Ensimmäinen SB pitkään aikaan, missä itselläni ei ollut selvää suosikkia, jota kannustaa. Olin hiukan Seahawksien puolella, mutta kun ratkaisu tapahtui, se ei tuntunut kovin pahalta verrattuna tilanteeseen, jossa oma suosikki olisi mokannut samalla tavalla. Olin kuitenkin pöyristynyt Carrollin ratkaisusta heittää tuossa tilanteessa ja vaikka olen lukenut monia erilaisia perusteluja siitä, miksi tuo oli oikea ratkaisu, olen silti samaa mieltä oman ensireaktioni ja monen muunkin asiaa kommentoineen kanssa ja ihmettelen suuresti, miksei Beast Mode Lynch saanut palloa käsiinsä tai Wilson itse juossut sitä maaliin. Matkaa oli sen verran vähän, ja puolustettava kenttä sen verran pieni, että pallonmenetyksen mahdollisuus pitäisi minimoida juoksemalla. Aikaa oli reilusti ja vielä yksi aikalisäkin turvana... Jotenkin tuntui siltä, että tuhkimotarina jäi vajaaksi. Upea, joskin toki tuurilla otettu koppi Lockettelta lopussa, jolla rakennettiin tuo viime hetken TD mahdollisuus. Nyt tuhkimotarina olikin Butlerin INT, joka miehen reaktiota katsoessa meni ihan oikealle miehelle. Sen sijaan Gronk näytti sitä Patriots-puolta lopussa, minkä takia en pidä joukkueesta, Bradystä enkä Belichickistä ollenkaan. Toki Seahawksit olivat myös mukana tuossa kahinassa.
MVP meni myös minusta väärälle hepulle, vaikka yleensä QB onkin se "varma valinta" kun kukaan ei varsinaisesti loistanut koko matsia. Edelman olisi ollut minunkin valinta, mutta numerot eivät olleet ihan niin mahtavat, että olisivat ylittäneet jälleen erilaisia ennätyksiä rikkoneen Bradyn saavutukset ottelussa.