Luulen, et anarkistivihervasurit vie noi gay-tilastot aika kirkkaasti.Entä GFx60 GAay100 tilastot?
Yllättäen tuli ongelmia kesken puheiden pidon. Siis Areenassa.Tuliko erätauko vai mikäs lähetystä vaivaa?
Aina puhutaan vaan Laineesta. Laine sitä, Laine tätä. Kyllä minusta ihan hyvin voisi nostaa myös Puljujärveä esille!Laine ollut aika näkymätön vielä. Noh, yleensä ottanut kyllä roolia kunhan peli etenee.
Onko Jari "kumiluoti" Laine joutunut jo jäähylle vai pääseekö kehiin kun peliä aletaan ratkomaan?
Aina puhutaan vaan Laineesta. Laine sitä, Laine tätä. Kyllä minusta ihan hyvin voisi nostaa myös Puljujärveä esille!
Natsilarppaajilla on kuitenkin esikuvanaan mm. Ernst Röhm, todellinen Gaystapo-superhomonatsi.Luulen, et anarkistivihervasurit vie noi gay-tilastot aika kirkkaasti.
Mulla on tää Heikkilän kanava auki, tää on huikeeta sirkusta. Päästäkää ne anarkomarkot tuonne kans, pliis kenttäjohto.
Oon kuulemma ok näyttelemään, mutta tuommoista tekstiä en kyllä yleisön edessä pystyis pokkana vetämään. Mitähän nappeja täytyy ottaa että tuohon pystyy?
Miten musta tuntuu, että jengi täällä oikein odottaa ylilyöntejä.
Toivottavasti asehullu paraati korvataan joskus alpakoilla ja pupuilla!!11!Minusta tuota itsenäisyyspäivän paraatiakaan ei pitäisi järjestää ja näyttää tv:ssä. Näyttää aika natsitoiminnalta. Varmasti joku maahanmuuttaja pahoittaa mielensä tuosta. Onko joku vastustanut tätä toimintaa, jossain twitterissä?
Toivottavasti asehullu paraati korvataan joskus alpakoilla ja pupuilla!!11!
Ernst-setä ("olen paha mies ja väkivalta viehättää minua") ei vain elänyt sen 1934 pitkin pippeleiden vai oliko se puukkojen Yö:n yli tai ali. Aika lyhyeksi jäi superhomanazin ura.Natsilarppaajilla on kuitenkin esikuvanaan mm. Ernst Röhm, todellinen Gaystapo-superhomonatsi.