Mikä mahtaa olla SMC:n tilanne i dag?
Notkea Rotta & SMC -Rottaradio ja tuollainen punkahtava kappale on julkaistu siltä ep-levyltä.
Mikä mahtaa olla SMC:n tilanne i dag?
Arvosteluhan oli aivan surkea. Jos noin kankeilla ja mielikuvituksettomilla mukanokkeluuksilla saa Asan keikalla joltain söpöltä takkutukalta lempeä, se on mielestäni huutava vääryys.
Onko "Asa" joku cheesen vastavoima tai -hahmo?
Kuten jossain nuoruudessani Tupac ja se läski heppu olivat toisilleen?
Siis tää oli nyt sitä teknisesti huippua räppäystä? Kysyn vilpittömästi, kun en "räpin teoriaan" ole perehtynyt. Kun eihän tuo hyvältä kuulosta mun korvaan, ja tosiaan aika överikikkailua, menee jo vähän kankeaksi.
En edes tiedä, että kehen ja miksi Cheese vetoaa, koska käytännössä kaikki tuntemani pussihousuiset käsienheiluttajat eivät voi tätä ukkoa sietää.
Siis tää oli nyt sitä teknisesti huippua räppäystä?
Siis tää oli nyt sitä teknisesti huippua räppäystä? Kysyn vilpittömästi, kun en "räpin teoriaan" ole perehtynyt. Kun eihän tuo hyvältä kuulosta mun korvaan, ja tosiaan aika överikikkailua, menee jo vähän kankeaksi.
Silmäni itkevät aina verta kun suomiräpin merkeissä tullaan mainostamaan flowta jotenkin kovin oleellisena tekijänä. Still alive niggat sekä muutamat kalpeaihoiset ulkomaalaiset saavat ne tekstit oikeasti elämään flown avulla, mutta suomiräpissä homma pohjaa puhtaasti riimeihin. Tuon kautta teksti saadaan soimaan hyvin tai sitten ei. Olen joskus aiemminkin maininnut, mutta Danny O'Donoghuekin olisi maaginen räppäri jos flowsta ruvetaan vääntämään.
Silmäni itkevät aina verta kun suomiräpin merkeissä tullaan mainostamaan flowta jotenkin kovin oleellisena tekijänä. Still alive niggat sekä muutamat kalpeaihoiset ulkomaalaiset saavat ne tekstit oikeasti elämään flown avulla, mutta suomiräpissä homma pohjaa puhtaasti riimeihin. Tuon kautta teksti saadaan soimaan hyvin tai sitten ei. Olen joskus aiemminkin maininnut, mutta Danny O'Donoghuekin olisi maaginen räppäri jos flowsta ruvetaan vääntämään.
Siis flow ei ole mielestäsi oleellinen tekijä suomiräpissä? Mulle taas flow on käytännössä kaikki kaikessa, paskoja riimejäkin voi kuunnella jos flow on sujuvaa. Sen sijaan teknistä riimittelyä ja kaiken maailman tuplatriplariimejä ei jaksa kuunnella minuuttiakaan jos ulosanti on paskaa.
Lähinnä tarkoitin asioiden priorisointia. Minulle tärkeintä on se miten kynä pysyy kädessä ja sen jälkeen ruvetaan miettimään miltä kynäily mahdollisesti kuulostaa. Olemme tässä eri linjoilla, mutta minä en pitkässä juoksussa siedä pätkääkään parin tavun riimiosumia vaikka ääni olisi miten "persoonallinen". Näen tämän asian vain toisin kuin ilmeisesti muut.
Cheek on kuulemma varannut Stadikan lähes viikon ajaksi joten eiköhän sieltä tärähdä kohta uutisia, että tulee lisäkonsertti.
Tosin MJ:n aikana ei taidettu pahemmin internetin kautta lippuja varailla, vaan ne liput jouduttiin oikeasti ostamaan ja hakemaan jostain itse. Nykyaikana on vähän helpompaa, kun voit ostaa lippuja mistä tahansa. Toki ongelmia tulee nykyään sen suhteen, että lippupalveluiden nettisivut ruuhkautuvat helposti, mutta kuitenkin.Tohon vielä toinen perään niin ollaan kohta samassa mittakaavassa kuin MJ noin 15 vuotta sitten ja nekin liput maksoi noin 60 rahaa euroissa, ihan oikeutettu lipun hinta Cheekiltä, eihän artisteilla olekaan popin historiassa juurikaan eroa.
Hatut päästä vittu loputkin inisijät vaikkei kaverin musiikista tai persoonasta tykkäisikään.
Itse asiassa Iron Maidenin viimeisimmällä Olympiastadionin keikalla oli yleisöä "vain" n. 28 000. Tosin Maidenilta taitaa niitä loppuunmyytyjä Stadionkeikkoja löytyä Suomesta jonkin verran, mutta tuossa viimeisimmässä jäätiin sitten tuohon lukemaan.Mitenkään ottamatta kantaa artistin musiikkiin, onhan toi nyt ihan järjetön saavutus. Ihan eri juttu ku Pomot ja Maidenit myy stadikan täyteen, mutta kun Jare Lahesta tekee saman... tosiaan, hattu päästä. Kova saavutus.
Nosteletteko hattuja big brotherillekin, katsoohan sitäkin sentään puoli miljoonaa junttia joka kerta.
Omalla tavallaan kyllä. Vaikka joku asia/ohjelma/artisti/mikävaan olisi sellainen, että ei ollenkaan uppoaisi meikäläiselle, niin jollain lailla osaan kyllä arvostaa heidän saavutuksiaan. Jos tavoitteena on myydä puoli miljoonaa kiloa paskaa ja se onnistuu, niin kyllä mä osaan sitä saavutusta kunnioittaa, vaikka itse en paskaa ostanut tai sitä milloinkaan ostaisi.
Arvostan mä Beethoveniakin (ei se koira), vaikka en ymmärrä klassista musiikkia ollenkaan. Enkä tässä nyt yritä verrata Cheekiä Beethoveniin. Beethovenin tilalle voi ajatella minkä tahansa tunnetun ja suurta suosiota saavuttaneen artistin tai orkesterin, pointti ei siitä muutu. Miksi se on niin vaikeaa käsittää, että saavutusta voi arvostaa, vaikka ei sen saavutuksen saavuttamiseen johtanutta asiaa (vaikka nyt sitten musiikkia) arvostaisi ollenkaan?
Musiikki on musiikkia ja liike-elämä liike-elämää.