Suuressa rakkaudessa pitää osata päästää irti – HPK-boikotti

  • 55 101
  • 365

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
En haluaisi olla täällä mikään rotta joka hylkää sen uppoavan laivan, mutta kovasti vain pohdin sitä kuinka paljon kannattajan pitää kestää ja jaksaa tätä etenkin kun tietää sen, että mikään ei tule muuttumaan ainakaan ennen tulevaa kautta?

Eihän tässä nyt hylätä tarvitse, vaan ottaa etäisyyttä. Niin kuin sanoit itsekin, niin tämä ei nyt ole pitkään aikaan tarjonnut muuta kuin toistuvaa vitutusta ja pettymystä. Ja sen vitutuksen kokee vielä tuplana, kun mitään konkreettista signaalia ei tule, että tämän halutaan kääntyvän. Eihän ihmiset lähtökohtaisesti tee mitään muutakaan sellaista, mikä aina vaan tuottaa pahaa mieltä ja vitutusta.

Mullekin siis riitti nyt. No en mä katsonut enää tämänkään päivän peliä, mikä oli kyllä oikein hyvä päätös. Kerho asuu silti sydämessä ikuisesti, eikä tässä hylkäämässä olla, mutta nyt kaipaan kyllä elämääni enemmän jotain sellaista, mikä tuottaa hyvää fiilistä.

Täällä ollaan kyrpä pystyssä taas viimeistään ensi kauden alkaessa fanittamassa ja hehkuttamassa Kerhoa värilasit silmillä.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Sitä aikoinaan oli suuria tunteita. Nyt tuo lammaslauma on "blaah" tänäänkään ei oikeasti vituta Kerho. Vituttaa tuo munattomuus ja se, että Kerho on enää "blaah". Sen olis syytä muuttua vähän vitun nopeasti tai vähenee sponsorialmut ens vuodelle. Johtoa myöten tuijotellaan lillukanvarsia ja iso kuva jää näkemättä.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Sitä aikoinaan oli suuria tunteita. Nyt tuo lammaslauma on "blaah" tänäänkään ei oikeasti vituta Kerho. Vituttaa tuo munattomuus ja se, että Kerho on enää "blaah". Sen olis syytä muuttua vähän vitun nopeasti tai vähenee sponsorialmut ens vuodelle. Johtoa myöten tuijotellaan lillukanvarsia ja iso kuva jää näkemättä.
Hyvä muistaa tässä vaiheessa, että siellähän on tosiaan laitamainostakin tullut hankittua tällä kaudelle. Enpä tiedä jatkosta…
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kausikorttia, kultaklubia, oheistuotteita…tekisi mieli osoittaa mieltä mutta yksinkertaisesti halu käydä hallilla on liian kova. Mutta ensi kaudelle kun myyjä soittaa taas niin en kovin helpolla sopimuksia tee.
Erityisesti firmat voivat painetta luoda toimistolle ja ilmoittaa ettei tämmöinen puuhastelu ja mauton kerho kiinnosta ketään! Tällä hetkellä kerho näyttää siltä että ollaan paikalla mutta siihen se sitten jääkin.

Varmasti taustalla töitä tehdään kovasti tai ainakin näin haluan uskoa mutta ei se kyllä ulos näy mitenkään.

Eläminen muutenkin kallistunut todella paljon niin miksi laittaa vähät rahat lippuun ja vastineeksi saada halutonta lätkää!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mä olen päättänyt vaihtaa tulevana keväänä/kesänä nyt hetkeksi kerhokausarin Hyvinkään Tahkon tuotteisiin. Käyn irtolipuilla jos siltä näyttää, että kannattaa. Ja lähinnä olen kyllästynyt Liiga kiekkoon yleensä, ei vain pallokerhoon. Käykööt pelikirjamiehet ihastelemassa siniviivojen välissä seisoskelua ja päätyyn roiskimista. Syön sanani tarvittaessa nopeasti, jos siihen annetaan aihetta.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Kyllähän katsojat pystyvät erittäin voimakkaasti osoittamaan mieltä. 15min pelin alussa halli kokonaan tyhjänä niin tulee erittäin selväksi.

Tai allekirjoitettu adressi, missä vaaditaan munia toimistolle ja penkin taakse.

Eniten vituttaa tällä hetkellä että johto kaataa tätä roskista kannattajien niskaan yleisön puutteen vuoksi. Ei kai ravintola ala valittaan että paska ruoka johtuu siitä, että ei käy asiakkaita.

Kyllä sanon että ala mäki alkoi kun Mika tuli taloon ja viimeistään kun Pennanen lähti. Kaikki strategiat heitettiin roskiin ja alettiin vetään toimistollakin samaa päätyyn roiskimista, mitä kentällä nähdään.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllä sanon että ala mäki alkoi kun Mika tuli taloon ja viimeistään kun Pennanen lähti.
Juu ja Touko-Kesäkuussa aletaan jo kyselemään muiden koutsien palveluksien perään vaikka nykyisellä koutsilla on sopimus vielä tulevasta kaudesta. Anto ihan viimeisen päälle hyvät lähtökohdat ja ennenkaikkea luottamuksen tunteen Pikelle lähteä rakentamaan tulevaa kautta. Varmaan fiilis ihan vitun katossa.

Seurajohto on suurin syy tähän hevonpaskateatteriin, ei Pikkarainen. Pike on lähinnä sijaiskärsijänä tässä. Jos sä ilmoitat päävalmentajalle jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua (epäsuorasti), että suhun ei luoteta, niin turha odottaa myöskään mitään konvehtisadetta tulevalta kaudelta. Olisivat laittaneet Piken sitten jo tuolloin Toukokuussa pihalle jos meno ei miellytä. Tiedostettu ohikausi ja sit kehdataan vielä ihmetellä, että missä yleisö. Vetäkää hei vitut päähän siellä officella ihan oikeasti.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Mä olen päättänyt vaihtaa tulevana keväänä/kesänä nyt hetkeksi kerhokausarin Hyvinkään Tahkon tuotteisiin. Käyn irtolipuilla jos siltä näyttää, että kannattaa. Ja lähinnä olen kyllästynyt Liiga kiekkoon yleensä, ei vain pallokerhoon. Käykööt pelikirjamiehet ihastelemassa siniviivojen välissä seisoskelua ja päätyyn roiskimista. Syön sanani tarvittaessa nopeasti, jos siihen annetaan aihetta.
Kyllä liiga on jo aikoja sitten tippunut euroopassa kärjestä ulos. Ensin tiputtiin palkassa sen jälkeen laadussa ja viihtyvyydessä. Liiga on nykyään pelkkää laskelmointia ja ylilyöntejä vältetään ihan loppuun asti.
Ehkä parhaiten liigan intohimosta kertoo otteluiden jälkeiset lehdistötilaisuudet!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu ja Touko-Kesäkuussa aletaan jo kyselemään muiden koutsien palveluksien perään vaikka nykyisellä koutsilla on sopimus vielä tulevasta kaudesta. Anto ihan viimeisen päälle hyvät lähtökohdat ja ennenkaikkea luottamuksen tunteen Pikelle lähteä rakentamaan tulevaa kautta. Varmaan fiilis ihan vitun katossa.

