Kannattaa suosia Fida-myymälöitä sekä muita vastaavia kirpputoreja ja ostaa käytettyjä tuotteita. Mitä itse olen Fidalta löytänyt: Takin, housut pukuun, kirjahyllyn, LP-levysoittimen sekä siihen soveltuvan pöytätason, VHS-nauhurin, maton sekä viinipullon avaajia.
Viimeisimmästä tuotteesta päästäänkin seuraavaan säästövinkkiin: Jos tykkää naukkailla alkoholipitoisia juomia sekä säästää niiden kohdalla, niin hakureissu Viroon ei ole välttämättä se paras säästämisvaihtoehto, vaan kannattaa valmistaa juomat itse. Enkä välttämättä tarkoita kiljua, jolla on hieman huono maine ja maku on mitä on, vaan kannattaa valmistaa kotiviiniä. Oikein valmistettuna siitä tulee Alkon tuotteen veroista, mutta litrahinta onkin euron luokkaa tai hieman alle. Ainoat miinukset: Jos tarvikkeita tähän harrastukseen ei ole, niin niihin voi mennä jopa satanen ja se, että tässä harrastuksessa joutuu näkemään hieman vaivaa.
Autoa ei kannata ylläpitää jos työpaikka on kävely- tai pyöräilymatkan päässä. Ja jos töihin pääsee kulkemaan näppärästi bussilla, kannattaa ottaa selvää, paljonko bussikortin kuukausihinta on ja sen jälkeen arvioida, tuleeko bussilla kulkeminen halvemmaksi kuin autolla huomioiden bensakulujen lisäksi muut auton pakolliset kustannukset. Toisaalta, true-säästövinkkien hakijoilla tuskin on työpaikkaa.