3500 katsojaa. Hyvin tuntui porukkaa olevan paikalla. Läpsyttimistä ollaan kahta mieltä. Minä olen aina ollut niiden puolesta, ja tämä ilta oli osoitus taas miksi. Oli ihan mukavaa seurata kun about koko halli läpsytti lähes jokaisen välibiisin tahtiin. DJ:lle myös pisteet että oli osannut valita sellaisia biisejä joiden tahdissa on hyvä taputtaa tai läpsytellä.
Mutta vähän risujakin. Musiikki oli mielestäni liian kovalla. Lopussa parit biisit tuntuivat jo siltä että istumakatsomossa olisi tehnyt mieli laittaa käsiä korvien päälle. Jotain meni varmaan myös pieleen aloituskokoonpanoja huutaessa, nimittäin itse en saanut kokoonpanoista selvää musiikin seasta. Musiikki siis huusi Henri Bergin päälle. Lisäksi pieniä ajatuskatkoja tuntuu DJ:lle tapahtuvan aika paljon. Keskiviikon Sport pelissä ärsytti ne hiljaiset hetket joita tuli kaikkien alkushown ohjelmanumeroiden välissä. Siis JYP-lipun saapumisen, esittelyvideon, tuomarien esittelyn, vierasjoukkueen saapumisen ja JYPin sisääntulon yhteydessä. Tänään taas pisti korvaan VilleGallen "Peto on irti"-biisin puhkikuluttaminen. Tämä etenkin ottelun alussa kun näiden edellämainittujen ohjelmanumeroiden välissä soi jatkuvasti sama biisi. Muutenkin tuntui biisien ajoittaminen olevan aika vaikeaa, mm. JYP-lipun saapuessa jäälle soi tuo VilleGallen biisi, ja kesken kaiken lennosta siirryttiin siihen oikeaan biisin. Vähän tarkkuutta siellä DJ-kopissa!
Onkohan hallilla muuten mitään tapahtumavastaavaa yms? Vai meneekö kaikki kuulutukset, musiikit ja mediakuution ohjelmointi Henri Bergin/DJ:n kynästä? Jokereilla tietääkseni on joku tapahtumaleader, joka on pelissä jatkuvasti luurit päässä huutamassa neuvoja miten kaukalon ulkopuolinen show pyörii. Ja mitä olen joskus television välityksellä ottelutapahtumaa seurannut niin kyllähän se rullaa selvästi paremmin kuin Liiga-joukkueilla. Mitään ajatuskatkoja tai hiljaisia hetkiä ei pääse syntymään.