Tänään Jäljellä Nolla!!!

  • 18 602
  • 110

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti JVR
Onko täällä kukaan typerys palvellut lähi vuosina Kainuun Prikaatin KrhK:ssa?:confused:

Muutenkin kyllä KrHK oli aika karu paikka juttujen perusteella ja sillä perusteella kun siellä kävin. Armeija-ajan lopun olin 1. JK.ssa, ja silloin pari kertaa haettiin tarvikkeita KrHK:sta. Taisi mennä remonttiin koko paikka vuoden vaihteessa...

Jep, olen Korohorossa juurikin tällä hetkellä. En tiedä mistä toi teidän karu paikka -kuva johtuu.. itse ainakin olen tyytyväinen tähän paikkaan! :) On ollut paljon löysiä päiviä, kokelaat on hyviä, kouluttajat ihan jees. KrhK on hyvä paikka!!!
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
TJ 0

Näin on juu minunkin kohdallani. Santahaminan trooppinen saari jää taakse. En voi sanoa, että hirveän hyviä muistoja olisi ainakaan kantahenkilökunnasta jäänyt. Sotilaspassin arvioinnit ovat kyllä täysi vitsi. Näköjään menevät arvalla...

Ja tästä voikin sitten itse kukin päätellä kuinka hyvät arviot itse sain...

Jää hyvästi KaartJR. Pääkaupunkiseudun puolustajat....mikä vitsi.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
00

Onhan tuosta ilon päivästä jo pari viikkoa, mutta pakko tuuletta. 9kk:n paska on sitten ohi! Huh huh.. Intin käyneillä on tapana opastaa köpöjä sanomalla, että vaikka nyt tuntuukin pahalta, niin aika kultaa muistot ja jälkikäteen intti onkin ihan jees. Itse sanon että omalla kohdallani näin ei tule koskaan käymään! Ei koskaan, niin tyhjä arpa kohdalle osui. Sanon vaan, että jos santis on yleisestikin paskin paikka missä palveluksensa voi suorittaa, niin 2. jk, tuo iki-iloinen koirakoulu, on ihan käsittämätön paikka!

Lisäksi taisin olla henkilökohtaisesti se ihminen, jolla oli KOKO 1/03 saapumiserän vähiten vlv-päiviä, koko maa huomioon ottaen. Eli yhteensä 37vlv -PÄIVÄÄ!! Siis 270 vrk:ssa. En nyt jaksa laskea, mutta onhan se ihan vitun vähän. Ainakin kaikki kaverit ovat nauraneet. Muilla samassa paikassa olleilla näytti olevan järjestään 10 jopa 20 päivää enemmän, eli oma saldo on ihan uskomattoman paskan tuurin syytä.

Unohtamatta tietenkään, että tuskin missään muualla uitiin (hypättiin laiturilta veteen ja räpellettiin rantaan) meressä vielä lokakuussa aamulenkkien päätteeksi. Kiitos kiitos ylil. V-MK!! Tämä luonnollisesti sen jälkeen kun oltiin aluksi juostu lenkkiä puhelinpylväs kannossa noin 5km. Ihanaa!

Mutta samapa tuo. Ihan roskaa oli koko inttitouhu! Varsinkin pressanlinnalla jäpittäminen 1h 20min noin 27 asteen helteessä. "Mä lähden himaan!" ja silleen. Ps. Nolla!!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: 00

Viestin lähetti Pihvi
Onhan tuosta ilon päivästä jo pari viikkoa, mutta pakko tuuletta. 9kk:n paska on sitten ohi! Huh huh.. Intin käyneillä on tapana opastaa köpöjä sanomalla, että vaikka nyt tuntuukin pahalta, niin aika kultaa muistot ja jälkikäteen intti onkin ihan jees. Itse sanon että omalla kohdallani näin ei tule koskaan käymään! Ei koskaan, niin tyhjä arpa kohdalle osui. Sanon vaan, että jos santis on yleisestikin paskin paikka missä palveluksensa voi suorittaa, niin 2. jk, tuo iki-iloinen koirakoulu, on ihan käsittämätön paikka!

Lisäksi taisin olla henkilökohtaisesti se ihminen, jolla oli KOKO 1/03 saapumiserän vähiten vlv-päiviä, koko maa huomioon ottaen. Eli yhteensä 37vlv -PÄIVÄÄ!! Siis 270 vrk:ssa. En nyt jaksa laskea, mutta onhan se ihan vitun vähän. Ainakin kaikki kaverit ovat nauraneet. Muilla samassa paikassa olleilla näytti olevan järjestään 10 jopa 20 päivää enemmän, eli oma saldo on ihan uskomattoman paskan tuurin syytä.

