Tämä menee aika sivuraiteille originaalista. Pistä vastausta vaikka privana jos haluat, tai sitten meidän pitänee etsiä toinen ketju, jossa jatkaa.
thv294 kirjoitti:
Sinänsä hienoa että seuraat matseja radion kautta, mutta enemmän hyödytät seuraa olemalla paikalla-vaikka nukkumassa.
Tässä tullaan taas tähän samaan tilanteeseen, josta koko oravanpyörä lähtee liikkeelle / jatkaa pyörimistään.
- Miksi menisin nukkumaan jäähalliin, kun voin tehdä sen kotonakin? Jos vastaus on se, että seura saa rahaa, niin olisiko seuran syytä tehdä jotain asialle? Vastikkeeksi kannattajien / katsojien rahoista ei mielestäni kuulu tarjota nukkumapaikkaa hallilla. Mielummin lahjoitan tuon rahan jotain muuta kautta seuralle.
- Miksi ajaisin täältä hevon helvatusta Artukaisiin katsomaan peliä, jossa TPS:n pelaajat pelaavat ilman yritystä ja intoa, ilman minkäänlaista peli-iloa (puhutaan menneestä ja edellisestä kaudesta)?
Jos joukkue yrittäisi ja pelaisi iloista kiekkoa, menisin varmasti mielummin hallille kuin nyt. En tajua miksi minun pitäisi antaa seuralle rahaa, kun seura ei anna minulle mitään muuta, kuin paskan fiiliksen? En tajua tätä ideaa en ollenkaan. Ja huom. voitoilla ei ole edelleenkään mitään tekemistä asian kanssa. Nyt puhutaan nimenomaan iloisesta kiekosta jossa pelaajat tekevät parhaansa. Ehkä mokaavat, ehkä eivät tee 5 maalia pelissä, mutta yrittävät. Minä en vaadi mitään muuta rahoilleni vastikkeeksi, kuin sen että pelaajat yrittävät. On sielä sitten kentällä täysin tuntematon ryhmä, tai nimekkäitä maajoukkuepelaajia koko joukkue täynä. Nimet eivät vaikuta minun katsomoon menemiseen, vaan se yritys.
Ja jos nyt Jortikka saadaan pois penkin takaa, ja joukkueeseen hommataan nuoria nälkäisiä pelaajia, jotka yrittävät parhaansa, niin kyllä itse ainakin hallille aion suunnata tulevana kautena. On joukkueen sijoitus mikä tahansa. Pääasia on se, että pelistä nauttii pelaajat ja katsojat. Eli täysin vastakohta tälle keväälle.
thv294 kirjoitti:
Ja hanki dieselauto, menee vähemmän polttoainekuluihin... Mutta kuitenkin, älä yleistä omaa tilaasi koskemaan kaikkia.
Joo, ei pitäisi yleistää. Ihan hienoa jos joku jaksaa mennä katsomaan kauempaakin nykyisen kaltaisia TPS:n pelejä. Diesel autoa en lähde hankkimaan siksi, että pääsen Turkuun katsomaan TPS:n pelejä pari kertaa viikossa. Jos TPS mulle sellaisen hankkii, niin katsotaan asiaa uudestaan. ;-)
En koe itseäni niin suureksi faniksi, että moisiin uhrauksiin lähden. Kuitenkin TPS tulee mun elämässä vasta monen muun asian jälkeen. Se on kuitenkin "vain" jääkiekkoa, vaikka se tunteita herättääkin enemmän tai vähemmän.
*edit* Pientä muokkausta...