Aaltola puhuu paljon sanomatta oikeastaan mitään.
Ja karhu paskoo metsään
Pitäisikö äänestää J-Urpia ja kokeilla tiputtaa Peksi pois toiselta kierrokselta?
Aaltola puhuu paljon sanomatta oikeastaan mitään.
Nyt tuo aivan varmasti tarkistetaan Iltalehden toimesta.Aaltolan epäonneksi Suomessa ei ole yhtään eläkkeellä olevaa Simoa.
"NYT PUHUU ELÄKELÄIS-SIMON KAIMA. Katso video jossa Pekka Virta analysoi Jukureiden alkukautta."Nyt tuo aivan varmasti tarkistetaan Iltalehden toimesta.
Minä Litä, se haluaa estää kaikki sodat.Nyt se ratkesi! Äänestän Jutta Urpilaista. Hän ei kannata sitä, että Suomi on sodassa viiden vuoden kuluttua.
Joo, ja näin demokratia murenisi aplodien myötä. Eiköhän jätetä nämä "Salen jatkokausi poikkeuslailla" -kuviot Venäjälle ja muihin vastaaviin roistovaltioihin.Kuka se oli joka ehdotti Salelle vielä jatkokautta.. Se olisi kyllä tarpeen, ei näistä ole mihinkään :(
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin onhan nämä kaikki ehdokkaat aivan hirveitä!! Kuka se oli joka ehdotti Salelle vielä jatkokautta.. Se olisi kyllä tarpeen, ei näistä ole mihinkään :(
Sale, one more term?
Sulla on jo lupa tappaa, ei enää moisia salkkuja sulle.Itse voisin ottaa Naton ydinasesalkun säilöön esim. kellariini.
Itse voisin ottaa Naton ydinasesalkun säilöön esim. kellariini.
Vain kesällä, pitäähän sitä talvikaudelle jotain keksiä.Sulla on jo lupa tappaa, ei enää moisia salkkuja sulle.
Heh, jos joku ottaisi tuolla tollasen kannan!! Kirsikkana kakun päälle vielä olisi että olemme vähän kuin Israel, niin ääni olisi multa varma!Kukaan ei ole ehdottanut oman ydinaseen hankkimista olen erittäin pettynyt.
On kyllä outo valinta. Miksi juuri Rydman?Willem Rydman puhumassa tuossa Jussin haastattelussa on kyllä sketsi.