Unohtamatta tietenkään, että tuskin missään muualla uitiin (hypättiin laiturilta veteen ja räpellettiin rantaan) meressä vielä lokakuussa aamulenkkien päätteeksi. Kiitos kiitos ylil. V-MK!! Tämä luonnollisesti sen jälkeen kun oltiin aluksi juostu lenkkiä puhelinpylväs kannossa noin 5km. Ihanaa!

Mutta samapa tuo. Ihan roskaa oli koko inttitouhu! Varsinkin pressanlinnalla jäpittäminen 1h 20min noin 27 asteen helteessä. "Mä lähden himaan!" ja silleen. Ps. Nolla!!

Haa, samassa paikassa ollaan oltu ja samaan aikaan. :) Tosiaan mukava paikka tuo 2.jk:han oli. Vitun mukava.
Olitkos kenties entisessä kolmannessa joukkueessa? Siis silloin vielä, kun oli neljä joukkuetta. Niillä kun vissiin oli eniten gineksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Re: Re: 00

Viestin lähetti King
Haa, samassa paikassa ollaan oltu ja samaan aikaan. :) Tosiaan mukava paikka tuo 2.jk:han oli. Vitun mukava.
Olitkos kenties entisessä kolmannessa joukkueessa? Siis silloin vielä, kun oli neljä joukkuetta. Niillä kun vissiin oli eniten gineksiä.
No niin, niin no.. Olin kyllä siinä "vanhassa kolmosessa". Oikein rattoisaa.. Ja kaupan päälle siinä uudessakin kolmosessa joka sai sontaa sen loppuajan. Uuh!

Upsider:
Joskus pääsee, joskus taas ei. Nyt oli se ei. Sanoin kutsunnoissa haluavani 6kk:lla, mutta ei niin ei.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti ozo
Jep, olen Korohorossa juurikin tällä hetkellä. En tiedä mistä toi teidän karu paikka -kuva johtuu.. itse ainakin olen tyytyväinen tähän paikkaan! :) On ollut paljon löysiä päiviä, kokelaat on hyviä, kouluttajat ihan jees. KrhK on hyvä paikka!!!


Hep!
Kotiuduin korohorosta 4.7.2003. Itselläni ei löydy yksiköstä pahaa sanottavaa. Värikkäitä persoonia skappareina, hieno ryhmähenki ainakin meidän saapumiserällämme. Sehän meidät pitkälti johtikin tulenavauskilpailun Suomen mestaruuteen Rovalla viime keväänä. Tuli joukkueenjohtajana itsellekin kohtuu hyvä fiilis siitä. Sentään jotain on tullut tehtyä oikein, eikä koko 362 ole hukkaan heitettyä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
-Ei varmaan pyöritä muodossa.
-En oo menossa.
-Räjähti!
-Huonompaa hiihtokenkää.
-Säkki-gona.
-Sain.
-Ei avauduta

Örö kuittaa.

Tyhmä, tyhmempi, tykkimies!!
Terv. AUK II/03.

I/04 ei kotiudu koskaan. Hajotkaa aamuihin! 8kk lyhyin.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ohi on sitten tämän jääkärin varusmiespalvelus. 6 kk meni kyllä aika nopeasti, vaikka välillä oli aika ikävää.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
"Mä aikani täällä kärsin, hevosen näkkileipää järsin"

Koitti se päivä tännekin. TJ 0 meinaan. Meno AUK:in apukouluttajien tuvassa oli hetkittäin jokseenkin villiä varsinkin viime yönä, mutta itse kotiutuminen meni oikein hyvissä merkeissä. Palvelustodistus oli kiitettävä ja kaikenlaista viiriä ja pyttyä tarttui everstiltä mukaan. Reservin korpraalina kotiin ja uusia haasteita etsimään.

Kokonaisvaikutelma oman varusmiesaikani jälkeen oli oikein positiivinen. Palvelustovereita tulee vielä ikävä, hyviä jätkiä olivat kaikki. Tämän setin jälkeen on vaikea ymmärtää suomalaisnuorison suurta kauhua inttiä kohtaan, ei ole meinaan kovin paha paikka nykyään.

