Suomi 100 vuotta juhlat & lieveilmiöt liveseuranta

  • 104 384
  • 1 441

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voi varjele noita Sofi Oksasen hiuksia. Kampaamolle siitä!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Noin Sofi sitten veti Trumpin mukaan Suomen 100v juhliin. Mitähän se Trump nyt on tehnyt?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
On tää täys vittu farssi, kun tommoset saatanan almat kulkee tuolla klubitakki päällä ja Juhani on Kuusamakujalla Kukko kädessä. Montaks pelii se on pelannu? Juhani saa saatana sakko kaks ja pual tonnii ja tommonen madame, joka ei oo pistäny yhtään saatana ohjauspelii toimimaan, on tuolla reva pitkänä Saulin officessa. Hävettää veljien toiminta, mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!!!!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Sofi Oksasta ei oikein kiinnosta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Salella punottaa posket siihen malliin että päässyt karkaamaan Jenniltä boolimaljalle jonkun kerran. Go Sale!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suomi 100 ja Sofi Oksasen vaginamonologit.
Mulla meni niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne sen jutut, koska olen asennoitunut siihen että Oksasen jutut on puhuttuna kuulematta paskaa ja kirjoitettuna lukematta paskaa.

Kaksi paskinta asiaa mitä Suomesta on koskaan tullut, toinen on Sofi Oksanen ja toinen Ultra Bra.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No ollut juuri se hikinen sika, jota vastaan osittain tuo metoo-kampanja taistelee.
Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nyt meni jo ihan liian pitkälle! Susikoira Roi! Se on heti Benjin jälkeen kovin, Lassie nuolee kolmantena ja Ransu sitten nelonen.

RinTinTin huutaa moro. Sen vanhemmat olivat SiiTinTin ja EmäTinTin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomi 100 ja Sofi Oksasen vaginamonologit.

Jos Sauli vähänkään haistelee tuulia (heh!), niin näitä kyllä kuullaan jatkokauden linnanjuhlissa. Se on nimittäin feministeille niin ihanan voimaannuttavaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.
Sitä mä en tiedä, mutta kun oli puheenaiheena ja juontaja kysyi juurikin tuota asiaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.
Sofia vaan vituttaa kun se on niin saatanan ruma ettei kukaan halua sitä. Ei miehet eikä naiset.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aika päheä tuo Pentti Hietasen glitterkorvanappi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sofia vaan vituttaa kun se on niin saatanan ruma ettei kukaan halua sitä. Ei miehet eikä naiset.
Noh noh, johan se Tavjakin ehti kertomaan että sitä on joku seksuaalisesti häirinnyt. Kyllä nykymaailmasta löytyy epätoivosia miehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös