mutta eihän silläkään tule Suomessa toimeen, kun on Teemu Pulkkinen.Tekee kahdessa vuodessa sellaiset hillot, että perheen loppuelämä on sillä melkolailla turvattu.
Joo, valitettavasti profiili on sellainen, että tulee Jokereihin vasta sitten kun muualta ei saa riittävästi hilloa. Ja siinä vaiheessa tuskin on sellainen vahvistus, jota Jokerit tarvitsee. Ei voi mitään, näin nämä polut joskus menevät.Jokereissa tienatakseen pari miljoonaa, pitäisi pelata vielä 7-8 kautta.
Lätkävaimohan ei voi koskaan käydä töissä miehen pelaajaurankaan jälkeen ja kantaa omaa panostaan pöytään. Ja Jokereissa Pulkkisella olisi ollut mahdollista tienata vielä pari miljoonaa, mutta eihän silläkään tule Suomessa toimeen, kun on Teemu Pulkkinen.
Ei tietenkään ole mitään henkilökohtaista. Pulkkisen vaimo kuuluu ehdottomasti ottaa mukaan keskusteluun.Ei mitään henkilökohtaista.
Totta. Lätkävaimohan ei voi koskaan käydä töissä miehen pelaajaurankaan jälkeen ja kantaa omaa panostaan pöytään. Ja Jokereissa Pulkkisella olisi ollut mahdollista tienata vielä pari miljoonaa, mutta eihän silläkään tule Suomessa toimeen, kun on Teemu Pulkkinen.
Ei mitään henkilökohtaista.
Totta. Lätkävaimohan ei voi koskaan käydä töissä miehen pelaajaurankaan jälkeen ja kantaa omaa panostaan pöytään. Ja Jokereissa Pulkkisella olisi ollut mahdollista tienata vielä pari miljoonaa, mutta eihän silläkään tule Suomessa toimeen, kun on Teemu Pulkkinen.
Edelleen siihen on olemassa henkilökohtaiset syyt, jotka juontavat juurensa aikaan, jolloin Pulkkinen ei ollut vetänyt vielä kertaakaan Jokeripaitaa päälleen. Minun tehtävä ei ole sitä avata, JOS Pulkkinen joskus pelaa HIFK:ssa, hän kertoo siitä ehkä itse. Ja jos näin käy, niin luulen että sinua hävettää nämä juttusi.Jos @C.Orr in tiedot pitävät kutinsa, että Pulu haluaa pelata viimeiset vuotensa nuollen Mobergin persettä, eikä halua pelata kasvattiseurassaan, ja se on kaikille fine, niin selvä. Case closed. Tämä osaltani tästä. Mennään eteenpäin.
En kyllä ymmärrä näitä itkupotkuraivareita koskien Pulkkista. Samaan luiskaan voidaan heittää siinä tapauksessa Omarkit,Lepistöt,Mosekset,Lehtoset etc. Kaikki jotka on olleet Jokereissa mutta eivät ole tulleet koska saavat enemmän muualla. Jos saat 2-3-kertaisen neton muualta niin varmasti siinä moni palkkatyössä käyvä vaihtaisi aika äkkiä työnantajaa. Edelleen kyse on elinkeinosta. Huippu-urheilijalla se primeaika on vieläpä lyhyt, joten aivan idioottimaista olisi se jättää käyttämättä.
En kyllä ymmärrä näitä itkupotkuraivareita koskien Pulkkista. Samaan luiskaan voidaan heittää siinä tapauksessa Omarkit,Lepistöt,Mosekset,Lehtoset etc. Kaikki jotka on olleet Jokereissa mutta eivät ole tulleet koska saavat enemmän muualla. Jos saat 2-3-kertaisen neton muualta niin varmasti siinä moni palkkatyössä käyvä vaihtaisi aika äkkiä työnantajaa. Edelleen kyse on elinkeinosta. Huippu-urheilijalla se primeaika on vieläpä lyhyt, joten aivan idioottimaista olisi se jättää käyttämättä.
Tähän sama. Itseäkin vitutti Pulu, kun painoi lämäriä meidän verkkoon playoffeissa ja tuuletteli kiimassa perään. Mutta nyt kun kausi on ohi ja tunne ei ohjaa ajattelua, niin totta hemmetissä se tekee niin.