Mutta tosiaan: TJ 0, sitten juhlitaan.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Tänään on takana tasan 300 aamua valtion laitoksessa, vielä 62 olisi kestettävä. Huh.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Metsä TJ0, mahtava tunne ai saatana!! Jäljellä nyt 22 tsuijailu-aamua..Tänään palautettiin rinkat ja trangiat, saatana! Sisseily loppu nyt!
Oli muuten tuo PYRY06 niin täyttä HV:tä, että oksat pois.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
puuha-pete kirjoitti:
Oli muuten tuo PYRY06 niin täyttä HV:tä, että oksat pois.

Ja varmasti nimensä mukaan sangen talvinen!Ei vittu kyllä sitä aikanaan vuosikymmen sitten talvipakkasilla metsäkeikoilla viihtyi mutta vittu ettei tällaisissa syyssateissa...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Riistäjien fasistinen väkivaltakoneisto, jota myös "puolustus"voimiksi kutsutaan pakottaa kaksi kertaa vuodessa suomalaiset nuoret opettelemaan ihmisten tappamista. Eli tj nollasta tulee ens huhtikuussa kuluneeksi jo 11 vuotta. :) Mihinköhän nämä vuodet ovat menneet? Noh, ei tule inttiä ikävä, joskin kerran sitä on oltu viikonlopun verran kertailemassakin. (Oli vapaaehtoinen) Saa nähdä milloin sitä tulee se "oikea" kertauskutsu. Taitaa sukset näillä keleillä olla pian ainakin etelän varuskunnissa muinaishistoriaa, ellei sitten aleta vetämään rullasuksilla.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Reservi!

Kotiuduin eilen, jes! TJ periaatteessa vielä 2, mutta tässä ollaan KL+VLV. Sunnuntaina haen sotilaspassin PsPr:n päävartiosta. Ihan naurettavaa paskaahan toi oli. No, puolen vuoden autokuskina oli ihan lepiä olla, paitsi että hoki on paska paikka. Ihmettelen vaan, miten voin saada niin surkeat arvosanat? Käytös HUONO, vaikkei koskaan ollut mitään sanomista mistään, ja periaatteessa kaiken käsketyn tein. Perussluibailuahan ei lasketa. Muutkin arvosanat samaa tasoa. Vois mennä kyseleen vielä päälliköltä, että mitäh?

Tää on varmaankin niin nähty, mutta pakko laittaa. Nauroin ihan kipeenä yöllä kuuden aikaan siemaillessani Jekkua taskumatista.
http://www.youtube.com/watch?v=LnVU-5QzMOM
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
odwaz kirjoitti:
Kotiuduin eilen, jes! TJ periaatteessa vielä 2, mutta tässä ollaan KL+VLV. Sunnuntaina haen sotilaspassin PsPr:n päävartiosta. Ihan naurettavaa paskaahan toi oli. No, puolen vuoden autokuskina oli ihan lepiä olla, paitsi että hoki on paska paikka. Ihmettelen vaan, miten voin saada niin surkeat arvosanat? Käytös HUONO, vaikkei koskaan ollut mitään sanomista mistään, ja periaatteessa kaiken käsketyn tein. Perussluibailuahan ei lasketa. Muutkin arvosanat samaa tasoa. Vois mennä kyseleen vielä päälliköltä, että mitäh?

Tää on varmaankin niin nähty, mutta pakko laittaa. Nauroin ihan kipeenä yöllä kuuden aikaan siemaillessani Jekkua taskumatista.
http://www.youtube.com/watch?v=LnVU-5QzMOM

Miten sä nyt kotiuduit?

Mistähän satut tietämään arvosanat jos et ole saanut edes passia vielä kouraan?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaahas juu, itsellä tuli juuri äsken kuluneeksi 10 vuotta kotiutumisesta ja 17 vuotta kutsunnoista. Unohtui ostaa kakku. Korjaan erehdyksen kohottamalla kylmän Tinkoff-oluen PorPr:n kunniaksi ja viheltämällä prikaatin fanfaarin.

