Joo ja Terijoen hallituksessa pärjäisi varmaan myös hyvin.Anderssonilla on kyllä ihan mieletön taito puhua verrattain pitkään mutta silti kiinnostavasti.
Demareissa olisi ollut pääministeri.
Ihan eri tasolla kuin Jutta…Anderssonilla on kyllä ihan mieletön taito puhua verrattain pitkään mutta silti kiinnostavasti.
En osaa sanoin kuvailla miten kiitollinen olen siitä, ettei noin tapahtunut.Demareissa olisi ollut pääministeri.
Kieltämättä ei ole työperäistä maahanmuuttoa tainnut mainita kerran kuin Peksi. Ei se kiinnosta edelleenkään oikeasti kuin harvoja.Harmaahapsistuva Suomi toden totta voisi ihan tietoisesti kutsua nuoria afrikkalaisia paikkaamaan huoltosuhdetta. Jostain syystä tätä ei haluta sanoa.
Enintään jos Rinne tai Rinteen kaltainen olisi käynyt voittamassa hänellekin vaalit.Anderssonilla on kyllä ihan mieletön taito puhua verrattain pitkään mutta silti kiinnostavasti.
Ja silti tulee yllätyksenä. Se nyt vaan on niin, että aina näissä on yhteiskunnallisia asioita kauttaaltaan käsitelty. Ja minusta se on hyväkin, vaikka pressan tontti ulkopolitiikassa pääsääntöisesti onkin. Kyllä pressan pitää olla sisäpoliittisistakin asioista kartalla ja niitäkin voi ja on aina kommentoinut. Kunhan ei varsinaista valtajakoa lähde loukkaamaan.Veikkaan, että samaa asiaa X:ssä kritisoineet Atte Harjanne, Sinuhe Wallinheimo ja Juho Romakkaniemi (to name a few) ovat muutaman tentin elämänsä aikana katsoneet.
Andersson on käynyt vain ja ainoastaan Mosambikissa hänen ministerikaudellaan. Se on jo tullut selväksi.
Jep. Itse luen asiaan liittyviä juttuja päivittäin ja olen muutenkin kiinnostunut väestötrendeistä.Kieltämättä ei ole työperäistä maahanmuuttoa tainnut mainita kerran kuin Peksi. Ei se kiinnosta edelleenkään oikeasti kuin harvoja.