Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Perkele, minähän en Kerhoa jätä, vaikka just nyt rakkaus raateleekin.
Niin paljon on Kerho minun elämääni tarjonnut.
Niin paljon on Kerho minun elämääni tarjonnut.
Meinaatko samalla vaieta täällä? On meinaan aika helvetin raskasta ja hedelmätöntä luettavaa tuo päättymätön ujellus.Ennen kuin tuonne saadaan edes yksi Liiga-tason sentteri, minä en tähän kalifin ja viiden muun johtajan paskakasaan kanna enää euroakaan.
Haista kaavittu.
Kuulemiin.
Jotain hyvääkin tästä surkeudesta sentään seuraa. Ei tule ikävä, kiitti mooi.Tämä oli tässä. Eilen vielä vaivauduin hallille (!) koska kuitenkin sitä seuraa pitäisi tukea. Mutta sellaisen perseennäytön sain eilen ja tänään roposiani vastaan, että nyt riittää.
Kiitos ja anteeksi.
Jotain hyvääkin tästä surkeudesta sentään seuraa. Ei tule ikävä, kiitti mooi.
En tuomitse.Tämä oli tässä. Eilen vielä vaivauduin hallille (!) koska kuitenkin sitä seuraa pitäisi tukea. Mutta sellaisen perseennäytön sain eilen ja tänään roposiani vastaan, että nyt riittää.
Kiitos ja anteeksi.
Nojoo, kyllä sä sinne hallillekin tulet kuitenkin jahka päivät taas vaihtuvat ja hyvä niin. Pusit!En nyt palstalta poistu sentään, täältähän Kerholle ei valu euroakaan. Pusi pusi!
Nojoo, kyllä sä sinne hallillekin tulet kuitenkin jahka päivät taas vaihtuvat ja hyvä niin. Pusit!
Nopeammin kuin nyt uskotkaan.Toivottavasti vielä tällä kaudella.
Ennen kuin tuonne saadaan edes yksi Liiga-tason sentteri, minä en tähän kalifin ja viiden muun johtajan paskakasaan kanna enää euroakaan.
Niinpä, oikeastaan jatkossa hyökkäys voidaan koota vaikka torilla kaikista vapaaehtoisista kun näinkin pärjätään.Jännä juttu, että ne ainaiset vitun sentterit ei tällä(kään) kertaa ole kaikki kaikessa.
Tykkäämisen lisäksi kommentoin tykkääväni tästä.No juu, onhan tämän ketjun nostaminen vähän kuin löisi kuollutta hevoista tai kiittäisi paikallista kiekkotoimittelijaa itsestään piittaamattoman näkemyksellistä ja monipuolisesta kirjoittelusta, jossa saunakavereilla ja mussukoilla ei ole merkitystä, vaan vain peli näyttää aina totuuden.
Mutta tosissaan: parhaat palat täältä pitäisi naulata johonkin Hattulan kirkon seinään näyttönä ihmismielen myrkyllisestä taipumuksesta suosia aina huonointa lopputulemaa asioissa, ja ajatella muutoksen olevan lähtökohtaisesti huononnus aiempaan.
Jokainen toki tyylillään. Mä tykkään tästä, että vaaditaan muutosta ja sitten kun muutoksia aletaan tehdä, on ne lähtökohtaisesti perseestä.Mikä on syynä, että seuraan kohdistuva boikotointi huonon yritysjohtamisen myötä pitäisi lopettaa, kun joukkue jäällä on voittanut kolme ottelua, viimeisenä juuri ja juuri sarjakärjen. Faktat kuitenkin ovat:
- Yleisötavoitteesta ollaan edelleen perässä, mitkä ovat olleet toimenpiteet tilanteen parantamiseksi?
- Sinänsä hienosti tällä hetkellä pelaava joukkue ansaitsisi vahvistuksen poff-taistoon, sellaista ei saada ja tämä on kerrottu jääkiekkojohtajan suulla hyvinkin suoraan. Liittyy edelliseen kohtaan ja kuiviin markkinoihin.
- Seurajohto juttelee mukavia uusista tulolähteistä, mutta epämääräiseltä vaikuttaa tuokin. Ehkä tähänkin joskus saadaan vastauksia.
- Hallilla ollaan tukkanuottasilla johdon ja työntekijöiden välillä, ainakin osittain. Junioripuolen valmentajia kengitään tai jätetään jatkamatta sopimuksia, vaikka homma kaukalossa toimii. Vielä jos nähdään Haapean kavereita Vierumäeltä noille paikoille hankittavan, niin on naurussa piteleminen taas.
- Halli itsessään leviää käsiin.
Positiivista on joukkueen parantuneet otteet ja Skinnari. Kiiskistä ollaan ryöstämässä, kuten inhottavat Häsan juoruilijat kertoivat, mutta siihenpä ne sitten ovatkin, ne positiiviset.
Lisätään listaan vielä se, että HPK Liiga Oy on Liigan osakas ja osaltaan mahdollistamassa tätä kilpaurheilulle pyllistävää, ummehtunutta vanhojen jäärien johtamaa hyväveliliigaa jonka kiinnostavuus pudotuspelien ulkopuolella lähentelee nollaa. Liigaa voi boikotoida vain jättämättä MTV:n tilaamatta ja olemalla ostamatta tuotetta, tässä tapauksessa Kerhon pelejä.
