Mä veikkaan että kun sillä se tuhero on vähintään 3x siellä hameen alla, kuin mitä sillä on tuossa päässä, niin saa olla melkonen mela että edes pääsee sen pehkon läpi kostuttaan kärkeä.Eiköhän tuo Sofi melaa saa halutessaan huomattavasti enemmän kuin perus jatkislainen pillua. Kivasti näyttää menneen porukan ihon alle.
Samalla kuin minä ja Kekkonen.Millähän kampaajalla toi Mansikka on käynyt?
Taisi ehdotella vyöryttämistä.Ukkola kuiski vähän juttuja tyttösen korvaan.
Joku mustikkamansikka se oli, mistä sitä tietää kun ei saa nykyään edes puhua miehistä tai naisista.Onks tää kalju muija nyt se persikkapete vai mikä Mansikka-Maija olikaan?
Vekaranjärvi.Millähän kampaajalla toi Mansikka on käynyt?
Joo pitää kyllä ottaa lukuun, Juice on itselle kyllä henkilökohtaisesti tärkeä artisti muutenkin. Olihan nuo Alatalo ja Leskinen ihan vekkuli kaksikko kyllä muutenkin.
Kiitos Mustikkamansikka 2016-2017.Tarvitaan siis rohkeita siilitukkaisia, epänaisellisen näköisiä bloggaajia kertomaan, että meitä kaikkia saattaa vituttaa välillä. En tiennyt, joten kii-tos!
Me rakennettiin satavuotinen tarina eri teemojen esityksineen parilla viittauksella itsenäisyyttä edeltäviin vuosiin ja tulevaan. Itsenäisyyteen kuuluu tietysti sotavuodetkin, mutta ne käytiin läpi kuten muutkin isot teemat yhden esityksen kautta.Meillä Leppävirralla hoidettiin tämä tyylillä. Itse juhlassa ei puhuttu veteraaneista muutamaa lausetta enempää, mutta juhlasalin sisäänkäynnin kohdalla oli valokuvanäyttely sodista. Sopiva sekoitus historiaa ja tulevaisuutta, joka juhlamme teema oli.
Onks tää kalju muija nyt se persikkapete vai mikä Mansikka-Maija olikaan?
Voisi ottaa @bebetokin mallia.