Oli jumalattoman hieno reissu koko intti itsellä, vaikka menin 25v kypsässä (?) iässä sisään. Tai ehkä juuri siksi. Yliopistotutkinto kourassa, siinä sivussa hankittuna useampi vuosi relevanttia työkokemusta ja sitten - ainutkertainen mahdollisuus ottaa välivuosi oravanpyörästä ja kohdata läpileikkaus maan miespuolisesta väestöstä. Niin, ei ollut naisia siellä tuolloin ainakaan maiharit jalassa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kummallista, ettei kukaan ole vielä tänne tullut lehottamaan kotiutumisestaan.. Eivät ole huomanneet tälläistä ketjua. Ihan rohkeesti vaan!

rico kirjoitti:
Miten sä nyt kotiuduit?

Mistähän satut tietämään arvosanat jos et ole saanut edes passia vielä kouraan?
Sen verran palaan tuohon ,että olin alunperin II/04 -saapumiserää, ja silloin käydyt 19 päivää vähennettiin tietysti nyt lopusta. Ja tottahan Ltn Vuorinen sen palvelustodistuksen lykkäsi kouraan jo kun lähdin viimeistä kertaa PsHK:sta pois. Eihän reserviin siirtymisessä muulla merkitystä oo kuin passilla. Tai no, ihan paskan hailee mulle sekin, mutta so not.

Nyt on muutkin hokilaiset kotona, hyvä niille. AutoK:n miehille aamuja...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tänäänkin nolla

Niin, itselläni on myös tänään nolla aamua jäljellä! Näin on tosin ollut jo päivämäärästä 3.6.1996 lähtien.

Kerrottakoon vielä, että reserviläiselämä on tuntunut hyvältä kaikki nämä vuodet.

Täältä tähän
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pisin Kääpiö 186cm kirjoitti:
Jaahas juu, itsellä tuli juuri äsken kuluneeksi 10 vuotta kotiutumisesta ja 17 vuotta kutsunnoista. Unohtui ostaa kakku. Korjaan erehdyksen kohottamalla kylmän Tinkoff-oluen PorPr:n kunniaksi ja viheltämällä prikaatin fanfaarin.

Oli jumalattoman hieno reissu koko intti itsellä, vaikka menin 25v kypsässä (?) iässä sisään. Tai ehkä juuri siksi. Yliopistotutkinto kourassa, siinä sivussa hankittuna useampi vuosi relevanttia työkokemusta ja sitten - ainutkertainen mahdollisuus ottaa välivuosi oravanpyörästä ja kohdata läpileikkaus maan miespuolisesta väestöstä. Niin, ei ollut naisia siellä tuolloin ainakaan maiharit jalassa.

Itselläni tuli myös 10 vuotta kotiutumisesta joulukuussa, mikä komppania?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Red Devil kirjoitti:
Itselläni tuli myös 10 vuotta kotiutumisesta joulukuussa, mikä komppania?
PstK/1.JK/VMTK ja korppina kotiin. Entä itse?

Jotta ei menisi ihan tsättäilyksi niin esitän kysymyksen Säkylästä hiljattain kotiutuineille: tehdäänkö siellä edelleen Tupanewsia ja jaetaanko sitä paperiversiona tupiin saakka? Skannataanko siihen vieläkin vähäpukeisten neitojen kuvia takasivulle (mallia Anttilan kataloogin alusvaatekuvat, sellaisiakin jopa saatettiin käyttää 90-luvulla)?
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
TJ 0!!

Ollut kylläkin reilu puolivuotta jo, vittu onko siitäkin jo sen verran aikaa.. :) Itse hajoilin armeijassa, tai mitä nyt IT:ssä voi hajota niin joka tapauksessa vain puolivuotta. Kokemus oli sekin.

-Cactus-
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pisin Kääpiö 186cm kirjoitti:
Jotta ei menisi ihan tsättäilyksi niin esitän kysymyksen Säkylästä hiljattain kotiutuineille: tehdäänkö siellä edelleen Tupanewsia ja jaetaanko sitä paperiversiona tupiin saakka? Skannataanko siihen vieläkin vähäpukeisten neitojen kuvia takasivulle (mallia Anttilan kataloogin alusvaatekuvat, sellaisiakin jopa saatettiin käyttää 90-luvulla)?

Saapumiserää II/05 olevana voin kertoa, että alkuaikoina (omalla p-kaudella) muistan kyseisen lehtisen nähneeni, mutta sen jälkeen en. Ainakaan johtajakaudella ei näkynyt. Tai sitten ne pidettiin naisilta visusti piilossa kuvailemiesi "arkaluontoisten" kuvien takia:) Ilmeisesti siis Tupanews on historiaa tai sitten vaan toimitus on vietellyt luovaa taukoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös