Ei ole saksalaisia kumpikaan noista ehdokkaista. Ei mulla ainakaan katoa yhtään mustaa sukkaa silloin, jos olen itse vastuussa sukistani. Tosin olen yrittänyt saada jo vuosikymmenen järjestelmää, jossa jokainen vaate voitaisiin skannata ja tietäisin, missä ne menevät kulloinkin ja jos esim. matkalaukku katoaa niin tietäisin, mitä siellä oli, kun kaikki oli skannattu matkaan ja samaten voisin laskea eri tuotteiden kiertonopeuksia ja muita tunnuslukuja, mutta silti ihmettelen tuota väitettä, että sukkia katoaa. Itsellänikin on joskus kadonnut, muttei omasta toimestani. Jos itse laitan likaisia sukkia likaisten pyykkien välilajittelupisteeseen niin en laita sieltä yhtään sukkaa koneeseen parittomana. En myöskään laita pyykkiä kuivumaan, jos pari on hukassa. Sitten kun nostan pyykit kuivumasta puhtaan pyykin välilajittelupisteeseen niin en sieltäkään lajittele sukkia kaappiin, jos joku on hukassa. Sitä etsitään vaikka koko yö, jos joku on kateissa ja puran vaikka koko pesukoneen. En ymmärrä minne ne muka häviävät noilla presidenttiehdokkailla. Ovatko he jotenkin huithapeleita?