Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jotenkin tuntuu vähän muoviselta tämä Nelosen tentti. Maikkari vielä menettelee, mutta kyllä se Yleisradion tentti on ainoa oikea. Taidan skipata tämän Nelosen nyt ainakin.
Minä tykkään eniten Liistä, vaikka en häntä äänestä.
Yllättäen Stubb kuittasi heti vastapalloon.Nyt oli Halla-aholta virhearvio tuon artikla 5 -vastauksen kanssa. Jos äänestäisin nimenomaan nato-presidenttiä, niin valinta olisi päivänselvä: Alexander Stubb.
Aaltolalta selkeä ja ryhdikäs vastaus kun kysyttiin kenet haluaa nähdä USA:n presidenttinä. Kyllä tässä on pystyvä mies Suomen seuraavaksi presidentiksi.
Ainoa minkä tiedän, on finnpanel.fi mutta muistaakseni ne tilastot tulevat kuukauden viiveellä.Tietääkö kukaan mitään tietolähdettä, josta näkisi kuinka paljon katsojia nämä tentit keräävät?
Nyt oli Halla-aholta virhearvio tuon artikla 5 -vastauksen kanssa. Jos äänestäisin nimenomaan nato-presidenttiä, niin valinta olisi päivänselvä: Alexander Stubb.
Eli mitä hän haki? En ainakaan itse ymmärtänyt tuon vatuloinnin tarkoitusta. Saivarteli sanan "sotilaallinen apu" sisällöstä?Halla-aholta vähän tyhmä vastaus artikla 5 kysymykseen. Vaikka ymmärrän mitä hän haki, niin turha aiheuttaa hämmennystä kantansa suhteen. Stubb pääsi vähän nokittamaan tässä.
Meinaat, että Stubb saa jo tulevana sunnuntaina yli puolet äänistä, vaikka gallupit näyttää yli 20 prosenttia? Sori, oli pakko.Jos ja kun Stubb valitaan presidentiksi sunnuntaina, voisi jokainen suomalainen käydä pienellä kielikurssilla, jotta osaavat lausua presidenttimme sukunimen oikein. Täydellisen rimanalituksen kuulin Jukka Jaloselta, joka puhuu radiomainoksessa Stuppista. Yleisin lausuntatapa lienee ihan vaan Stubb. Myös Stybbia kuulee jonkun verran.
Olisi vuosituhannen jytky jos Stubb päihittäisi sunnuntaina gallupit nostamalla pottinsa noin 23 prosentista yli 50 pinnaan.Jos ja kun Stubb valitaan presidentiksi sunnuntaina --
Saivarteli sotilaallisen tuen käsitteestä.Olin suihkussa. Mitä Halla-aho sanoi?
Eihän tuossa mainittu, että minkä viikon sunnuntaina.Meinaat, että Stubb saa jo tulevana sunnuntaina yli puolet äänistä, vaikka gallupit näyttää yli 20 prosenttia? Sori, oli pakko.
Eihän tulevana sunnuntaina presidenttiä vielä valita. No sunnuntaihan se taitaa olla se helmikuunkin vaalipäivä.Jos ja kun Stubb valitaan presidentiksi sunnuntaina, voisi jokainen suomalainen käydä pienellä kielikurssilla, jotta osaavat lausua presidenttimme sukunimen oikein. Täydellisen rimanalituksen kuulin Jukka Jaloselta, joka puhuu radiomainoksessa Stuppista. Yleisin lausuntatapa lienee ihan vaan Stubb. Myös Stybbia kuulee jonkun verran.
Mene nukkumaanJos ja kun Stubb valitaan presidentiksi sunnuntaina, voisi jokainen suomalainen käydä pienellä kielikurssilla, jotta osaavat lausua presidenttimme sukunimen oikein. Täydellisen rimanalituksen kuulin Jukka Jaloselta, joka puhuu radiomainoksessa Stuppista. Yleisin lausuntatapa lienee ihan vaan Stubb. Myös Stybbia kuulee jonkun verran.
Eli mitä hän haki? En ainakaan itse ymmärtänyt tuon vatuloinnin tarkoitusta. Saivarteli sanan "sotilaallinen apu" sisällöstä?
Niin minuakin. Miten voi olla, että noin hyvin tienaavalla ihmisellä on vain yksi, huonosti istuva, jakku.Minua ärsyttää Urpilaisen jakku.