Sympatiaa ei riitä kuin Sabresille, tämä juontaa juurensa tuonne reilun 15-vuoden taakse kun pienenä poikana tuli erinäisistä syistä seurattua myös heidän otteitaan vähän tarkemmin. Itselleni tuolloin Mogilny ja Hasek olivat kova sana, näitä seurasikin sitten yksi suurimmista suosikeistani kautta aikojen, Miroslav Satan. Jollain perverssillä tavalla pidin myös Matthew Barnabystä herran pelatessa Sabresissa. Jos Capitals on ulkona, niin Sabresille toivon aina menestystä.
Antipatiat:
Pinquins, en ole ikinä pitänyt Mariosta vaikka hän eittämättä loistava pelaaja olikin. Liekkö sitten johtui siitä hehkutuksesta ja fanipoikien sokeudesta Marion sikailulle, tiedä häntä. Vähän sama on itselläni myös Crosbyn kanssa. Kokonaisuudessaan tuntuu, että aina kun menee hyvin niin Pinquins saa saatananmoisen kasan näitä "olen aina kannattanut Pinquinsia, tämä on elämäntapa" -faneja (toki näitä saa muutkin menestyneet seurat menestyksen hetkellä, mutta määrä ei pääse lähellekään samaa). Ei tässäkään ole vielä mitään pahaa, mutta kun näille samaisille fanipojille on naulattu niin vahvat värilasit päähän ettei mitään järkeä. Siinä vaiheessa kun seuralla ei ihan niin hyvin pyyhi, niin nämä kannattajat häviävät kuin pieru saharaan, ihan vaan jotta voivat taas menestyksen hetkellä tulla huutelemaan kuinka aina ollaan tämän seuran takana seisty. Tämä on minun mielipiteeni ja teidän kaikkien Pinquins fanien ei tarvitse tulla kertomaan kuinka olen täysin väärässä, enkä tiedä mistään mitään.
Avalanche, rahalla saa ja hevosella pääsee. Enää ei ihan yhtä voimakkaita tunteita herätä, mutta 90-luvulla en voinut sietää tätä seuraa. Sakicia olen aina arvostanut, Kapteenin ruumiillistuma, mutta hänkään ei tätä mätäpaisetta pelasta inhokeista. Asiaa ei ainakaan auta, että Colorado oli yksi naapuruston suosituimmista seuroista kun olin pieni. Lähes päivittäin sai koulussa kuulla hirveää hehkutusta ja välitunneilla koulun viereinen kaukalo oli Royta ja Forsbergeja täynnä (toki siellä seassa jokunen Sakic ja Selännekin viiletti, mutta näitä kun on itsekin aina sympannut, niin ei ne niinkään häirinneet).
Toki löytyy sitten näitä seuroja jotka saavat hetkellisesti aikaan sympatian-/antipatiantuntemuksia, mutta nämä kolme kyllä pysyvät.