Mä oon varmaan aika tylsä, mutten haluaisi JYPille mitään omaa maskottia. Keväällä 12 meillä oli ne kaksi koiraa, Trombi ja Kombi, ja kaikkihan niitä täälläkin haukkuivat. Koirat eivät liittyneet mitenkään JYPiin, eikä niille oikein keksitty tekemistä. Minä toteuttaisin tuon maskotin ihan vain tuomalla Pandan, Hilarius-Hiiren ja mahdollisesti Peukkulan väkeä hallille. Tietysti voisi noille hahmoille koittaa askarrella JYPin pelipaitaa yms. Mutta jättäisin hahmot "aliurakoitsijoille", joilta saataisiin valmiit hyvät hahmot. Näen tässä hyvän diilin molempiin suuntiin, eiköhän Panda, Hilarius-Hiiri ja Peukkula ihan mielellään tuo hahmonsa Synergian käytäville. Vielä touhua voitaisiin boostata sillä että kausarilla/ottelulipulla alennuksia Peukkulaan yms tai toisinpäin.
Toki voidaan mennä sieltä mistä aita on matalin ja hakea jostain naamiaisliikkeestä kympin koirapuku, ja yrittää vääntää joku väkinäinen tarina tuolle maskotille joka ei liity seuraan mitenkään.
edit: taidan olla Peukkulan kanssa myöhässä, ilmeisesti taru on jo loppunut ainakin Vaajakosken osalta. Vai jatkavatko nuo karvaturrit elämäänsä jossain muualla?
Toki voidaan mennä sieltä mistä aita on matalin ja hakea jostain naamiaisliikkeestä kympin koirapuku, ja yrittää vääntää joku väkinäinen tarina tuolle maskotille joka ei liity seuraan mitenkään.
edit: taidan olla Peukkulan kanssa myöhässä, ilmeisesti taru on jo loppunut ainakin Vaajakosken osalta. Vai jatkavatko nuo karvaturrit elämäänsä jossain muualla?