"No niin, tervetuloa hyvät lehdistön edustajat. Espanjassa olen juuri palanut, kuten pigmentistä näkee. Ajelin tuossa eilen Helsinki-Vantaan kentältä kotia, kun ei ollut joukkueen kassassa kotimaanlentoa varten pätäkkää. No, siinä samalla pystyi vähän miettimään, että mitäkö sitä tekisi tuon joukkueen kanssa. Potkisiko vain Kolehmaisen pihalle varoittavana esimerkkinä vai pistäisikö Masuhrin myös. Sitten, ne perhanat ainakin rupeisivat pelaamaan varmasti, kun Kole ja Aatami olisivat muilla mailla.
Ajatukseni vähän keskeytyi, kun peura hyppäsi metsästä autoni eteen ja jouduin tekemään voimakkaan väistöliikkeen, kun se jäi ajokaistalleni säikähtäneenä katsomaan ajovalojani. Senpä sattuman seurauksena jostain syystä tulikin mieleen, että normaalistihan tässä tilanteessa Suomessa ja muualla pistetään päävalmentaja pihalle. No, mut ei saatana. En mä nyt Papua halua potkaista pihalle. On niin hyvää juttuseuraa saunassa ja ottaa valmennusvinkkini huomioon. KalPa on kuitenkin erilainen jääkiekkoseura, jossa ei toimita, kuten muissa seuroissa. Säilyy tällöin organisaation ilmapiiri raikkaana.
Päätin kuitenkin, että opetuksena pistän Kinnusen ja Harjaman loppukaudeksi A-nuoriin ja käyn muulle joukkueelle heristämässä sormea. Lupasivat tehdä parhaansa ja tämä riittää minulle ja hallitukselle tässä vaiheessa. Kiitos, ei kysymyksiä."
Luulen, että tällä linjalla mennään. Yllättyisin jos siellä jotain oikeasti tehtäisiin.