Mikäs Juicella muuten mättää? Ei kuulemma vastannut kutsuun.
Markiisi-Mikko ja markiisin alla aina on kesä.
Samaa tuumailin. Korpelan naamasta myös näki, että "eihän mua saatana kukaan ota tosissaan Stig Carpelanien jälkeen..."Tommi Korpelasta ykköset yllä tulee mieleen lähinnä Ihmebantun monologi jossa kertoo miten menestyvänä miehenä suhtautua mm. naisiin. Kontrasti hetken aiheeseen suurehko.
Suosittelen käyttämään ammattilaisten maailmalla käyttämää kikkaa ja siittämään itse.Panomies Sauli pääs ääneen, kyllä määkin seitenkymppisenä mielelläni painasin nelikymppistä. Nopeasti laskien pitäis alkaa katsella nykyään 5 vuotiaita että mistä kasvais kellarissa sellanen sopiva.
Kanerva opettanut aikoinaan "talon" tavoille. Ikävä kyllä Iken kannalta Salen charmi on ollut purevampaa, siitäkö herrojen välinen kauna kumpuaa? Mene ja tiedä.Sale on saanut nuorisolta paljon muutakin kuin oppia.
Voisin tanssia Piian kanssa vaakamamboa. Olenhan savolainen.Piia Pasasta voisi kyllä tanssittaa, vaikka onkin savolainen.
Kiitos, mutta ei kiitos. Sen verran olen itseäni sivistänyt, että tuo sukurutsaus ei ole mun juttu. Toki pakko myöntää että nykyinen on sukua, mutta todella, todella kaukaista. Helvetti, siinä meni sekin oppi sitten.Suosittelen käyttämään ammattilaisten maailmalla käyttämää kikkaa ja siittämään itse.
Tämä. Tapsa ehdottomasti haastatteluun, prioriteetti yksi.Kohta jatkot!
Tapio Suomisen kunto huolestuttaa. Ei ole näkynyt.
Menikö tunteisiin kun Sofia dissataan?
Voisin tanssia Piian kanssa vaakamamboa. Olenhan savolainen.