Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllä se mun lähetyksessä näkyy.Onko Yle piilottanut kellon? Anderssonilla varmaan kohta jo vartti täynnä. Petokselta haisee tämäkin.
Kyllä se mun lähetyksessä näkyy.Onko Yle piilottanut kellon? Anderssonilla varmaan kohta jo vartti täynnä. Petokselta haisee tämäkin.
Ehkä jopa ihmisoikeuksien puolella.Tentin yleisö taitaa olla suht vasemmistolaista?
No varmasti Kurikassakin ollaan yllättyneitä. Varmasti tämä aihejako olisi voitu järkevämminkin valita, kun eihän tämä nyt eka tentti ole Ylelläkään, tässä viimeisessä olisi voitu olla enemmän pressan tontilla. Mutta kuten sanottua ketjussa, ei ihan joka tentissä tarvitse samojakaan jauhaa. Eiköhän ulkopolitiikan linjatkin ole tutuiksi tulleet jo. Mulle ainakin, vaikka en läheskään kaikkia ole katsonut. Osa tietty katsoo ensimmäistään, mutta silloin ollaan suoraan sanottuna ihan pihalla muutenkin asioista ja ehdokkaista.Tai sitten tulee yllätyksenä se, että tentin pääpaino on asioissa, jotka eivät ensisijaisesti kuulu presidentille. Etenkin kun ollaan näin lähellä vaalipäivää. Ehkä valtaosaa katsojista saattaisi tässä vaiheessa kiinnostaa joku muu kuin presidentin kanta talous- ja työmarkkinapolitiikkaan.
Onhan se hyvä puhumaan. Saattaa jopa olla näistä paras. Lähes kaikesta olen toki eri mieltä.Anderssonin fanikunta meinaa hypätä seinän läpi koppiin.
Pekka suuttui kun Sari kertoi YK:n korruptiosta. Tämä olisi pitänyt pitää salaisuutena. Mulla on monta ensi käden tarinaa asiasta. Ja vastaanottajamaan vallankäyttäjien yksityistilit kiittää.Pekka puhuu täyttä asiaa kehitysyhteistyöstä ja sen merkityksestä.
Taputtavat objektiivisesti vain hyville puheenvuoroille.Tentin yleisö taitaa olla suht vasemmistolaista?
Nyt tuli takaisin. Ehkä täällä kokoomuksen äänestysalueella (Etelä-Haaga) järjestetään kohdistettua sensuuria.Kyllä se mun lähetyksessä näkyy.
Taputtavat objektiivisesti vain hyville puheenvuoroille.
Mölliäkö tarkoitat?Mä häpeän, ettei Aaltola ole vetänyt parasta ässäänsä hihasta eli maininnut tukijoihinsa kuuluvaa entistä maajoukkuekapteenia, joka sentään kaatoi yksin koko Neuvostoliiton, avasi sarjat, nosti TuTon, Kärpät, Ässät ja Sportin liigaan ( to name a few) ja jonka ansiosta täällä pelataan nykyään muustakin kuin pahviviiristä. My god!
Mä häpeän, ettei Aaltola ole vetänyt parasta ässäänsä hihasta eli maininnut tukijoihinsa kuuluvaa entistä maajoukkuekapteenia, joka sentään kaatoi yksin koko Neuvostoliiton, avasi sarjat, nosti TuTon, Kärpät, Ässät ja Sportin liigaan ( to name a few) ja jonka ansiosta täällä pelataan nykyään muustakin kuin pahviviiristä. My god!
Rehn ei jaksa enää seistä, valahtaa ihan just pöydän alle.
Työnhakijoita voidaan seisottaa.Minkä takia juontaja saa istua kun presidenttiehdokkaat joutuvat seisomaan 2 tuntia?
Onhan se hyvä puhumaan. Saattaa jopa olla näistä paras. Lähes kaikesta olen toki eri mieltä.
Joo eihän se tuolla oikeasti ole presidentiksi edes hakemassa.Paras puhumaan kaikesta muusta paitsi presidentin tehtävistä presidenttivaali keskustelussa.
Joo eihän se tuolla oikeasti ole presidentiksi edes hakemassa.
Kiitos viisastelusta, toivottavasti lakimiehesi on ready?!Mölliäkö tarkoitat?