Suomi 100 vuotta juhlat & lieveilmiöt liveseuranta

  • 103 655
  • 1 441

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko Jari "kumiluoti" Laine joutunut jo jäähylle vai pääseekö kehiin kun peliä aletaan ratkomaan?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Aika nuhjaamista, laukaukset kohti maalia molemmilla ilmeisesti nolla. Sektoriin pääsy ilmeisen vaikeaa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Aina puhutaan vaan Laineesta. Laine sitä, Laine tätä. Kyllä minusta ihan hyvin voisi nostaa myös Puljujärveä esille!

Lidlin vadelmalimpsat näytölle! Voi helvetti, tänään pitäisi vielä töitäkin pystyä tekemään, mutta jätkä pisti nyt pahan....:)

Laine and laser means something else in Töölö.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Katteleeko ja kuunteleeko kukaan muu youtubesta näitä vastarintaliikkeen vai mitä noi on puheita? Huikeeta settiä.

Tää on jonkun hegesippuksen kanava.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miten musta tuntuu, että jengi täällä oikein odottaa ylilyöntejä. Sitten pääsee tuomitsemaan ja lällättelemään parempana ihmisenä. Turvallisesti koti sohvalta:)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla on tää Heikkilän kanava auki, tää on huikeeta sirkusta. Päästäkää ne anarkomarkot tuonne kans, pliis kenttäjohto.
Oon kuulemma ok näyttelemään, mutta tuommoista tekstiä en kyllä yleisön edessä pystyis pokkana vetämään. Mitähän nappeja täytyy ottaa että tuohon pystyy?

Löytyykö linkkiä?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Minusta tuota itsenäisyyspäivän paraatiakaan ei pitäisi järjestää ja näyttää tv:ssä. Näyttää aika natsitoiminnalta. Varmasti joku maahanmuuttaja pahoittaa mielensä tuosta. Onko joku vastustanut tätä toimintaa, jossain twitterissä?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mari Kososen striimissä työnnetään Marcoa pyörätuolissa kohti Töölön toria. Pikkuisen on pakka levällään tällä kentällisellä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Alpakat ja puput telkussa!

Edit. Ja heti perään liuta ryhdikkäitä natseja.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Alpakoita ei valitettavasti saatu kuviin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Natsilarppaajilla on kuitenkin esikuvanaan mm. Ernst Röhm, todellinen Gaystapo-superhomonatsi.
Ernst-setä ("olen paha mies ja väkivalta viehättää minua") ei vain elänyt sen 1934 pitkin pippeleiden vai oliko se puukkojen Yö:n yli tai ali. Aika lyhyeksi jäi superhomanazin ura.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös