vetoo kirjoitti:Herrat Kerman, Pesonen ja Valtonen mukana, Leinoa ei edes kutsuttu leirille. Sallikaa minun nauraa...!
Olisivat antaneet Leinolle edes näyttömahdollisuuden. Eipä Santala ja Pirnes mitenkään huippukautta pelanneet. Jokerit oli 11:s ja Blues 8:s. Kerho 1. ja Leino joukkueensa paras pistemies. Ilmeisesti Erkan vaakakupissa painavat vanhat meriitit.Mängimies kirjoitti:Saanen huomauttaa, että herra Leino on sentteri. Muut edellämainitut laitureita. Ja muutenkaan esim. Valtosta ja Leinoa on turha verrata keskenään. Hieman eri roolin miehistä kyse.
vetoo kirjoitti:Olisivat antaneet Leinolle edes näyttömahdollisuuden. Eipä Santala ja Pirnes mitenkään huippukautta pelanneet. Jokerit oli 11:s ja Blues 8:s. Kerho 1. ja Leino joukkueensa paras pistemies. Ilmeisesti Erkan vaakakupissa painavat vanhat meriitit.
No joo en lähde tässä kyseenalaistamaan Erkan päätöksiä, kun en ole kovin hyvin perillä Suomen maajoukkueasioista. Vuosia riittää ja Leino nähdään varmasti vielä tulevina vuosina maajoukkueessa. Siihen minulla on vankka luottamus.Mängimies kirjoitti:Kuten Erkka sanoi, Leinon aika tulee myöhemmin. Itsekin olisin miehen mielelläni nähnyt leijonapaidassa. Jos nyt pisteistä halutaan puhua, niin Santalakin oli oman joukkueensa paras pistemies. Verrattaessa Leinoon, on Santalan pistekeskiarvo lähes identtinen. No pisteillähän ei näitä onneksi ratkota.
Kuten on nähny, Erkan vaakakupissa painavat nimenomaan näytöt pidemmältä aikaväliltä.
vetoo kirjoitti:Herrat Kerman, Pesonen ja Valtonen mukana, Leinoa ei edes kutsuttu leirille. Sallikaa minun nauraa...!
Olet oikeassa siinä, että Pesonen teki todella hyvät pisteet runkosarjassa. Minun olisi pitänyt huomioida asia paremmin. Pesonen on selvästi parempi vaihtoehto kuin Valtonen tai Kerman.Mane kirjoitti:"Salli mun nauraa"-Pesonen, sen lisäksi, että on eri paikan mies ja erityylinen kuin Leino, eli ei millään tavalla vaihtoehto, valittiin MM-leirin avausottelun parhaaksi pelaajaksi (ja lisäksi teki SM-liigassakin pinnan enemmän kuin Leino). Nauru koskee mahaani.
Ei Pesoselle tarvitse naureskella sen enempää Pohjois-Amerikan kaukaloissa. Sinne nelosketjun laitahyökkääjän paikalle möyrimään.Mane kirjoitti:No, ensi syksynä Pesoselle naureskellaan erittäin mahdollisesti Amerikan kapeissa kaukaloissa.
Niin, minä pidänkin pelaajien laatupohjana talven Euro Hockey Touria ja Suomen - sekä myös muiden maiden - sijoitusta täysin eurooppalaisjoukkueella.repe_joke kirjoitti:Ruotsilla, Venäjällä, Tsekillä ja Usalla ei todellakaan ole pelaajien taso Suomea parempi, jos nhl pelaajat jäävät suurelta osin pois kisoista.
Iso Vaalee kirjoitti:Latvia kuuluu niihin maihin, jotka olisi pystyttävä voittamaan melkeinpä minkälaisella joukkueella tahansa..
Routainen Sydän kirjoitti:Niin, minä pidänkin pelaajien laatupohjana talven Euro Hockey Touria ja Suomen - sekä myös muiden maiden - sijoitusta täysin eurooppalaisjoukkueella.
Millä sitten on?repe_joke kirjoitti:Nauruhockey tourilla ei ole mitään tekemistä pelaajien tason kanssa.