Eipä tässä kovin kummoisia henkilökohtaisia syitä tarvita (miksi minulla olisi jotakin henkilökohtaista jääkiekkoseuraa vastaan), korjauslistaa on tuossa yllä ja mikäli näistä edes osa saadaan paikattua, voi boikotin joskus tulevaisuudessa lopettaa.
Boikotti. Se jatkuu.
Unohdit Hotsin! Ja sehän on suorastaan konkreettinen toimenpide yleisömäärän kasvattamisen suuntaan. Taidat nähdä mörköjä joka nurkassa. Oot niin nuiva, että taidan boikotoida sua.Positiivista on joukkueen parantuneet otteet ja Skinnari.
Unohdit Hotsin! Ja sehän on suorastaan konkreettinen toimenpide yleisömäärän kasvattamisen suuntaan. Taidat nähdä mörköjä joka nurkassa. Oot niin nuiva, että taidan boikotoida sua.
Laahaa joo, mutta onhan tilannekin aika haasteellinen. Seurajohdot tekevät mitä osaavat. Osaamisen suhteen nallekarkit eivät aina mene tasan, kuten vaikka SaiPan kohdalla huomattiin. Silti mun mielestä boikotointi näinkin tärkeässä asiassa kuin suosikkijoukkueen kohdalla on aina hiukan overkill. Boikottiin voi laittaa vaikka mistä syystä. Mulle syyksi olisi aikanaan riittänyt Rautakorven palkkaaminen. Mutta olin jo silloin sudeetti ja olen yhä, joten ehkä kuitenkin jäävään itseni näissä boikottiasioissa.Hotsista huolimatta yleisömäärä laahaa, mutta vielähän tässä on kotipelejä... Ja joo, onhan siellä ollut hyvää yritystä teemapelien ja jäädiskojen muodossa. Mutta riittääkö se sitten kuitenkaan?
Kaikkihan oli huonolla tolalla vuosi sitten. No, Maso oli saatu kiinnitettyä ja Mika kengittyä, mutta muuten. Paljon on liikkuja tehty, mutta mun mielestäni on kyllä aikamoisen hauska juttu tämä, että kuinka noi kaikki asiat olisi saatu sormia napsauttamalla korjattua, esim sun listalta? Jos olisi mahdollista vuodessa tehdä moisia liikkuja, v.2026 oltaisiin kyllä jo Euroopan seurojen kärjessä samalla tahdilla.Eipä tässä kovin kummoisia henkilökohtaisia syitä tarvita (miksi minulla olisi jotakin henkilökohtaista jääkiekkoseuraa vastaan), korjauslistaa on tuossa yllä ja mikäli näistä edes osa saadaan paikattua, voi boikotin joskus tulevaisuudessa lopettaa.
Boikotti. Se jatkuu.
Huono yritysjohtaminen? Ennen boikottisi aloittamista uusi toimitusjohtaja ei ollut edes aloittanut, etkä siten antanut edes mahdollisuutta. Kolme ottelua, kun joukkue on 5-15 ottelun kuntopuntareissa suoralla playoff-paikan sijalla?Mikä on syynä, että seuraan kohdistuva boikotointi huonon yritysjohtamisen myötä pitäisi lopettaa, kun joukkue jäällä on voittanut kolme ottelua, viimeisenä juuri ja juuri sarjakärjen.
Onhan tuossa ollut jo noususuhdannetta päällä ja uskoisin että se jatkuu kun joukkueen esitykset jatkuvat samanlaisena mitä viimeiset 15 peliä. Tavoitteen ovat asettaneet pääosin ne, ketkä tuolla ei enää ole töissä.- Yleisötavoitteesta ollaan edelleen perässä, mitkä ovat olleet toimenpiteet tilanteen parantamiseksi?
- Sinänsä hienosti tällä hetkellä pelaava joukkue ansaitsisi vahvistuksen poff-taistoon, sellaista ei saada ja tämä on kerrottu jääkiekkojohtajan suulla hyvinkin suoraan. Liittyy edelliseen kohtaan ja kuiviin markkinoihin.
Keväälle on luvattu vastauksia. Toki ennen toteutusta on aina asiasta puhuttava mukavia ja suunnitella business-kuviot. En tiedä mitä väärää tuossa on tai mitä epämääräistä. Ehkä se epämääräisyys on usein vastaanottajan korvissa.- Seurajohto juttelee mukavia uusista tulolähteistä, mutta epämääräiseltä vaikuttaa tuokin. Ehkä tähänkin joskus saadaan vastauksia.
Tästä on toki huhuja ja ne huhutkin kohdistuvat yhteen henkilöön. Tosin tällä hetkellä näyttää, ettei huhuilla ole organisaation suorittamiseen juuri vaikutusta. Viitaluoma tai Honkala eivät ole mitään korvaamattomia kavereita. Valmentajat ovat vaihtuneet ennenkin ja tulevat vaihtumaan myös tulevaisuudessa. Se kannattiko tämä, niin näemme sitten vuoden kahden päästä.- Hallilla ollaan tukkanuottasilla johdon ja työntekijöiden välillä, ainakin osittain. Junioripuolen valmentajia kengitään tai jätetään jatkamatta sopimuksia, vaikka homma kaukalossa toimii. Vielä jos nähdään Haapean kavereita Vierumäeltä noille paikoille hankittavan, niin on naurussa piteleminen taas.
Boikotoitko myös halliyhtiötä ja Hämeenlinnan kaupunkia?- Halli itsessään leviää käsiin.
Tämä case-halli oli ehkä mielenkiintoisin.Boikotoitko myös halliyhtiötä ja Hämeenlinnan kaupunkia?