Seurajohto on suurin syy tähän hevonpaskateatteriin, ei Pikkarainen. Pike on lähinnä sijaiskärsijänä tässä. Jos sä ilmoitat päävalmentajalle jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua (epäsuorasti), että suhun ei luoteta, niin turha odottaa myöskään mitään konvehtisadetta tulevalta kaudelta. Olisivat laittaneet Piken sitten jo tuolloin Toukokuussa pihalle jos meno ei miellytä. Tiedostettu ohikausi ja sit kehdataan vielä ihmetellä, että missä yleisö. Vetäkää hei vitut päähän siellä officella ihan oikeasti.
Eli näin päin homma on hevonpaskateatteria. Sitten, kun päävalmentaja on tehnyt päätöksen tai sopimuksen, ettei jatka, lätkäseuran pitää luottaa, että mukava valkku vetää seuraavan/kuluvan kauden loppuun seuran etu edellä? Eikä tule vaihdon takia huonompaa suorittamista joukkueelta, tahi pitkän tähtäimen tavoite kärsi, tahi tuo mukava valkku vie mukanaan settiä avainpelaajia?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Juu ja Touko-Kesäkuussa aletaan jo kyselemään muiden koutsien palveluksien perään vaikka nykyisellä koutsilla on sopimus vielä tulevasta kaudesta. Anto ihan viimeisen päälle hyvät lähtökohdat ja ennenkaikkea luottamuksen tunteen Pikelle lähteä rakentamaan tulevaa kautta. Varmaan fiilis ihan vitun katossa.

Seurajohto on suurin syy tähän hevonpaskateatteriin, ei Pikkarainen. Pike on lähinnä sijaiskärsijänä tässä. Jos sä ilmoitat päävalmentajalle jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua (epäsuorasti), että suhun ei luoteta, niin turha odottaa myöskään mitään konvehtisadetta tulevalta kaudelta. Olisivat laittaneet Piken sitten jo tuolloin Toukokuussa pihalle jos meno ei miellytä. Tiedostettu ohikausi ja sit kehdataan vielä ihmetellä, että missä yleisö. Vetäkää hei vitut päähän siellä officella ihan oikeasti.
Juuri näin.

Pikkarainen on täysin väärässä ammatissa, etenkin jos uuden valmentajan haku sekoittaa pakan. Todella ammattitaidoton henkilö.

Seurajohdon olisi pitänyt jättää hankkimatta viime kaudella. Aivan liian heikkohermoinen tyyppi kyseessä. Sääliksi käy kyllä...

Sadisti kun olen, niin varmasti katson kauden loppuun töllöttimen välityksellä. Ei sitä voi noin vaan muuttua, valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:
L

luigitar

Oltaisiinkohan menty solmuun jos sopimuksen teko vaiheessa, eli Kerhon ideana olisi ollut loppukausi Pikkaraisen alaisuudessa ja samalla kartoitettu uutta. Pikkaraisen tiimi ei ollut kiinnostunut lähtemään pätkä pestiin ja halusi sopimuksen myös kaudesta 22-23.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Hattua nostan kaikille jotka jonkunnäköisen irtioton pystyvät tekemään. Voisin itsekin kirjoittaa tähän ketjuun vaikka mitä aikomuksia, mutta en niin tee koska tiedän varsin hyvin että CMore aukeaa keskiviikkona, ja sen ottelun tuloksesta huolimatta E-lipalla istutaan taas perjantaina.

Yhden sortin masokismia tämäkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei sitä vaan pysty päästämään irti, sillä siksi iso osa elämää on ollut ja on edelleen tämä seura.
Ei siitä nyt niin pitkä aika ole, kun joukkue tarjosi meikäläiselle yhden parhaimmista elämyksistä ikinä. Oulussa ja kotimatkalla oli melkoista hulinaa juhlia mestaruutta.

Olin mä silloin kuuden pisteen kaudella kaikki kotipelit katsomossa. Onneksi silloin ei ollut Jatkoaikaa.
Laiskistunut olen ja en kovin usein enää hallilla käy, mutta ihan jokaisen pelin telkkarista katselen, vaikka menisi kuinka paskasti.

