Luther Maddox
Jäsen
Olikos tämä jo täällä?Hyvä muistutus kaikille Mestarin opetuslapsille, mitä miehiä hän lopulta on.
Olikos tämä jo täällä?Hyvä muistutus kaikille Mestarin opetuslapsille, mitä miehiä hän lopulta on.
Olen joskus myhäillyt ajatellessani jonkun pienen pitäjän konservatiivista isäntää tuossa tilanteessa. Helkkarin vaikea valinta taatustiStubb luovi sulavasti myrskystä. Mielenkiintoista nähdä hyppääkö persut toisella kierroksella Stubbin vai Haaviston kelkkaan…
@Ollakseni: Väännetään rautalangasta: presidentin tärkein tehtävä on hinnalla millä hyvänsä pyrkiä säilyttämään Suomi itsenäisenä, vapaana demokratiana.
Vaikka lukemalla sen tekstivastauksen. Tai ei se välttämättä silti kaikille ole mahdollista, mutta jotakin voi auttaa.Eiköhän se Stubb kuitenkin ole. Hesarin vaalikoneessa Haavisto oli Li Anderssonin kanssa ainoana eri mieltä siitä, että Suomi ja Suomen kansa menevät etusijalle. Jos noin vastaa Suomen presidentiksi pyrkivä, niin miten sellaista on mahdollista äänestää, etenkin jos äänestäjänä on persu.
On mielenkiintoisia kuvavalintoja kieltämättä medialla.
Minulla kävi outo tilanne tänään aamulla oman alueen kyseisen ständin kohdalla. Olin koiran kanssa lenkillä, kun näin kaksi nuorta naista repimässä Halla-Ahon mainosta pois. Kysyin heiltä asiallisesti, että mitäköhän vittua olevat tekemässä. Ilmeisesti eivät huomanneet minua sillä menivät täysin paniikkiin. Toinen naisista jatkoi mainoksen repimistä ja toinen tuli seisomaan tielleni ja alkoi selittämään miten kenenkään ei pitäisi katsoa fasistin ja rasistin naamaa. Koitin pysyä asiallisena ja kysyä, että miten reagoisitte jos esimerkiksi joku repisi Li Anderssonin mainosta pois. En saanut järkevää vastausta. Jatkoin matkaa, jonka jälkeen jäivät vielä "vartioimaan" ilmeisesti, että en ole menossa repimään sitä Li:n mainosta pois.
Nämä on ihan hauskoja juttuja samalla kun huudetaan demokratian ja tasa-arvon perään.
Tytöt olisi menneet vielä enemmän paniikkiin kun olisit muistuttanut heidän tekevän rikollista toimintaa jota vaalimainoksen rikkominen on, ja ottanut kuvan heistä ja pyytänyt nimet. Mutta hyvä että edes menit sanomaan, typeryyksiin pitään puuttua.Minulla kävi outo tilanne tänään aamulla oman alueen kyseisen ständin kohdalla. Olin koiran kanssa lenkillä, kun näin kaksi nuorta naista repimässä Halla-Ahon mainosta pois. Kysyin heiltä asiallisesti, että mitäköhän vittua olevat tekemässä. Ilmeisesti eivät huomanneet minua sillä menivät täysin paniikkiin. Toinen naisista jatkoi mainoksen repimistä ja toinen tuli seisomaan tielleni ja alkoi selittämään miten kenenkään ei pitäisi katsoa fasistin ja rasistin naamaa. Koitin pysyä asiallisena ja kysyä, että miten reagoisitte jos esimerkiksi joku repisi Li Anderssonin mainosta pois. En saanut järkevää vastausta. Jatkoin matkaa, jonka jälkeen jäivät vielä "vartioimaan" ilmeisesti, että en ole menossa repimään sitä Li:n mainosta pois.
Nämä on ihan hauskoja juttuja samalla kun huudetaan demokratian ja tasa-arvon perään.
Vähän on kaksijakoiset fiilikset Stubbista. Hyvä presidentti hänestä kyllä tulisi (todennäköisimmin myös tulee), mutta vähän on kyllä rimpulan oloinen. Eihän hän sille toki itse mitään voi. Enempi nyppii se, että omaan makuun on kyllä turhan liberaalilla linjalla. Että periaatteessa ei olisi mitään isompaa ongelmaa äänestää Stubbia, mutta taidanpa silti äänestää Hallista ekalla kierroksella. Katsotaan, jos hänellä vaikka riittäisi rahkeet kammeta Haavisto toiselta kierrokselta.
Käykin vielä niin, että Stubb putoaa kolmanneksi tällä taktikoinnilla. Sitten olisi kyllä fiilis omiin muroihin kusemisesta, koska Hallis tuskin Haavistoa voittaisi. Ei toki voita Stubbiakaan, mutta mieluummin ottaisin asetelman Stubb/Halla-aho, kuin Stubb/Haavisto. Jälkimmäisessä joutuu jännittämään tuloksen puolesta.
Google scholar on tällaisissa apuna, en katsonut listaa sen enempää, mitkä osumat olivat kirjoihin, mitkä artikkeleihin, mutta on tuolla jonkun verran osumia.Osaako joku muuten auttaa, että mitkä ovat ne kaikki 20 kirjaa, jotka Stubb kertoi tänään Ylen tentissä kirjoittaneensa? Wikipedia listaa 13 kirjaa.
Jätän tämän vain tähän. Yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa…
Jätän tämän vain tähän. Yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa…
Tämäkö nyt sitten ratkaisee vaalit, että kuka puhuu ilman paperia ja kuka ei?
Sisältö ratkaisee ja valitettavasti eilinen Stubbin osuus meni ihan liikaa omien virheiden selittelylle.
Tästä voisivat muutkin poliitikot ottaa oppia. Itse ainakin tykkään siitä, että suorasanaisesti myönnetään virheet. Ihmisiähän politiikotkin ovat. Sellainen pakonomainen venkoilu on taas todella vastenmielistä.Toiset myöntää virheitään ja toiset ei. Pidän enemmän virheiden myöntämisestä, toiset sitten ilmeisesti jälkimmäisestä vaihtoehdosta.