Liittyneeköhän tämä Teemun isään, joka taisi aikoinaan pelata myös jääkiekkoa ja jos en väärin muista niin nimenomaan HIFK:n junnuissa joskus 80-luvulla. Ura ei tainnut koskaan kuitenkaan yltää liigatasolle. Pulkkisten valinta EVU:n jälkeen oli kuitenkin Jokerit, joten jos siellä kovin vahvaa HIFK-taustaa olisi ollut, niin luulisi valinnan tuolloin jo olleen toinen.Edelleen siihen on olemassa henkilökohtaiset syyt, jotka juontavat juurensa aikaan, jolloin Pulkkinen ei ollut vetänyt vielä kertaakaan Jokeripaitaa päälleen. Minun tehtävä ei ole sitä avata, JOS Pulkkinen joskus pelaa HIFK:ssa, hän kertoo siitä ehkä itse. Ja jos näin käy, niin luulen että sinua hävettää nämä juttusi.
Mutta se syy on sellainen, joka pikemminkin on osoitus selkärangasta kuin sen puutteesta.
Ehkä vielä tästä sen verran, että en myöskään niputtaisi Pulkkista, joka on Jokereiden junnuputken kulkenut sekä useammalla liigakaudella tehoillut, samaan kastiin yhden kauden Jokereissa viettäneisiin Petri Kontiolaan ja Antti Niemeen. Vaikka toki ymmärrän viittauksen ikään&palkkaan ja siitä samaa mieltä. Oikealla palkalla ja roolilla puolestani tervetuloa. Hyviä pelivuosia Pulkkisella on vielä jäljellä tuon Traktor visiitin jälkeenkin.Varmasti itse tekisin samalla tavalla ja tienaan rahat pois jos olisin ammattilainen. Ei kai siinä mitään. Sekin on todettava että en halua Pulkkista nähdä rahastamassa Jokereita 35-36 vuotiaana kun ura alkaa olla ohi. Toivottavasti siihen lankaan ei enää mennä ja makseta ylihintaa. Siinä vaiheessa se Jokereiden tarjoama liksa sitten jo kelpaa kun ura alkaa olla ehtoopuolella. Eiköhän nämä Kontiolat ja Niemet ole jo opettanut jotain. Yhtäkään tämänkaltaista hankintaa en halua enää nähdä.
Ei liity suoranaisesti, toki voi silläkin olla oma painoarvonsa. Enemmän takana on kiitollisuudenvelka mikäli olen oikein ymmärtänyt. Muistaakseni Teemu ja sen broidi vaihtoivat aikoinaan Jokereihin koska EVU:sta siirtyi niiden parhaat frendit Jokereihin.Liittyneeköhän tämä Teemun isään, joka taisi aikoinaan pelata myös jääkiekkoa ja jos en väärin muista niin nimenomaan HIFK:n junnuissa joskus 80-luvulla. Ura ei tainnut koskaan kuitenkaan yltää liigatasolle. Pulkkisten valinta EVU:n jälkeen oli kuitenkin Jokerit, joten jos siellä kovin vahvaa HIFK-taustaa olisi ollut, niin luulisi valinnan tuolloin jo olleen toinen.
Ei liity suoranaisesti, toki voi silläkin olla oma painoarvonsa. Enemmän takana on kiitollisuudenvelka mikäli olen oikein ymmärtänyt. Muistaakseni Teemu ja sen broidi vaihtoivat aikoinaan Jokereihin koska EVU:sta siirtyi niiden parhaat frendit Jokereihin.
Kuten jo useaan kertaan olen sanonut, mä en ala täällä sen enempää avaamaan kenenkään yksityisasioita. Ja jos "asiasta jotain tietävänä" jotain tiedät niin et kyselisi tai sitten tuo jotain todella on vain jotain.Kiitollisuuden velka mistä? Asiasta jotain tietävänä tämä vaikuttaa ihan tuulesta temmatulta jutulta.
Tuohan on ihan höpötystä. Ei noita kannattaisi tuoda edes esille jos ei viitsi/pysty tuoda tarkemmin esille. Tuot ihan turhaa draamaa palstalle.Kuten jo useaan kertaan olen sanonut, mä en ala täällä sen enempää avaamaan kenenkään yksityisasioita. Ja jos "asiasta jotain tietävänä" jotain tiedät niin et kyselisi tai sitten tuo jotain todella on vain jotain.
Mulle on se ja sama pidätkö sinä tai kukaan muukaan juttuja tuulesta temmattuna. Sä voit käydä tarkistamassa tässä ketjussa jo vuonna 2012 kirjoittamiani kirjoituksiani Pulkkisen silloisesta loukkaantumisesta, Silloinkin niitä epäiltiin, mutta kun asia tuli jälkikäteen julkiseksi niin nekin länkytykset loppuivat, kun kirjoittamani asiat paljastuivat todeksi.
Mutta asia on niin, että MIKÄLI Pulkkinen joskus HIFK:ssa pelaa siihen on olemassa ihan perusteltu syy.