Suomi 100 vuotta juhlat & lieveilmiöt liveseuranta

  • 104 291
  • 1 441

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eteenpäin on menty, sanoi Sauli. Pakkohan se on uskoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Panomies Sauli pääs ääneen, kyllä määkin seitenkymppisenä mielelläni painasin nelikymppistä. Nopeasti laskien pitäis alkaa katsella nykyään 5 vuotiaita että mistä kasvais kellarissa sellanen sopiva.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mikäs Juicella muuten mättää? Ei kuulemma vastannut kutsuun.

Markiisi-Mikko ja markiisin alla aina on kesä.

Eihän tuolla ole vielä kukaan vastannut puhelimeen, mailoja vain heitelty eikä edes jäähyä saanut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piia Pasasta voisi kyllä tanssittaa, vaikka onkin savolainen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Noniin, siellä joku 20v janari tanssi mummojen kanssa. Vientiä on siis enemmän mitä kerkeää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tommi Korpelasta ykköset yllä tulee mieleen lähinnä Ihmebantun monologi jossa kertoo miten menestyvänä miehenä suhtautua mm. naisiin. Kontrasti hetken aiheeseen suurehko.
Samaa tuumailin. Korpelan naamasta myös näki, että "eihän mua saatana kukaan ota tosissaan Stig Carpelanien jälkeen..."
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pasila, Porilaisten marssi... Ai eikö?
 

Dirac

Jäsen
Panomies Sauli pääs ääneen, kyllä määkin seitenkymppisenä mielelläni painasin nelikymppistä. Nopeasti laskien pitäis alkaa katsella nykyään 5 vuotiaita että mistä kasvais kellarissa sellanen sopiva.
Suosittelen käyttämään ammattilaisten maailmalla käyttämää kikkaa ja siittämään itse.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sale on saanut nuorisolta paljon muutakin kuin oppia.
Kanerva opettanut aikoinaan "talon" tavoille. Ikävä kyllä Iken kannalta Salen charmi on ollut purevampaa, siitäkö herrojen välinen kauna kumpuaa? Mene ja tiedä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suosittelen käyttämään ammattilaisten maailmalla käyttämää kikkaa ja siittämään itse.
Kiitos, mutta ei kiitos. Sen verran olen itseäni sivistänyt, että tuo sukurutsaus ei ole mun juttu. Toki pakko myöntää että nykyinen on sukua, mutta todella, todella kaukaista. Helvetti, siinä meni sekin oppi sitten.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Siellä vaan rikkaat helsinkiläiset vittuilee köyhille maalaisille ampumalla raketteja taivaalle! Väyrynen linnan isännäksi!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Finlandia, jumalauta että on kaunista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös