Ei sitä vaan pysty päästämään irti, sillä siksi iso osa elämää on ollut ja on edelleen tämä seura.
Ei siitä nyt niin pitkä aika ole, kun joukkue tarjosi meikäläiselle yhden parhaimmista elämyksistä ikinä. Oulussa ja kotimatkalla oli melkoista hulinaa juhlia mestaruutta.
Olin mä silloin kuuden pisteen kaudella kaikki kotipelit katsomossa. Onneksi silloin ei ollut Jatkoaikaa.
Laiskistunut olen ja en kovin usein enää hallilla käy, mutta ihan jokaisen pelin telkkarista katselen, vaikka menisi kuinka paskasti.
Tunteellahan tätä tulee elettyä ja lauantaina laitoin olut- ja viinipäissäni toimitusjohtajalle sähköpostia. Ihan asiallisesti kirjoitin ja asiallinen vastauskin tuli. Kirjesalaisuuteen vedoten en tarkasti kerro kummankaan viestin sisältöä, en edes yksityisesti. Sen verran vaan sanon, että huoli on yhteinen ja vahva tahtotila on edelleen olla tällä kaudella playoffs-joukkue.
Eipä kai ne mitään enempää voisi minulle edes vastata, vaikka olisi mitä tekeillä tai suunnitelmissa. Tulinpahan kuulluksi.