Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Kun olen nyt näitä puheita kuunnellut, niin olen "oppinut", että Suomen hallitus ja eliitti toteuttavat kansanmurhaa.
Kun olen nyt näitä puheita kuunnellut, niin olen "oppinut", että Suomen hallitus ja eliitti toteuttavat kansanmurhaa.
Kyllä se rööri-Ernesti olisi hengestään päässyt vaikkei olisikaan hyödyntänyt asemaansa partiojohtajana muiluttamalla partiopoikia samaan makuupussiin. Kai siellä aika moni pelkästään naisseurasta nauttinutkin pääsi putzschissa putzschatuksi.Ernst-setä ("olen paha mies ja väkivalta viehättää minua") ei vain elänyt sen 1934 pitkin pippeleiden vai oliko se puukkojen Yö:n yli tai ali. Aika lyhyeksi jäi superhomanazin ura.
Stadist pohjosee. Samaa böndeä ne on kaikki."Sitten Tampereelle" ja grafiikassa lukee "Turku". No, turkulaiset ja tamperelaiset on sen verran ystävää, että ei tuo haittaa.
Mä luulen, että @scholl osaisi. Hmmm...Miksi ylellä on taas homoja telkkarissa? Onko se joku pakkojuttu. Eikö heterot osaa puhua vaatteista?
Ei muuta kuin suunnittelemaan retonkeja linnanjuhliin, varmasti pääset studioon kun on puolenkin tusinaa pukua tuolla kekkereissä.Miksi ylellä on taas homoja telkkarissa? Onko se joku pakkojuttu. Eikö heterot osaa puhua vaatteista?
Pakettiauton maalaus oli hyvin kantaaottava.
https://im.mtv.fi/image/6685938/lan...e682eae78e6fab3625bb95c/Wp/marskin-patsas.jpg
Ehkä se menee pienissä määrissä. Omaa ohjelmaa ei enää missään nimessä.Kaikkien heteromiesten THE ÄIJJÄ Sami Sykkö viimeinkin saatu Ylen studioon.
Ei muuta kuin suunnittelemaan retonkeja linnanjuhliin, varmasti pääset studioon kun on puolenkin tusinaa pukua tuolla kekkereissä.
Eipä tuo nyt hirveitä vaadi, kun noita pukuja tuolla katsoo.
Monen asian puolesta -paku.Hesan Tsadissa joku yritti törmätä Marskin patsaaseen pakettiautolla, mutta viime hetkellä päätti epäonnistua.
Pakettiauton maalaus oli hyvin kantaaottava.
https://im.mtv.fi/image/6685938/lan...e682eae78e6fab3625bb95c/Wp/marskin-patsas.jpg