MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Jos jotain negatiivista hakee, niin juonen lähtöasetelmasta olin hieman yllättynyt ja pettynytkin. Aivan kuin episodin 6 veret seisauttavaa voittoa ei olisi ollutkaan, vaan uusi pahisryhmittymä oli jo valmiina ja vallassa, ja hyvikset olivat taas vastarintaliikkeen osassa. Ja aikaahan ei ollut siis kulunut episodin 6 tapahtumista kuin sen n. 30 vuotta. Mutta toisaalta ymmärrän, nyt ei tarvinnut kuluttaa leffa- aikaa ritarikunnan nousun esittelyyn...
Jos ymmärsin oikein, niin tämä ritarikunta ei itse asiassa vielä ole kiinni absoluuttisessa vallankahvassa, vaan kyse on nimenomaan siitä, että ovat ottamassa niitä viimeisiä askelia kohti tätä asetelmaa.
Luken roolista muuten sen verran, että mielestäni ihan puskista ei tullut se, että vielä tässä leffassa hän oli hyvin pienessä roolissa. Tähän viittasi elokuvan markkinointi, trailerit jne.
Mä oon puolivakavissani arvuutellut sitäkin, että johtuuko tämä siitä, jotta Hamillhan oli ihan rapakunnossa tässä leffanteon alkuvaiheessa. Nyt on hänelläkin aikaa saada itsensä vähän parempaan kuosiin.