Mulla on yksi hauska kaveri, jolla on ärsyttävä tapa tuomita toisten ihmisten musamakua ja suosikkibändejä. Sama tyyppi lopetti Green Dayn kuuntelun Warningiin, RHCP:n Californicationiin ja SOAD:in tähän viimeisimpään rahastustuplaan. Katsokaas kun myivät itsensä.
Itse asiassa muistaakseni aika montakin kertaa aikanaan tuomitsit jonkun muun musiikkimaun ja vertasit sitä mm. älykkyyteen.Tosin kenenkään musiikkimakua en vielä ole tuominnut. Vaikka tiedostankin sen, että muut kuuntelevat huonompaa musiikkia :)
Itse asiassa muistaakseni aika montakin kertaa aikanaan tuomitsit jonkun muun musiikkimaun ja vertasit sitä mm. älykkyyteen.
Video on upea, mutta kappale aika... hmm... ennalta-arvattava ja tavanomainen? Onko Serj kadottanut innovatiivisuutensa?:oTankianin uusi Empty Walls -video. Saakeli miten hieno! Näköjään levyn joka biisistä on tarkoitus väsätä video ja jokaisella on oma ohjaaja.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=80629
[/url]
Serj Tankianin soolohan ilmestyy vasta ensi viikolla, mutta koko levy on kuunneltavissa esimerkiksi osoitteessa:
http://www.mtv.com/music/the_leak/serj_tankian/elect_the_dead/#
Sama ongelma täälläkin päin, olisi ollut todella mukava kuulla Tankianin tulevaa levyä!!Millä tuon saa toimimaan? Minulla ei ainakaan tapahdu mitään, tulee vaan että Yhdistetään mediaan ja sitten Valmis mutta mitään ei kuulu.
Millä tuon saa toimimaan? Minulla ei ainakaan tapahdu mitään, tulee vaan että Yhdistetään mediaan ja sitten Valmis mutta mitään ei kuulu. Tämä työkone tosin on sellaisten palomuurien takana että tässä ei yleensäkään toimi mikään joten liekö siinä syy.
Soad is back, kertoo lörppäsuu-uutiset. Huomenissa pitäisi olla uusia julkistuksia tiedossa, eli luultavasti kiertueen aikataulua luvassa. Tuo uutisessa mainittu Ruotsin Metaltownhan osuu samaan viikonloppuun kuin Provinssirock, joten näinköhän saataisiin Soad vihdoin Suomeen.
Ensimmäisessä kappaleessa (Protect the Land) ollaan vahvasti jossain Mezmerize/Hypnotize linjoilla ja se toimii hyvin. Genocidal Humanoidz sitten onkin kunnon paahtoa alusta loppuun, blast beatteineen ja sopisi jonnekin kolmelle ensimmäiselle levylle hyvin. Daron Malakian taisi nämä tehdä alunperin Scars on Broadwaylle tai muuten oli lyriikoita vaille valmista.System of a Down päräytti ja julkaisi perjantaina uutta musiikkia ensimmäistä kertaa 14 vuoteen. Kahden biisin sinkku on myynnissä Bandcampissa (linkki alla) ja sen tuotot ohjataan Armenia Fund -hyväntekeväisyysjärjestölle.
System Of A Down julkaisi yllättäen uutta musiikkia - Kappaleiden tuotot ohjataan hyväntekeväisyyteen - Soundi.fi
Juuri kun luulit, ettei vuosi 2020 voi muuttua enää hullummaksi tai heittää eteen enempää yllätyksiä, pamauttaa viimeksi 15 vuotta sitten musiikkia julkaissut System Of A Down aivan puskista pöytään kaksi uutta kappaletta. Protect The Land sekä Genocidal Humanoidz on julkaistu ja ostettavissa...www.soundi.fi
System Of A Down
systemofadown.bandcamp.com
Jännä miten eri tavalla voi kokea. Mulle Lonely day on ihan selvällä marginaalilla SOADin huonoin biisi, kun taas esim. Sugar lukeutuu ehdottomaan parhaimmistoon. Vähän samalla tavalla ajattelen, että Aerials on aika tylsä, mutta onhan noilla hyviäkin rauhallisia biisejä. Itselläni kuunteluun valikoituu silti selkästi eniten näitä Sugarin, Prison songin, Bouncen ja Psychon kaltaisia rymistelevämpiä veisuja.System Of A Down on mielestäni aina ollut parhaimmillaan noissa hitaammissa kappaleissa, kuten Spiders, Aerials, Toxicity, Lonely Day jne. Nopeatempoiset koohotukset eivät paria poikkeusta lukuunottamatta ole ikinä kolahtaneet. Sen vuoksi en voi sietää bändin debyyttilevyä.