Vicinity of Obscenity.Uleåborgir kirjoitti:Mikäs tuon biisin tarkka nimi on? Pitäisi löytää ja äkkiä!
Vicinity of Obscenity.Uleåborgir kirjoitti:Mikäs tuon biisin tarkka nimi on? Pitäisi löytää ja äkkiä!
Cube kirjoitti:Vicinity of Obscenity.
Ah, mutta silti niin hauska ja nokkela. Siis tuo nimi.Fanfaari kirjoitti:Lisähuomiona sanottakoon, että Vinicity Of Obscenity on minusta tälle hupaisalle banaanilaululle aivan liian vaikea nimi.
Ihanan virkistävää ettei tästä ketjusta tullut pelkkä palvontaketju.ihmelaama kirjoitti:Tusinakamaa. Jopa suomalainen hevi on parempaa.
ihmelaama kirjoitti:Vaihdan mielipidettäni.
Ei kestä SOAD useampia kuuntelukertoja, vaan huononee huononemistaan jokaisen kerran jälkeen. Menee minulla vastikään hankitut SOAD albumit samaan Ö-mappi ja kategoriaan "bonjovi" levyjen kanssa, eli laitan levysoittimeen taustamusiikiksi soimaan silloin, kun ei jaksa itse musiikkiin keskittyä, vaan tarvii tehdä jotain muuta (esim. imuroida).
Musiikillisesti pändi oikoo sieltä, mistä ei luulisi ko. genren orkesterin oikovan, yksiselitteisiä riffejä, muka monimutkaisia sävelkulkuja ja kehnoja sanoituksia, joissa meuhkataan vain ja ainoastaan yhdestä asiasta ja siitäkään ei pidettäisi niin kovaa meteliä, ellei orkesterin etninen tausta olisi sitä mitä on. Mielikuvituksetonta ja sanoisimpa jopa systemaattista saman kappalerakenteen toistoa, loputtomiin...
Tusinakamaa. Jopa suomalainen hevi on parempaa.
Nojoo... huomasit varmaan että Bon Jovi oli kirjoitettu muotoon "bonjovi", sen tarkoittaessa sitä yleisnimitystä sellaiselle musiikille, jonka tarkoitus ei ole olla kuunneltavaa, vaan taustalla soitettavaa harmitonta humppaa.zelios kirjoitti:Kategoria, jossa on Bon Jovi ja Soad kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta.
Kyllähän SOAD menee tuonne rokki puolelle genreltään, osa kutsuu sitä pelkästään heviksi, omakohtaisesti olen lopen kyllästynyt lokeroimaan yhtyteitä tämän tarkemmin, hermot meni jo tuossa 80/90-luvun taitteessa, kun jengi ei keksiny millään, että miksi sitä FNM:n musiikkia pitäisi kutsua, tai RHCP:n. Joku näistä alalajeistakin pitää kirjaa, minä en jaksa vaivautua.zelios kirjoitti:Mikäköhän on tuo mainitsemasi Soadin edustama "genre"?Tusinakamaa? itse en ole löytänyt kyllä vastaavaa bändiä..kerro ihmeessä minullekin, jos tiedät Soadia parempia suomalaisia hevibändejä.
ihmelaama kirjoitti:Joten, hevimusiikin puolella SOAD ei edusta mitään kovin erikoista. Tämä on minun mielipiteeni.
ihmelaama kirjoitti:Joku näistä alalajeistakin pitää kirjaa, minä en jaksa vaivautua.
ihmelaama kirjoitti:Suomalaisista hevipändeistä (itsestäänselvyyksien lisäksi) parempina tulee nyt äkkiä mieleen Stam1na, Ensiferum, Wintersun, Eternal Tears Of Sorrow, Machine Men...
Mr. Penguin kirjoitti:On se kumma kun vielä pari vuotta sitten mielestäni SOADin musiikki oli omituista ja sekopäistä paskaa, ja nyt se on yksi lempibändeistäni.
Mr. Penguin kirjoitti:Harmi vaan että bändi on pitkällä tauolla ja huhujen mukaan eivät ole edes koskaan palaamassa enää yhteen. Olisivat voineet täällä peräreiässä edes kerran käydä... :(
Kun nyt bändi on "tauolla" ja herrat häärivät omien projektiensa parissa, niin tässä niistä sooloista yksi biisi kuultavaksi. Tämä siis Serj Tankianin tulevalta soololevyltä vissiin.
Kuulostaa muuten melko tutulta ja voisi jopa yhteen nimeltä mainitsemattomaan bändiin verrata. Vihjataan vaikka sen verran, että tämä ketju koskee tuota nimeltä mainitsematonta bändiä. No joo. Itse pidän Tankianin lauluäänestä ja isketään tämä linkki nyt tänne, jos jotain muutakin kiinnostaa.
http://www.serjtankian.com/