vilperi kirjoitti:Jaa ihmetytti?
Minun mielestäni A-J Niemi pelasi hyvin edellisissä MM-kisoissa että myös Torinossa. Että minua ei ainakaan ihmetytä yhtään Niemen valinta.
Virmanen kirjoitti:Tony Salmelainen ei pelaa MM-Riikassa. Fakta.
Mulli kirjoitti:Ikävä kyllä näin taitaapi olla.
Eikö Erkan mukaan Tonyn pitänyt olla leiriryhmässä? Kyllä Kalle Kermitti paikkaa ykköskiitäjän aina.
No turha tässä on vittuuntumisia tänne kirjottaa.
Johannes kirjoitti:Ei vituta yhtään, ihmetyttää vaan kuinka Salmelainen ei mahdu edes leiriryhmään.
Tuoss YLE:n tekstitv:ssä Westerlund kertoilee, että Salmelainen olisi halunnut varman kisapaikan ehtona leiriryhmään liittymiseksi. Erkka sanoi, että yhdellekkään pelaajalle ei tällaista lupausta ole annettu.Johannes kirjoitti:Ei vituta yhtään, ihmetyttää vaan kuinka Salmelainen ei mahdu edes leiriryhmään. Jos Selänne ja Dallasin hyökkääjät tulevat kisoihin, niin sitten ymmärtäisin, että Salmelainen ei mahdu joukkueeseen, muuten en.
Johannes kirjoitti:Ei vituta yhtään, ihmetyttää vaan kuinka Salmelainen ei mahdu edes leiriryhmään. Jos Selänne ja Dallasin hyökkääjät tulevat kisoihin, niin sitten ymmärtäisin, että Salmelainen ei mahdu joukkueeseen, muuten en.
Leone B. kirjoitti:Westerlundin mukaan Salmelainen vaati varmaa paikkaa kisoihin, ja tätä ei luvattu edes NHL-miehille. Lähteenä Ylen teksti-tv.
Kova ratkaisu toki, ja itse olisin Salmelaisen mielelläni joukkueessa nähnyt. Silti mielestäni täysin oikea linjanveto, ei kahta sanaa.
Leone B. kirjoitti:Westerlundin mukaan Salmelainen vaati varmaa paikkaa kisoihin, ja tätä ei luvattu edes NHL-miehille. Lähteenä Ylen teksti-tv.
kaizu kirjoitti:No sitten ei tarvitse ihmetellä, missä Tony luuraa. Oikea ratkaisu, ettei suoria paikkoja luvata. Ilmeisesti välierätappio otti Tonylle niin koville, ettei halunnut kokea toista pettymystä putkeen vai ?
Mulli kirjoitti:No jaa sitten ymmärrän jos asialla on tollainen puolikin.
Todennäköisesti Tonylla on joku vamma joka estää pelaamisen ennen kisoja. Nyt, kun ymmärrän syyt miksi Tonya ei valittu kisoihin niin allekirjoitan kaikkien teidän kommentit.kaizu kirjoitti:Ihan veikkaan, että paukut oli niin lopussa ettei riittänyt voimia lähteä tappelemaan kisapaikasta