Erittäin hyvin tiivistetty. Lassie on pelkkä lapanen Ransuun verrattuna.Ehei! Noista kolmesta tehdään komeat rukkaset, karvahattu ja polvimittainen turkki Ransulle, koirien kingille.
No ollut juuri se hikinen sika, jota vastaan osittain tuo metoo-kampanja taistelee.Noin Sofi sitten veti Trumpin mukaan Suomen 100v juhliin. Mitähän se Trump nyt on tehnyt?
Mulla meni niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne sen jutut, koska olen asennoitunut siihen että Oksasen jutut on puhuttuna kuulematta paskaa ja kirjoitettuna lukematta paskaa.Suomi 100 ja Sofi Oksasen vaginamonologit.
Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.No ollut juuri se hikinen sika, jota vastaan osittain tuo metoo-kampanja taistelee.
Nyt meni jo ihan liian pitkälle! Susikoira Roi! Se on heti Benjin jälkeen kovin, Lassie nuolee kolmantena ja Ransu sitten nelonen.
Ransu Karvakuono on maailman kovin jätkä, tamperelaisen miehen käsi perseessä yli 30 vuotta eikä ole valittanut kertaakaan.
Suomi 100 ja Sofi Oksasen vaginamonologit.
Sitä mä en tiedä, mutta kun oli puheenaiheena ja juontaja kysyi juurikin tuota asiaa.Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.
Joo, hieman turhan paljon. Kaj Kunnas vois vetää omaa ohjelmaa Yle FST:n puolella, niin sitä voisivat sitten katsoa ne joita kiinnostaa.Aika vahvasti tuo ruotsin kieli on mukana näissä kemuissa.
Sofia vaan vituttaa kun se on niin saatanan ruma ettei kukaan halua sitä. Ei miehet eikä naiset.Miten tämä liittyy satavuotiaaseen Suomeen? Siellä veteraani laulelee vähän riiailusta ja yks ulisee pillujen kourimisesta.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.RinTinTin huutaa moro. Sen vanhemmat olivat SiiTinTin ja EmäTinTin.
Kaksi paskinta asiaa mitä Suomesta on koskaan tullut, toinen on Sofi Oksanen ja toinen Ultra Bra.
Noh noh, johan se Tavjakin ehti kertomaan että sitä on joku seksuaalisesti häirinnyt. Kyllä nykymaailmasta löytyy epätoivosia miehiä.Sofia vaan vituttaa kun se on niin saatanan ruma ettei kukaan halua sitä. Ei miehet eikä naiset.