Tunteellahan tätä tulee elettyä ja lauantaina laitoin olut- ja viinipäissäni toimitusjohtajalle sähköpostia. Ihan asiallisesti kirjoitin ja asiallinen vastauskin tuli. Kirjesalaisuuteen vedoten en tarkasti kerro kummankaan viestin sisältöä, en edes yksityisesti. Sen verran vaan sanon, että huoli on yhteinen ja vahva tahtotila on edelleen olla tällä kaudella playoffs-joukkue.
Eipä kai ne mitään enempää voisi minulle edes vastata, vaikka olisi mitä tekeillä tai suunnitelmissa. Tulinpahan kuulluksi.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Yhden sortin masokismia tämäkin.

Kerho on elämäntapa. Hatunnosto sinulle ja kaikille muillekin. Mietin tässä, että olen itse ollut 1989 - 2008 aikavälillä melkein kaikki kotipelit hallilla, satoi tai paistoi, meni hyvin tai päin vittua. Toki todettakoon nyt se, että tuolla mainitulla 19 vuoden jaksolla oli vain yksi (!) kohta, jossa piti kärvistellä kaksi kautta putkeen näkemättä Kerhoa vähintään välierissä.

Nykyään on perheellisenä ja työkiireisenä etäfanina tietysti matalampi kynnys ottaa etäisyyttä, kun homman mielialavaikutus menee pahasti negatiivisen puolelle.

Varmaan huomenna mietin illalla, että pitäiskö sittenkin katsella peliä, mutta aattelin lähteä lapsen kanssa pulkkamäkeen...
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kukin hoitaa fanittamisensa ja boikottinsa omalla tavallaan, ja siihen on kaikilla täysi oikeus. Varmasti toisille tauko tai boikotti jääkiekon seuraamisesta ja tästä palstasta tekee hyvää - voi keskittyä muuhun.

Omalla kohdalla Kerhon fanitus alkoi kaudesta 1989-1990; ennenkaikkea Timo Lehkosesta, Teppo Kivelästä ja Igor Kuznetsovista. Siitä lähtien olen seurannut ylä- ja alamäet intohimolla ja toisinaan isollakin antaumuksella.

Tämän vallitsevankin mäen katson ja sen jälkeisetkin ajat. Minäkin vaadin parempaa tätä päivää ja huomista, ja olen pettynyt. Joukkuetta en kuitenkaan hylkää, "jätä" tai vaihda.
Syntyperäisenä Hämeenlinnalaisena tuen paikallista kulttuuria ja oman kylän joukkuetta.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, kun 1970-luvulta saakka olen peleissä käynyt lähes aina, kun olen töiltä tai muilta esteitä ehtinyt, tulen taas seuraavaan kotipeliin. Osittain vaikuttaa sekin, että vakipaikan lähellä on oma porukka, joka on siinä aina. Siihen on mukava tulla, vaikka matkaan meneekin lähes tunti. Kausikorttikin on. Hallilla on ystäviä, ja peli on parasta paikan päällä.

Luuserit jättävät porukan, kun on vaikeita aikoja. Voitte boikottinne kanssa mennä huitsin nevadaan, koska sillä ei ole kuitenkaan mitään hyvää vaikutusta. Jos haluatte vaikuttaa, tuokaa ensin rahaa HPK:lle ja antakaa sitten palautetta HPK:n hallitukselle, miten toivotte jatkossa toimittavan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
HPK on kuitenkin vain neljän pisteen päässä pudotuspeleistä...ja jengi suunnittelee boikotteja sekä vaatii ulostuloja joka toinen kierros lauantai-iltana. Kovasti on korjattavaa Kerhon organisaatiossa, mutta että pikkuisen koomista hurjastelua.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK on kuitenkin vain neljän pisteen päässä pudotuspeleistä...ja jengi suunnittelee boikotteja sekä vaatii ulostuloja joka toinen kierros lauantai-iltana. Kovasti on korjattavaa Kerhon organisaatiossa, mutta että pikkuisen koomista hurjastelua.

