Ilmeisesti ei ole odotettavissa mitään lähiaikoina, kun tämäkin ketju hiljentynyt?
Ei ole varmaa tietoa, mutta perjantaina voi jotain kuulua, vaikka tuskin kyseessä mikään iso saalis on.
Ilmeisesti ei ole odotettavissa mitään lähiaikoina, kun tämäkin ketju hiljentynyt?
Ei ole varmaa tietoa, mutta perjantaina voi jotain kuulua, vaikka tuskin kyseessä mikään iso saalis on.
Korkki kiinni. Tuskin on tulossa.Eiköhän kalpa ilmota perjantaina Kuomas Tiiskisen sopimuksen.
Liekkö sopimuksen muste jo kuivunut?Eiköhän kalpa ilmota perjantaina Kuomas Tiiskisen sopimuksen.
No, ainakin minun korvaani Eero Kilpeläinen ja Miikka Pitkänen ovat näitä ns. mukavalta kuulostavia hankintoja. Olen todella hämmästynyt, jos ensi viikolla saapuva ruotsalaisjunnu on vihoviimeinen äijä, jonka KalPa kaudelle 2019-2020 hankkii.Oishan se toki hienoo vaikka sinne peli-ilmeeseenkin panostaa, edes vaikka kun kympit paukkuu. Enkä tarkoita mitään övereitä tyyliin aikojen menneitten, vaan että, tääkin diili ois vaikka luonut/suonut mahdollisuuden sijoittaa johonkin mukavaan, ainakin mukavalta kuulostavaan hankintaan. Joukkuetta vahvistamaan. Vuosia kun tulee kuitenkin pyöreesti. Kaiketi tuosta kuitenkin jotain saavat ja siitä ekasta potista ois voinut laittaa. Tiedä vaikka laittavatkin, tai viimestään pakon edessä.
Niinkuin korvaani myös, mukavia, eri sellaisia. Lue ja ymmärrä. Tahi tee sitäkään.No, ainakin minun korvaani Eero Kilpeläinen ja Miikka Pitkänen ovat näitä ns. mukavalta kuulostavia hankintoja. Olen todella hämmästynyt, jos ensi viikolla saapuva ruotsalaisjunnu on vihoviimeinen äijä, jonka KalPa kaudelle 2019-2020 hankkii.