Nuorempi Nelson kirjoitti:
Minusta on aika naurettavaa itkeä seuran huonoa menestystä ja seuraavassa lauseessa kertoa että ei viitsi maksaa pääsylipusta.
Olen aina tiennyt että pk-seudun henkilöt ovat jääräpäisiä. Mutta sinulle se ei siis mene jakeluun millään? Menen mielelläni peleihin, jos joukkue yrittää. Jos joukkue puhaltelee muniin ja yritystä ei näy, en kyllä ala siitä maksamaan.
Näytä minulle se kohta, jossa sanon että lopetin peleissä käynnin koska seura ei menesty. Et pysty siihen, koska en ole niin sanonut. Älä siis toiste tule laittamaan sanoja suuhuni. Vedät ihan omia johtopäätöksiä tuon kohdalta.
BTW, mestaruusvuosina en myöskään käynyt kovinkaan usein peleissä, johtuen juuri pitkistä matkoista. Aikanaan, kun Turussa vielä asuin, kävin hyvin usein peleissä. En menestyksen takia, vaan siksi että peli oli viihdyttävää ja sitä katsoi mielellään.
Jos IFK alkaisi esittämään samanlaista kiekkoa, uskon että myös DDR halli tyhjenee hyvinkin nopeasti. Ei ketään jaksa katsoa tuollaista vaikka joukkue olisi miten rakas. Se on suoranaista masokismia jo se.
Taotaan sinulle nyt vielä kerran:
-Jos seura ei menesty, mutta yrittää joka pelissä parhaansa, minä kyllä mielelläni menen paikanpäälle jos aikataulut vaan antavat myöden.
-Jos seura ei menesty, ja peli on TPS:n kahden viimekauden näköistä peliä, en hallille asti mene edes vapaa-lipulla.
Menestyksellä ei siis ole mitään tekemistä asian kanssa. Yrittäminen on se, joka minun kohdalla vaikuttaa siihen, tuenko seuraa pääsylippujen osalta vai en.
Jokohan nyt sinäkin ymmärrät asian?