Jaahas. Jari Viuhkola pelasi hyvää kiekkoa pleijareissa, mutta Pirnes ei? Katsotaanpa suoraan tehopisteistä niin kuin hyökkääjille yleensä tehdään:marty33 kirjoitti:Viuhkola pelas hyvää kiekkoa pleijareissa, mut näit kahta muuta en ymmärrä, siis millä ihmeen NÄYTÖILLÄ ne siellä ratsastaa? No essi on essi kaimansa mukaan, kaukana kulmista.
Mazaayup kirjoitti:1 Jere Lehtinen - Saku Koivu - Teemu Selänne
Niko Kapanen olisi ollut erittäin bueno valinta 3. sentteriksi.
Ja nyt meillä tulee Nikoa ikävä kun Dallas menee loppuun asti, niin 3. sentterin paikkaan sopisi MAHTAVASTI "aivan kuin nuori Saku Koivu" Ville LEINO!
Mazaayup kirjoitti:Muistaakseni Idea Latviassa on mennä Loppuun asti, eli voittaa viimeinen peli!!!
Se tulee onnistumaan tällaisella miehityksellä!
Ei taida maailmasta löytyä yhtä kovaa neloskenttää!
Voisiko olla ettei koko kisoissa tehdä Suomen verkkoon TAASKAAN yhtään maalia viidellä viittä vastaan !?!
Goalies
1 Toskala
2 Norrena
3 Bäckström
D-Fence
1 Joni Pitkänen - Ossi Väänänen?
2 Aki Berg - Lasse Kukkonen
3 AJ Niemi - Petteri Nummelin
Forwards
1 Jere Lehtinen - Saku Koivu - Teemu Selänne
2 R.Hahl/ J.Rita - Tuomo Ruutu - Ville Peltonen
3 Timo Pärssinen - 3. Sentteri - Jukka Hentunen
4 Ville Nieminen - Mikko Koivu - Jarkko Ruutu
Niko Kapanen olisi ollut erittäin bueno valinta 3. sentteriksi.
Ja nyt meillä tulee Nikoa ikävä kun Dallas menee loppuun asti, niin 3. sentterin paikkaan sopisi MAHTAVASTI "aivan kuin nuori Saku Koivu" Ville LEINO!
Tässä ovat ne miehet jotka minä haluaisin nähdä taistelemassa Leijonien kunnian puolesta
Bonuspaikoille (=ylijäämä) voidaan arpoa sitten ketä halutaan, tyyliin Kalle Kerman, Petri Kontiola tai muita vastaavia tulevaisuuden pelaajia!!
Latvijassa nähdään!
Routainen Sydän kirjoitti:Millä sitten on?
Millä perusteella?repe_joke kirjoitti:Ruotsilla, Venäjällä, Tsekillä ja Usalla ei todellakaan ole pelaajien taso Suomea parempi, jos nhl pelaajat jäävät suurelta osin pois kisoista.
Todellakin =) , mutta onhan se pronssikin (ollut meille) voitettu mitali!Spiit kirjoitti:Muutamia pointteja jotka pistivät viestistäsi silmään:
Jos viimeinen peli voitetaan, niin toivotaan ettei hävitä välierää. Kulta on kuitenkin aina kivempi kuin pronssi.
Toivomuslistalta poimin Väänäsen, Väänäsen paikkaaminen ei ole ihan simppeli juttu, mutta taas Niemen paikkaa aika moni muu peruspakki, vai mitä?Spiit kirjoitti:Väänänen ei tietääkseni ole pelikunnossa. Nilkka hajosi sen verran lahjakkaasti, että taitaa seuraavat pelit olla ajankohtaisia vasta ensi syksynä. Myöskään A-J Niemi ei pelaa kisoissa, kuten Erkka teksti-tv:n jutussa mainitsi.
Mietin jo äsken, että kauanko menee kun joku huomattavasti keskimääräistä fiksumpi "pelimies" keksii tämän, tästä sulle pointsit kotiin ja Kanada-maljan nakit himaan bonuksena! ;)Spiit kirjoitti:Ja sitten, Dallas menee loppuun asti. Selvä, mutta jos Lehtisen Jeren siitä huolimatta laskevat kesken pleijareita MM-skaboihin, niin eiköhän sieltä yksi Niko Kapanenkin liikene. ;D