Joo, eihän siinä oo ku ne neljä pistettä eroa sääleihin nyt mutta kun kerhon pelaaminen ei ole kehittynyt pätkääkään (pl. ehkä yv) kauden aikana niin alkaa täällä jengille jo riittämään. Viimeinen niitti oli nuo kaksi saipapeliä, jotka olis kaiken järjen mukaan pitäny tolla rosterilla hoitaa mennentullen mutta tuloksena kaksi helvetin hengetöntä peliä lähtien valmennuksesta.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Joo, eihän siinä oo ku ne neljä pistettä eroa sääleihin nyt mutta kun kerhon pelaaminen ei ole kehittynyt pätkääkään (pl. ehkä yv) kauden aikana niin alkaa täällä jengille jo riittämään. Viimeinen niitti oli nuo kaksi saipapeliä, jotka olis kaiken järjen mukaan pitäny tolla rosterilla hoitaa mennentullen mutta tuloksena kaksi helvetin hengetöntä peliä lähtien valmennuksesta.
En välttämättä jaksais taas mainita tästä, mutta koska en osaa olla myöskään aina hiljaa, niin totean vain, että se on paskapuhetta, että peli ei olisi kehittynyt. Kyllä se on. Joukkueen henkinen tila sensijaan tuntuu olevan heikoissa kantimissa, se tässä eniten herättää huolta. Alistuttiin kaksi kertaa Lappeenrannan Saipaa vastaan, aikalailla anteeksiantamaton viikonloppu. Huomenna on tasan tarkkaan ihan viho viimeinen hetki näyttää tunnetta tuolla kentällä. Jos valmennus ei saa tässä hetkessä pumpattua tohon jengiin tappamisen meininkiä, niin poistukoot kuvioista minun puolestani.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joo, eihän siinä oo ku ne neljä pistettä eroa sääleihin nyt mutta kun kerhon pelaaminen ei ole kehittynyt pätkääkään (pl. ehkä yv) kauden aikana niin alkaa täällä jengille jo riittämään. Viimeinen niitti oli nuo kaksi saipapeliä, jotka olis kaiken järjen mukaan pitäny tolla rosterilla hoitaa mennentullen mutta tuloksena kaksi helvetin hengetöntä peliä lähtien valmennuksesta.
Eli neljä pistettä eroa pudotuspeleihin ja vihdoin maalivahtikaksikkokin terveenä. Todennäköisyys pudotuspeleihin on vielä kohtuullinen. Ehkä nyt sitten kannattaa pettää joukkue!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Boikotti on todella vahva sana kun puhutaan suosikkijoukkueesta. Itse en pysty ottamaan edes etäisyyttä, vaikka varmasti tekisi hyvää.

Kukin kannattaa, katsoo, kokee ja elää parhaaksi kokemallaan tavalla. Paras olisi kun kaikki käyttäisi omat, yrityksen ja lasten säästöpossuista kavalletut varat Kerhon tuotteisiin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Paras olisi kun kaikki käyttäisi omat, yrityksen ja lasten säästöpossuista kavalletut varat Kerhon tuotteisiin.

Tulipa tuosta mieleen, että olen tässä toista kautta ottanut jälkikasvua mukaan peleihin ja on hankittu pelipaidat, pipot ja muut asiaankuuluvat, joita hän ylpeänä kantaa julkisestikin, vaikka asutaan toisella liigapaikkakunnalla.

Vähän sydäntäriipaisevaa tosin oli, kun hän pari viikkoa sitten totesi, että "iskä, mä en oo muuten vielä koskaan nähnyt HPK:n voittavan"
 

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulipa tuosta mieleen, että olen tässä toista kautta ottanut jälkikasvua mukaan peleihin ja on hankittu pelipaidat, pipot ja muut asiaankuuluvat, joita hän ylpeänä kantaa julkisestikin, vaikka asutaan toisella liigapaikkakunnalla.

Vähän sydäntäriipaisevaa tosin oli, kun hän pari viikkoa sitten totesi, että "iskä, mä en oo muuten vielä koskaan nähnyt HPK:n voittavan"
Respect
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös