Jalosen papereissa Miettinen vaan pyyhkii Jokisella jäätä. Syytä en tiedä. Vaikka ratkaisija jumalan armosta on tehnyt kokonaiset 3 maalia enemmän kuin miettinen.
Tämähän ei ole ainakaan oma ajatusmaailmani. Jos kyseessä on turnaus johon osallistuu "Kaikkien maiden parhaat", niin edelleen jankkaan...mitä helvettiä Antti Miettinen, Ville Peltonen ja Jarkko Immonen tekee maajoukkueessa? (Aka. Olympiajoukkue)
Katsokaa nyt tuota Carolinan tilannetta, ei se ainakaan voittavaa hockeytä pelaa.
Eli siis sinun mielestäsi Jussi Jokisen olisi pitänyt alkukaudella mättää tehot 56+34=90 ja jengin tulisi johtaa Itäistä Konferenssia 30 pisteen erolla, jotta mies voidaan valita maajoukkueeseen? Eipä taida olla Jokisen syy, että koko jengi konttaa. Katsoppa vaikka Carolinan joukkueen +/- tilastoa. Taitaa Jokisen poika löytyä sieltä kärkipäästä muistaakseni lukemalla -2.
Vaikka valmentajana olisi itse Tamminen tai mitä huippuvalmentajia näitä nyt on Saarinen? Niin varmasti toimittajat haukkuisivat joukkueen.
Ihan varmaan haukkuu vaikka valmentajana olisi Wayne Gretzky, jos parhaita pelaajia ei valita joukkueeseen, vaan jengiin otetaan muutama "has-been" ja yksi "MM95-sankari"
Ihmettelen vain Jalosen taitoja, edes vastata reiluun kysymykseen "Miksi pelaajaa X ei valita joukkueeseen?" Vastaukseksi ei kelpaa Jalosen jo antama lausunto "Mitäs mulla siihen olisi sanomista?" No vittu...etkös sä saatana ole Päävalmentaja?
Jalonen on ampunut itseään jalkaan ja pahasti. Toivottavasti seuraava, joka saa virtuaalisen laukauksen jalkaansa on Kalervo Kummola. Eikös se vatipää väsänny tälle "lausunto-automaatille" muutaman vuoden jatkosopimuksen?
mitä te poraatte, ville peltonen on meiän ykköstykki '10 kisoissa, ratkashan se joskus tuhat ja viis vuotta sitten meille KULTAA XOXO ei me tollasia jyssijökisiä tarvita perkele..
(Suomennettuna: Toivottavasti Suomi häviää finaalissa rangaistuslaukauksilla)
Minä toivon, että Suomi putoaa jo alkusarjasta häviten Ruotsille 4-0, Häviää Valko-Venäjälle 1-2, Andrei Kostitsynin ammuttua puolesta kentästä propellikiekon, jonka Miika "Minä en lähde Vancouveriin, ellen saa ykkösmaalivahdin tonttia" Hiprusoff imaisee ja kärsii vielä nöyryyttävän 6-0 tappion Saksalle, kun puolet porukasta on Ville Peltosen johdolla "nollannut" Valko-Venäjä tappion.
Karsintasarjassa, joku höpö-höpö maa pudottaa Suomen B-sarjaan.