Aika helppoa sanoa näin Tapparan kannattajana. Kyllä minä olen iloinnut Ässien mestaruutta, Raumalla jopa kokeeksi nostanut kannua ja iloinnut pitkän piinan päättymistä, kuin myös Hämeenlinnan torilla.. jopa Tepsin mestaruusjuhlissa nolona kuokkinut. Olen iloinnut muiden ilosta.
Ei se tietenkään ole sama asia kuin oman seuran kannattaminen, eikä muistuta vieraissa käymistä. Olisi vaan Ilveksen kannattajana ollut paljon tylsempiä nämä keväät ilman mitään jännittämistä ja toivomista.
Olen seurannut muiden riemua ja miettinyt mielessäni.. ehkä minäkin tuon vielä joskus koen. 1985 olin aika pieni poika ja Maailmakin oli vähän toisenlainen.. muistan kyllä huikean nousun ja Jalon maalit.
Jos Ilves ei mene finaaliin, niin HIFK.. ei mitään Tapparaa vastaan, mutta ikinä ei unohdu se tuki jonka saimme, kun meillä oli todella vaikeaa...
Helsinkiläiskannattajat järjestivät kannatustustempauksen Hakametsässä. Talousvaikeuksissa olevalta Ilvekseltä toivottiin uutta tulemista.
yle.fi
Jos finaalissa on Tappara ja Kalpa/Pelicans, niin viekööt Tappara vielä yhden lisää ;)