Jokainen saa itse omassa mielessään tehdä päätöksen siitä tuoko se jotain lisäarvoa viestiin vai ei.
Ei, kyse ei ole halusta erottua joukosta. Kyseessä on vuosikymmenten piintynyt tapa "allekirjoittaa" omat kirjeet, kortit, sähköpostit ja viestit omalla nimellä - täällä käyttäjätunnuksella. Minulle jokainen viestini on henkilökohtainen ja kuten minulla on tapana, henkilökohtaiset viestit allekirjoitetaan "omalla nimellä" osoituksena siitä, että seison sanojeni takana.
vlad.
Tästä allekirjoituksen laittamisesta tulikin mieleen.
Työpäivän aikana tulee päivästä riippuen kirjoitettua kymmeniä sähköposteja, jotka sitten lopetan ja allekirjoitan tilanteesta ja vastaanottajasta riippuen, kuitenkin useimmiten etunimelläni tai lempinimelläni joka olkoon tässä esimerkissä tutussa JA-muodossaan
Iker.
Jos sitten työpäivän aikana tulee välissä kirjoitettua tänne Jatkoaikaan kuten nyt näköjään teen, meinaa lähes joka kerta viestin päätteeksi lipsahtaa tuo samainen lopetus
Iker.
Ns. pointtina tässä tietenkin se, että eihän se haittaisi jos se lopetus olisi muodossa Iker, vaan tässä tapauksessa sinne lipsahtaisi siis tietenkin oma nimeni.
Joskus siis jos viestini loppuun on lipsahtanut oma nimeni, on kyseessä todennäköisesti tällainen työmoodin jääminen päälle myös palstaviestiin, ei niinkään kaapista ulostulo tai halu paljastaa henkilöllisyyteni.